Správca budov a areálu
(Ref. č.: A900)

Čo bude tvojou úlohou?

  • Preventívne dohliada na správu budov a identifikuje problémové oblasti a zabezpečuje ich odstránenie.
  • Vedie záznamy o problémových oblastiach a uskutočnených opravách.
  • Plánuje pravidelné kontroly a testy vybavenia, ktorých účelom je zabrániť vzniku závad a prerušeniu prevádzky.
  • Môže sledovať dodržiavanie zmlúv o údržbe s dodávateľmi a nezávislými poskytovateľmi služieb.
  • Zabezpečuje revízie vyhradených technických zariadení, správu vysokozdvižných vozíkov a zabezpečuje odstránenie zistených závad.
  • Zabezpečuje školenia pracovníkov externých dodávateľov.
  • Spravuje čistenie a upratovanie vnútorných a vonkajších priestorov vrátane údržby zelene, odpratávanie snehu a pod.
  • Stará sa o evidenciu a kontrolu dodávok energií (elektriny, plynu, vody, PHM).
  • Objednáva materiál a zásoby.
  • Technická a nákupná podpora výroby - objednáva technické súčiastky, náradie a materiály pre údržbu, spolupracuje s nákupným oddelením.
  • Zabezpečovať výber a nákup OPP.
  • Môže sa podieľať na nákupe v súvislosti s výkonom danej pozície (napr. nákup investícií, údržby,služieb atď.).
  • Plní úlohy a funkcie v rámci delegačného nákupu.
  • V prípade rekonštrukcií, výstavbe nových objektov zabezpečuje úradné podklady/doklady a riadi sa smernicou CARE4.
  • Zabezpečuje projektovú dokumentáciu o zmenách.
  • Predkladá návrhy do krátkodobých a dlhodobých plánov.
  • Získava aktuálne informácie o predpisoch a môže zaisťovať ich dodržiavanie zo strany externých dodávateľov.

Aké sú naše požiadavky?

  • SŠ, VŠ technického smeru,
  • min 3 roky praxe v obore,
  • MS Office, Internet,
  • AJ mierne pokročilý,
  • VP sk.B,
  • Elektrotechnická vyhláška min. §22 výhodou
  • znalosť platných predpisov, znalosť problematiky správy majetku, znalosť v oblasti nákupu

Čo ti vieme ponúknuť?

Saint-Gobain dbá na to, aby sa naši zamestnanci cítili pri vykonávaní svojej práce komfortne, preto:
  • vytvárame príjemné pracovné prostredie,
  • ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
  • vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
  • spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
  • delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
  • zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
  • podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
  • staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
  • ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
  • podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
  • umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
  • staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
  • ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
  • pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
  • organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
Miesto výkonu práce:
Trnava
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Mzda:
1 400 EUR/mesiac+ kvartálny bonus do výšky 15% ;konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta
Kontakt:
Kontaktná osoba: Ing. Lenka Vojtíková
Tel.: +421904737573
E-mail: poslať životopis
Trnava
ID: 3973124  Dátum zverejnenia: 29.9.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac