Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Administrator
Miesto výkonu práce:
Bratislava
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Mzda:
1 500 EUR/mes konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta
Čo bude tvojou úlohou?
- príprava pracovnej zmluvy a súvisiacich dokumentov pre zamestnancov SGCP,
- zhromaždenie a kontrola údajov evidencie dochádzky zamestnancov, obsluha elektronického dochádzkového systému na úrovni administrátora, zodpovednosť a administrácia adaptačného procesu,
- správa a výstupy z interného personálneho programu People Group a Magma, SMARTR´,
- vedenie a archivácia personálnych spisov zamestnancov, archivácia záznamov a dokumentov na oddelení HR a zodpovednosť za ochranu osobných údajov podľa platného zákona,
- evidencia výročí a jubileí, správa HR benefitov a spolupráca na príprave a organizácii HR benefitov (raňajky SGCP, hurá do školy atď….),
- príprava reportov a údajov podľa požiadaviek HR Manažéra a príslušných riaditeľov divízii,
- správa stravných poukážok a ich kompletná evidencia vrátane inventarizácie a ich následná distribúcia,
- zodpovednosť za organizáciu periodických lekárskych prehliadok v zmysle zákonných požiadaviek.
- zhromaždenie a kontrola údajov evidencie dochádzky zamestnancov, obsluha elektronického dochádzkového systému na úrovni administrátora, zodpovednosť a administrácia adaptačného procesu,
- správa a výstupy z interného personálneho programu People Group a Magma, SMARTR´,
- vedenie a archivácia personálnych spisov zamestnancov, archivácia záznamov a dokumentov na oddelení HR a zodpovednosť za ochranu osobných údajov podľa platného zákona,
- evidencia výročí a jubileí, správa HR benefitov a spolupráca na príprave a organizácii HR benefitov (raňajky SGCP, hurá do školy atď….),
- príprava reportov a údajov podľa požiadaviek HR Manažéra a príslušných riaditeľov divízii,
- správa stravných poukážok a ich kompletná evidencia vrátane inventarizácie a ich následná distribúcia,
- zodpovednosť za organizáciu periodických lekárskych prehliadok v zmysle zákonných požiadaviek.
Aké sú naše požiadavky?
- min 2 roky praxe v obore, znalosť pracovnoprávnych predpisov
- znalosť AJ stredne pokročilá
- znalosť agendy mzdovej účtarne výhodou
- MS Office užívateľ
- Excel pokročilý
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- organizačné schopnosti
- samostatnosť
- flexibilita
- aktívny a zodpovedný prístup k práci
- dôslednosť a spoľahlivosť
- zmysel pre detail
- znalosť AJ stredne pokročilá
- znalosť agendy mzdovej účtarne výhodou
- MS Office užívateľ
- Excel pokročilý
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- organizačné schopnosti
- samostatnosť
- flexibilita
- aktívny a zodpovedný prístup k práci
- dôslednosť a spoľahlivosť
- zmysel pre detail
Čo ti vieme ponúknuť?
Saint-Gobain dbá na to, aby sa naši zamestnanci cítili pri vykonávaní svojej práce komfortne, preto:
- vytvárame príjemné pracovné prostredie,
- ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
- vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
- spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
- delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
- zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
- podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
- staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
- ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
- podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
- umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
- staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
- ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
- pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
- organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
- vytvárame príjemné pracovné prostredie,
- ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
- vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
- spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
- delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
- zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
- podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
- staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
- ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
- podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
- umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
- staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
- ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
- pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
- organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
Kontakt
Saint-Gobain Construction Products, s.r.o.
Bratislava
Miesto výkonu práce
Bratislava
ID: 3867210
Dátum zverejnenia: 10.2.2020
2020-02-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Personalista Spoločnosť: Saint-Gobain Construction Products, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mes konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta