Obchodno-technický poradca
(Ref. č.: A988)

Čo bude tvojou úlohou?

  • zodpovedá za prezentáciu produktov spoločnosti a riadi predaj na pridelenom území alebo u skupiny zákazníkov s cieľom dosiahnuť/prekročiť plánovaný obrat s využitím znalosti predávaných produktov,
  • jeho hlavnou úlohou je zvyšovanie objemových ukazovateľov predaja u nových i stálych zákazníkov,
  • špecializuje sa na určitý druh produktov alebo služieb a stará sa o ich propagáciu v rámci prideleného teritória alebo v rámci určitého segmentu trhu prostredníctvom médií, výstav, tlače a pod.,
  • zodpovedá za optimálne teritoriálne pokrytie s použitím efektívnych cestovných plánov, trás a vhodných nástrojov,
  • intenzívne sa stará o nových zákazníkov a opakovane navštevuje vytipovaný počet potenciálnych zákazníkov, u ktorých sa snaží vzbudiť záujem o ponúkané výrobky alebo služby,
  • vytvára a priebežne aktualizuje databázu stálych a potenciálnych zákazníkov v danom teritóriu alebo oblasti,
  • udržuje a rozvíja optimálne obchodné kontakty,
  • môže vystavovať a predvádzať produkty spoločnosti s použitím vzoriek a katalógov,
  • zúčastňuje sa seminárov a vzdelávacích programov pre zákazníkov/odbornú verejnosť, prípadne tieto semináre a programy sám organizuje,
  • môže vystavovať cenové ponuky,
  • spracováva správy o výsledkoch predaja,
  • môže riešiť špecifické úlohy a projekty podľa aktuálnej potreby spoločnosti,
  • vykonáva ďalšiu činnosť v súlade so svojím pracovným zaradením podľa pokynov nadriadeného,
  • k pozícii prislúcha mobilný telefón, laptop a služobný automobil.

Aké sú naše požiadavky?

  • SŠ alebo VŠ stavebná,
  • predchádzajúca skúsenosť v oblasti obchodu podmienkou,
  • práca v stavebnom odbore výhodou,
  • znalosť práce na PC - MS Excel,
  • znalosť ANJ na úrovni mierne pokročilý výhodou,
  • výborné organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť a zodpovednosť
  • VP sk. B - aktívny vodič.

Čo ti vieme ponúknuť?

Saint-Gobain dbá na to, aby sa naši zamestnanci cítili pri vykonávaní svojej práce komfortne, preto:
  • vytvárame príjemné pracovné prostredie,
  • ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
  • vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
  • spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
  • delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
  • zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
  • podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
  • staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
  • ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
  • podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
  • umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
  • staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
  • ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
  • pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
  • organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
Miesto výkonu práce:
Nitriansky kraj
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Mzda:
1 200 EUR/mesiackonečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta
Nitriansky kraj
ID: 4083148  Dátum zverejnenia: 18.5.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac