Rozširujeme tím, preto hľadáme Teba na prácu v administratíve
SABRINA MODELLE, s.r.o.
Pri podlužianke 3, Levice
plný úväzok
asap
1 000 EUR/mesiac+ finančné odmeny na základe šikovnosti a napredovania v závislosti od praxe a spokojnosti zamestnávateľa s odvedenou prácou, koncoročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hodnotíš sa za zodpovednú, komunikatívnu a precíznu osobu, ktorá dokáže pracovať samostatne, nájsť skvelé riešenie a zachovať si chladnú hlavu aj v krízovej a stresovej situácií? Máš záujem o stabilnú pracovnú pozíciu v spoločnosti, ktorá ťa podrží a je na trhu už 30. rok? Dokážeš využiť svoje znalosti v anglickom jazyku na základnú komunikáciu so zahraničnými partnermi, počítač ti nie je cudzí, práca v Exceli a Worde je pre Teba klasikou a máš rada výzvy? Ak opisujeme práve Teba, tak pokračuj nižšie a dozvieš sa, čo ťa u nás bude čakať.
Náplň práce:
- práca v internom systéme spoločnosti
- príjem a evidencia objednávok od obchodného oddelenia
- komunikácia s klientami a dodávateľmi, aj so zahraničnými v slovenskom jazyku
- znalosť anglického jazyka výhodou
- zodpovedné a dôkladné spracovanie prijatých objednávok do výroby
- aktívna spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
- koordinácia expedície
- spracovávanie podkladov konateľom spoločnosti
- spolupráca a participácia pri ISO normách
- činnosť podľa dokumentácie ISM
Zamestnanecké výhody, benefity
- prehodnotenie platu na základe odvedenej práce, šikovnosti, osobnostného pokroku a napredovaniu
- finančná odmena pri rôznych udalostiach (oslava menín, narodenín, príspevok na letnú dovolenku ...)
- finančná odmena pri prípadných nadčasoch
- koncoročná odmena vo výške 50 - 70% hrubej mzdy v závislosti od šikovnosti, dobre odvedenej práce
- práca pre silnú značku s kvalitnými výrobkami, v stabilnej spoločnosti - na trhu už 30 rokov
- preferujeme dlhodobú spoluprácu
- osobný a odborný rozvoj, možnosť externých školení
- zdokonaľovanie sa v cudzom jazyku, komunikácií a v medziľudských vzťahoch
- mladý kolektív, ktorý rád pomôže a poradí
- firemné posedenia
Informácie o výberovom konaní
Vopred by sme sa chceli poďakovať všetkých uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov na základe uvedených kritérií.
Zaslaním životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidáta v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Expert
Práca s počítačom - Expert
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- relevantné skúsenosti v administratíve
- spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť za odvedenú prácu
- proaktívne riešenie problémov a krízových situácií
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- organizačné schopnosti
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni výhodou, nie je povinná (telefonicky aj e-mailom)
- počítač je tvoje druhé “ja” - Microsoft Office
- komunikatívnosť, zmysel pre humor