Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný asistent obchodného tímu
Miesto výkonu práce:
Stará Vajnorská 139, Bratislava
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Mzda:
od 1 000 EUR/mes + prémiová zložka v závislosti od skúseností kandidáta a nastavených cieľov
Čo bude tvojou úlohou?
- administruje obchodné podmienky, zľavy a cenové akcie zákazníkov, produktové nastavenia do vnútro firemného systému SAP,
- pripravuje analýzy a reporty /štatistické a tabuľkové výstupy/,
- key user systému CRM, vytvára analýzy, reporty a prezentácie s využitím CRM a ďalších vhodných textových a tabuľkových aplikácií pre obchodné oddelenie a oddelenie kontrolingu,
- denná operatíva – riešenie úloh zadaných zo strany obchodných zástupcov a ostatných oddelení (zákaznícky servis, nákup),
- spoluorganizuje pracovné porady a mítingy,
- komunikuje v anglickom jazyku s oddelením podpory CRM systému,
- archivuje záznamy a dokumenty v súlade s internými postupmi,
- objednáva kancelárske a reprezentačné potreby pre všetky oddelenia,
- v prípade potreby prijíma návštevy a zabezpečuje občerstvenie.
- pripravuje analýzy a reporty /štatistické a tabuľkové výstupy/,
- key user systému CRM, vytvára analýzy, reporty a prezentácie s využitím CRM a ďalších vhodných textových a tabuľkových aplikácií pre obchodné oddelenie a oddelenie kontrolingu,
- denná operatíva – riešenie úloh zadaných zo strany obchodných zástupcov a ostatných oddelení (zákaznícky servis, nákup),
- spoluorganizuje pracovné porady a mítingy,
- komunikuje v anglickom jazyku s oddelením podpory CRM systému,
- archivuje záznamy a dokumenty v súlade s internými postupmi,
- objednáva kancelárske a reprezentačné potreby pre všetky oddelenia,
- v prípade potreby prijíma návštevy a zabezpečuje občerstvenie.
Aké sú naše požiadavky?
- AJ aktívne slovom aj písmom
- SŠ ekonomického smeru
- prax na podobnej pozícií vítaná
- MS Office - pokročilý
- znalosť práce v SAPe a CRM výhodou
- pozícia vhodná aj pre absolventa
- SŠ ekonomického smeru
- prax na podobnej pozícií vítaná
- MS Office - pokročilý
- znalosť práce v SAPe a CRM výhodou
- pozícia vhodná aj pre absolventa
Čo ti vieme ponúknuť?
Saint-Gobain dbá na to, aby sa naši zamestnanci cítili pri vykonávaní svojej práce komfortne, preto:
- vytvárame príjemné pracovné prostredie,
- ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
- vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
- spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
- delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
- odmeňujeme za sprostredkovanie nových kolegov,
- zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
- podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
- staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
- ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
- podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
- umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
- staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
- ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
- pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
- organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
- vytvárame príjemné pracovné prostredie,
- ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
- vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
- spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
- delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
- odmeňujeme za sprostredkovanie nových kolegov,
- zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
- podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
- staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
- ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
- podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
- umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
- staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
- ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
- pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
- organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
Kontakt
Saint-Gobain Construction Products, s.r.o.
Stará Vajnorská 139, Bratislava
Miesto výkonu práce
Stará Vajnorská 139, Bratislava
ID: 3644855
Dátum zverejnenia: 29.4.2019
2019-04-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Saint-Gobain Construction Products, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1 000 EUR/mes + prémiová zložka v závislosti od skúseností kandidáta a nastavených cieľov