HR Administrator
(Ref. č.: A844)

Čo bude tvojou úlohou?

  • príprava pracovnej zmluvy a súvisiacich dokumentov pre zamestnancov SGCP,
  • zhromaždenie a kontrola údajov evidencie dochádzky zamestnancov, obsluha elektronického dochádzkového systému na úrovni administrátora, zodpovednosť a administrácia adaptačného procesu,
  • správa a výstupy z interného personálneho programu People Group a Magma, SMARTR´,
  • vedenie a archivácia personálnych spisov zamestnancov, archivácia záznamov a dokumentov na oddelení HR a zodpovednosť za ochranu osobných údajov podľa platného zákona,
  • evidencia výročí a jubileí, správa HR benefitov a spolupráca na príprave a organizácii HR benefitov (raňajky SGCP, hurá do školy atď….),
  • príprava reportov a údajov podľa požiadaviek HR Manažéra a príslušných riaditeľov divízii,
  • správa stravných poukážok a ich kompletná evidencia vrátane inventarizácie a ich následná distribúcia,
  • zodpovednosť za organizáciu periodických lekárskych prehliadok v zmysle zákonných požiadaviek.

Aké sú naše požiadavky?

  • min 2 roky praxe v obore, znalosť pracovnoprávnych predpisov
  • znalosť AJ stredne pokročilá
  • znalosť agendy mzdovej účtarne výhodou
  • MS Office užívateľ
  • Excel pokročilý
  • komunikatívnosť
  • príjemné vystupovanie
  • organizačné schopnosti
  • samostatnosť
  • flexibilita
  • aktívny a zodpovedný prístup k práci
  • dôslednosť a spoľahlivosť
  • zmysel pre detail

Čo ti vieme ponúknuť?

Saint-Gobain dbá na to, aby sa naši zamestnanci cítili pri vykonávaní svojej práce komfortne, preto:
  • vytvárame príjemné pracovné prostredie,
  • ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
  • vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
  • spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
  • delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
  • zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
  • podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
  • staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
  • ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
  • podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
  • umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
  • staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
  • ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
  • pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
  • organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
Miesto výkonu práce:
Bratislava
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Mzda:
1 500 EUR/mes konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta
Bratislava

Kontakt

Ing. Lenka Vojtíková
[email protected]
ID: 3867210  Dátum zverejnenia: 10.2.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mes konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta