Reagujte bez životopisu

Odborný referent obchodu a verejného obstarávania

SABRINA MODELLE, s.r.o.

Miesto práce
Levice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac- prehodnotenie platu na základe odvedenej práce, šikovnosti, osobnostného pokroku a napredovaniu - finančná odmena pri rôznych udalostiach (oslava menín, narodenín, príspevok na letnú dovolenku ...) - finančná odmena pri prípadných nadčasoch - koncoročná odmena vo výške 50 - 70% hrubej mzdy v závislosti od šikovnosti, dobre odvedenej práce

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Hodnotíš sa za zodpovednú, komunikatívnu a precíznu osobu, ktorá dokáže pracovať samostatne, nájsť skvelé riešenie a zachovať si chladnú hlavu aj v krízovej a stresovej situácií? Máš záujem o stabilnú pracovnú pozíciu v spoločnosti, ktorá ťa podrží a je na trhu už 30. rok? Dokážeš využiť svoje znalosti vo verejnom sektore a rád vyhrávaš tendre? Počítač ti nie je cudzí, práca v Exceli a Worde je pre Teba klasikou a máš rada výzvy? Ak opisujeme práve Teba, tak pokračuj nižšie a dozvieš sa, čo ťa u nás bude čakať.

Náplň práce:

- výkon činností spojených s procesom verejného obstarávania a Zákona č. 343/2015 Z.z. - kalkulácia a predkladanie návrhov na plnenie (zabezpečenie kompletného procesu, príprava a aktualizácia dokumentov a podkladov pre VO z pohľadu dodávateľa (uchádzača, záujemcu o VO, vrátane certifikácie dokumentov), verejné súťaže na ÚVO, Josephine,  zákazky s nízkou hodnotou podľa § 117, zákazky malého rozsahu, bežne dostupné podlimitné zákazky prostredníctvom EKS, - konzultácia cien a výber produktov, zodpovednosť za evidenciu a archiváciu dokumentácie o verejnom obstarávaní, zmlúv

- aktívne monitorovanie online portálov verejného obstarávania a tendrov s cieľom identifikovať a osloviť potencionálnych klientov

- pravidelná telefonická a emailová komunikácia so štátnymi a verejnými inštitúciami

- spracovávanie cenových ponúk (v internom systéme, evidencia, kontrola)
- vedenie príslušnej dokumentácie a evidencie (popisy produktov, cenové ponuky, objednávky)
- zmluvy, kontrola, archivácia
- znalosť anglického jazyka výhodou

- aktívna spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti

- spracovávanie podkladov konateľom spoločnosti

- pracovná doba v pondelok - piatok, pracovný čas 7:30-16:00 hod.


Naše očakávania od uchádzača:

- odolnosť voči stresu, multitasking

- samostatná práca 

- schopnosť vidieť veci v súvislostiach

- praktické skúsenosti v obore

- orientácia vo verejnom obstarávaní a vyhláškach

Zamestnanecké výhody, benefity

- zaškolenie pre rýchle a jednoduché adaptovanie sa
- práca pre silnú značku s kvalitnými výrobkami, v stabilnej spoločnosti - na trhu už 30 rokov
- preferujeme dlhodobú spoluprácu
- osobný a odborný rozvoj, možnosť externých školení platených zamestnávateľom
- mladý kolektív, ktorý rád pomôže a poradí
- firemné posedenia

Informácie o výberovom konaní

Ak si sa našiel v našej ponuke a chceš byť súčasťou tímu, pričom spĺňaš požiadavky uvedené v inzeráte a je to presne to, čo ťa bude baviť a napĺňať? V tom prípade neváhaj a zašli svoj životopis s fotografiou.

Vopred by sme sa chceli poďakovať všetkých uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov na základe uvedených kritérií.

Zaslaním životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidáta v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

25.6.2024 (ostáva ešte 8 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Expert
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Expert

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- relevantné skúsenosti v administratíve a verejnom obstarávaní

- spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť za odvedenú prácu
- proaktívne riešenie problémov a krízových situácií, práca pod stresom
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- organizačné schopnosti
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni výhodou, nie je povinná (telefonicky aj e-mailom)
- počítač je tvoje druhé “ja” - Microsoft Office
- komunikatívnosť, zmysel pre humor


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Firma Sabrina Modelle vznikla v roku 1994 ako výrobca konfekcie pre širokú verejnosť. Už koncom roku 1995 sme sa zamerali na výrobu uniforiem pre mestské polície a súkromné bezpečnostné služby. Postupne sme rozšírili náš sortiment o uniformy pre vodičov autobusových a prepravných spoločností, firemné oblečenie rôzneho druhu, hotelový personál ako aj pracovné odevy. Našou prioritou je uspokojiť klientov nielen kvalitnými výrobkami a tovarom, ale aj komplexnými službami od prvého kontaktu s našou firmou, cez realizáciu až po dovoz do miesta určenia. Tým, že ponúkame kompletný sortiment výstroje, našou ďalšou a nemenej dôležitou službou je komplexnosť. V ponuke máme doplnky k výstroju, ktoré sú pre výkon služby v profesii veľmi dôležité. V našom sortimente máte možnosť nájsť aj obuv, tričká, pokrývky hlavy, opasky či iné súčasti výstroja. V súčasnosti pôsobí naša firma na slovenskom a zahraničnom trhu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Petra Mäsiarová
Tel.: +421915799888
E-mail: poslať životopis
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí len, keď vyplníte formulár.Reagovať na ponuku
ID: 4838251  Dátum zverejnenia: 26.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac