Rozširujeme náš SYNERGIE Team - chceš byť náš Office Assistant? (part-time)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do našej personálno-poradenskej spoločnosti Synergie hľadáme Office Assistant - osobu, ktorá pre našich hostí vytvorí nezabudnuteľný prvý dojem a zároveň nám pomôže dosiahnuť bezproblémový chod kancelárie. Ponúkneme Ti priestor na vlastné nápady a sebarealizáciu.

Budeš mať na starosti:

  • front office - vítanie a usádzanie návštev v priestoroch kancelárie
  • komunikácia - osobná, emailová a telefonická s kandidátmi, klientami a dodávateľmi
  • dokumenty - triedenie, skenovanie a archivácia
  • evidenciu korešpondencie, posielanie a preberanie pošty/zásielok
  • administratívna a organizačná podpora pre našich zamestnancov
  • zabezpečenie plynulého chodu recepcie a kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
  • evidenciu faktúr
  • operatívne úlohy podľa aktuálnych potrieb
  • podporu pri organizácii firemných eventov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej, dynamicky sa rozvíjajúcej nadnárodnej spoločnosti
  • flexibilná pracovná doba
  • rôzne firemné benefity (školenia, pravidelné teambuildingy...)
  • čerstvé ovocie na pracovisku a každý mesiac spoločné raňajky
  • príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
  • každý deň ťa prekvapia nové situácie a ty sa naučíš, ako ich riešiť s prehľadom
  • čaká ťa u nás osobnostný rast a napredovanie
  • pri nástupe Ti poskytneme kompletné zaučenie a onboarding

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

SYNERGIE je personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.

Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosti na podobnej pozícii minimálne jeden rok (podmienka)
  • angličtina na komunikatívnej úrovni - pokročilý v písomnej aj ústnej forme (min. B2)
  • vodičsky preukaz sk. B (podmienka)
  • samostatnosť a vynaliezavosť
  • zodpovednosť a spoľahlivosť
  • komunikatívnosť a iná tvoja silná stránka, ktorú u nás vieš využiť :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4597923  Dátum zverejnenia: 8.6.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.