Asistent obchodného tímu
(Ref. č.: A716)

Čo bude tvojou úlohou?

  • administruje obchodné podmienky, zľavy a cenové akcie zákazníkov, produktové nastavenia do vnútro firemného systému SAP,
  • pripravuje analýzy a reporty /štatistické a tabuľkové výstupy/,
  • key user systému CRM, vytvára analýzy, reporty a prezentácie s využitím CRM a ďalších vhodných textových a tabuľkových aplikácií pre obchodné oddelenie a oddelenie kontrolingu,
  • denná operatíva – riešenie úloh zadaných zo strany obchodných zástupcov a ostatných oddelení (zákaznícky servis, nákup),
  • spoluorganizuje pracovné porady a mítingy,
  • komunikuje v anglickom jazyku s oddelením podpory CRM systému,
  • archivuje záznamy a dokumenty v súlade s internými postupmi,
  • objednáva kancelárske a reprezentačné potreby pre všetky oddelenia,
  • v prípade potreby prijíma návštevy a zabezpečuje občerstvenie.

Aké sú naše požiadavky?

  • AJ aktívne slovom aj písmom
  • SŠ ekonomického smeru
  • prax na podobnej pozícií vítaná
  • MS Office - pokročilý
  • znalosť práce v SAPe a CRM výhodou

  • pozícia vhodná aj pre absolventa

Čo ti vieme ponúknuť?

Saint-Gobain dbá na to, aby sa naši zamestnanci cítili pri vykonávaní svojej práce komfortne, preto:
  • vytvárame príjemné pracovné prostredie,
  • ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
  • vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
  • spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
  • delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
  • odmeňujeme za sprostredkovanie nových kolegov,
  • zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
  • podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
  • staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
  • ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
  • podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
  • umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
  • staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
  • ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
  • pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
  • organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
Miesto výkonu práce:
Stará Vajnorská 139, Bratislava
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Mzda:
od 1 000 EUR/mes + prémiová zložka v závislosti od skúseností kandidáta a nastavených cieľov
Stará Vajnorská 139, Bratislava

Kontakt

Ing. Lenka Vojtíková
[email protected]
ID: 3644855   Dátum zverejnenia: 15.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1 000 EUR/mes + prémiová zložka v závislosti od skúseností kandidáta a nastavených cieľov