Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Support Specialist
Sales House SK s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / podľa dohody
Ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 550 - 1 700 EUR/mesiac
1 550 - 1 700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude tvojou každodennou náplňou práce?
Riadiť recepciu a starať sa o potreby kancelárie, prvý kontakt s externými a internými klientmi - vítanie hostí, vybavovanie telefonátov, došlej a odoslanej pošty a doručovacích služieb.
Starostlivosť o kancelárske potreby.
Organizovať stretnutia a podujatia v kancelárii - pozvánky, rezervácie a kompletná organizačná príprava.
Riadiť externých poskytovateľov služieb a pôsobiť ako prvý kontaktný bod - dohľad nad upratovacími službami, kvetinovým servisom, dodávkami občerstvenia, údržbou kancelárií
(opravy, služby, lízingová spoločnosť, poskytovatelia IT služieb atď).
Poskytovať rôznorodú podporu tímom:
- vytváranie objednávok, príjem tovaru, spracovanie faktúr o zabezpečovanie rezervácií (hotely, reštaurácie, miesta konania, služobné cesty atď.)
- Podpora správy zmlúv
- Príprava reportov
- Zabezpečovanie externých prekladov
- Rôzne úlohy a projekty podľa potreby
Riadiť recepciu a starať sa o potreby kancelárie, prvý kontakt s externými a internými klientmi - vítanie hostí, vybavovanie telefonátov, došlej a odoslanej pošty a doručovacích služieb.
Starostlivosť o kancelárske potreby.
Organizovať stretnutia a podujatia v kancelárii - pozvánky, rezervácie a kompletná organizačná príprava.
Riadiť externých poskytovateľov služieb a pôsobiť ako prvý kontaktný bod - dohľad nad upratovacími službami, kvetinovým servisom, dodávkami občerstvenia, údržbou kancelárií
(opravy, služby, lízingová spoločnosť, poskytovatelia IT služieb atď).
Poskytovať rôznorodú podporu tímom:
- vytváranie objednávok, príjem tovaru, spracovanie faktúr o zabezpečovanie rezervácií (hotely, reštaurácie, miesta konania, služobné cesty atď.)
- Podpora správy zmlúv
- Príprava reportov
- Zabezpečovanie externých prekladov
- Rôzne úlohy a projekty podľa potreby
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame jedinečnú firemnu kultúru založenú na spolupráci, pozitívnej energii, dynamickom a inovatívnom duchu, starostlivosti a dôvere.
Atraktívne platové ohodnotenie (spolu s ročným bonusom).
Možnosti rozvoja v prostredí, ktoré ťa bude inšpirovať k profesionálnemu a osobnému rastu.
Široká škála projektov a úloh, ambiciózne ciele a nezávislosť pri ich dosahovaní.
Atraktívne platové ohodnotenie (spolu s ročným bonusom).
Možnosti rozvoja v prostredí, ktoré ťa bude inšpirovať k profesionálnemu a osobnému rastu.
Široká škála projektov a úloh, ambiciózne ciele a nezávislosť pri ich dosahovaní.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratívy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Organizačné schopnosti, komunikácia, samostatnosť, zodpovednosť a dôkladnosť sú tvojou prirodzenou súčasťou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť agentúrneho zamestnávania s medzinárodným presahom. Od roku 1993 pôsobíme na Slovensku a v ČR. Tvoríme tím, ktorý na seba neustále pracuje. Obklopujeme sa ľuďmi s vášňou pre to, čo robíme.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4218814
Dátum zverejnenia: 2.1.2023
2023-01-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Sales House SK s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 550 EUR/mesiac