Referent zákazníckeho servisu
(Ref. č.: A912)

Čo bude tvojou úlohou?

  • vystavuje predajné a nákupné objednávky v Axapte a v Sape, organizuje dopravu, príjem materiálu, prevody medzi skladmi,
  • objednávanie tovaru, príjem tovaru prostredníctvom softvéru,
  • preveruje dodacie termíny na základe požiadaviek obchodného oddelenia,
  • koordinácia a zadávanie objednávok tovaru do informačného systému SAP a Axapta (MS Dynamics),
  • je hlavnou osobou pre objednávky na sklad Stupava a kontroluje skladbu skladových zásob podľa požiadaviek obchodného oddelenia,
  • riešenie dodávateľsko-odberateľských operácií,
  • komunikácia s odberateľmi, dodávateľmi, aktívna spolupráca so skladom
  • optimalizácia skladových zásob, inventúry.

  • Pozícia je obsadzovaná na zastupovanie počas MD a RD.

Aké sú naše požiadavky?

  • prax v obore vítaná,
  • MS Office - pokročilý,
  • SAP vítaný,
  • AJ mierne pokročilý

Čo ti vieme ponúknuť?

Saint-Gobain dbá na to, aby sa naši zamestnanci cítili pri vykonávaní svojej práce komfortne, preto:
  • vytvárame príjemné pracovné prostredie,
  • ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
  • vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
  • spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
  • delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
  • zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
  • podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
  • staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
  • ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
  • podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
  • umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
  • staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
  • ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
  • pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
  • organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
Miesto výkonu práce:
Stupava
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Mzda:
1 000 EUR/mesiackonečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta
Kontakt:
Kontaktná osoba: Ing. Lenka Vojtíková
Tel.: +421904737573
E-mail: poslať životopis
Stupava
ID: 3987347  Dátum zverejnenia: 15.10.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac