Odborná asistentka Divízie

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Ihneď/dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac(záleží od skúseností kandidáta)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosti v oblasti administratívy a nebojíte sa výziev? Pre nášho klienta hľadáme človeka, ktorý bude podporovať aktivtz dvoch divízii spoločnosti. Pôjde najmä o administratívne zastrešenie prípravy materiálov pre klientov a dodávateľov.

Náplňou vašej práce bude:

  • Vyhľadávanie informácií o verejných súťažiach, monitorovanie portálov verejných súťaží a prevádzkovanie systémov verejných súťaží
  • Príprava podkladov k tendrom
  • Spracovanie dokumentácie za účelom fakturácie
  • Vypracovávanie a kontrola zmlúv
  • Spracovávanie objednávok v systéme SAP
  • Monitorovanie portálov súvisiacich s verejným obstarávaním
  • Archivácia dokumentov, dátový manažment v Exceli
  • Komunikácia s dodávateľmi, klientmi a úradmi (e-mailom aj telefonicky)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Medzinárodná spoločnosť s inovatívnym prístupom a stabilitou na trhu
  • Práca pre menšiu pobočku s komornou atmosférou, výhody veľkej spoločnosti
  • Účasť na kongresoch
  • Jazykové kurzy
  • Možnosť Home Office

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá sa venuje obchodnej činnosti v oblasti elektrotechniky (B2B aj B2C). Do ich portfólia patria svetoznáme značky. V Bratislave sídli menšia pobočka s rodinnou atmosférou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Na túto pozíciu hľadáme precízneho človeka s relevantnou praxou v oblasti administratívy (pozícia nie je vhodná pre absolventa).

Rada si s Vami zavolám, ak spĺňate nasledovné kritériá:

  • Ukončené VŠ vzdelanie 1.stupňa (prípadne maturita a dlhodobé skúsenosti)
  • 3 a viac rokov praxe v oblasti administratívy
  • Pokročilá znalosť MS Excel, znalosť práce v SAPe
  • Pokročilá znalosť angličtiny (najmä e-mailom, no niekedy aj ústne - interný kontakt pobočkami v zahraničí)
  • Ste precízny a pedantný typ človeka, ktorý má dlhodobú obľubu v administratívnej činnosti
  • Máte priateľskú osobnosť so zmyslom pre humor a otvoreným prístupom
  • Máte skvelé komunikačné schopnosti, analytické myslenie a nerobí Vám problém pracovať pod tlakom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4593343  Dátum zverejnenia: 2.6.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac