Referent zákazníckeho servisu
(Ref. č.: A669)

Čo bude tvojou úlohou?

Čo bude Tvojou úlohou?

  • evidencia a spracovánie objednávok prijatých e-mailom alebo telefonicky prostredníctvom systému SAP,
  • zabezpečenie informačných služieb o dodávkach tovaru/surovín/produktov pre klientov. Poskytovanie informácie o cenách a dostupnosti produktov a o termínoch v súlade so stanovenými smernicami,
  • riešenie dodávateľsko-odberateľských operácií,
  • sledovanie vybavovania objednávok a upozorňovanie príslušných pracovníkov na možné problémy s dodaním, urýchlenie vybavenia vybraných objednávok,
  • komunikácia s odberateľmi, dodávateľmi, aktívna spolupráca so skladom,
  • optimalizácia skladových zásob, inventúry.

Aké sú naše požiadavky?

  • znalosť MS Excel podmienkou
  • znalosť programu SAP veľkou výhodou
  • znalosť AJ na komunikatívnej úrovni podmienkou
  • prax na podobnej pozícii podmienkou
  • organizačné schopnosti
  • komunikatívnosť
  • samostatnosť
  • flexibilita
  • aktívny a zodpovedný prístup k práci
  • dôslednosť a spoľahlivosť
  • zmysel pre detail

Čo ti vieme ponúknuť?

Čo Ti vieme ponúknuť?

Saint-Gobain dbá na to, aby sa naši zamestnanci cítili pri vykonávaní svojej práce komfortne, preto:
  • vytvárame príjemné pracovné prostredie,
  • ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
  • vážime si dlhodobých a verných zamestnancov: finančný príspevok pri pracovnom a životnom jubileu,
  • spoločne sa tešíme pri významných rodinných udalostiach: finančný príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa atď.,
  • delíme sa o naše výsledky a úspechy formou koncoročnej odmeny v prípade nadštandardného hospodárskeho výsledku spoločnosti,
  • odmeňujeme za sprostredkovanie nových kolegov,
  • zabezpečujeme stravné lístky s príspevkom zamestnávateľa nad rámec zákona,
  • podporujeme inovatívnosť a kreativitu, individuálne hodnotíme a odmeňujeme výkonnosť zamestnancov,
  • staráme sa o zdravie a myslíme na budúcnosť: po skúšobnej dobe plná úhrada príspevku na úrazové a životné poistenie,
  • ponúkame jedinečnú možnosť investovať do kapitálu spoločnosti s 50 % príspevkom zamestnávateľa,
  • podporujeme možnosti kariérneho rastu a internú mobilitu zamestnancov v rámci koncernu SGCP,
  • umožňujeme nákup stavebného materiálu za zvýhodnené zamestnanecké ceny,
  • staráme sa o pitný režim a ponúkame výbornú kávu,
  • ponúkame možnosť pravidelných športových aktivít prostredníctvom programu Multisport
  • pravidelne organizujeme firemné raňajky, rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
  • organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov...
Miesto výkonu práce:
Trnava
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Mzda:
900 EUR/mes
Trnava

Kontakt

ID: 3552426   Dátum zverejnenia: 3.12.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   900 EUR/mes