HR Generalist CZ&SK - komunikatívna angličtina

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacV závislosti od skúseností kandidáta

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Misiou HR Generalist v SYNERGIE Česko-Slovensko je podporovať rozvoj ľudských zdrojov v našich tímoch, zavádzať aktivity smerujúce ku zvýšeniu angažovanosti zamestnancov, spoluvytvárať prostredie dôvery a neustáleho zlepšovania a zastrešiť pracovnoprávnu administratívu. Kľúčovou úlohou je načúvať potrebám našich zamestnancov a zlaďovať ich očakávania s obchodnými prioritami SYNERGIE a stratégiou skupiny.

Náplň práce:

Recruitment interných zamestnancov - zastrešenie náborových aktivít pre jednotlivé divízie, vrátane inzercie, vedenie a koordinácia pohovorov

Onboarding a rozvoj zamestnancov:
  • riadenie životného cyklu zamestnancov spoločnosti, talent manažment
  • identifikácia rozvojových potrieb v súlade so stratégiou jednotlivých divízií
  • návrh rozvojových plánov, príprava interných tréningových materiálov, videoškolení

Wellbeing a work-life balance
  • koordinácia teambuildingových aktivít, organizácia eventov pre interných zamestnancov
  • spoluvytváranie firemnej kultúry, rituálov a aktivít podporujúcich tímovú prácu, zvyšujúcich dôveru a profesionalitu v pracovnom prostredí
  • pravidelné sledovanie a vyhodnocovanie angažovanosti zamestnancov
  • pôsobiť ako dôverník a komunikačný partner v oblasti HR pre všetkých zamestnancov

Procesy a výkonnostný manažment
  • správa a optimalizácia HR procesov
  • príprava a administrácia pracovnoprávnej dokumentácie zamestnancov
  • príprava mzdových podkladov zamestnancov, spracovanie dochádzok od klienta, služobné cesty, dovolenky, PN, OČR, stravné lístky
  • tvorba a správa interných smerníc súvisiacich s HR agendou
  • správa a aktualizácia organizačnej štruktúry, pracovných náplní, bonusového systému, reportov
  • zodpovednosť za uplatňovanie firemných hodnôt a princípov
  • spolupráca pri nastavovaní individuálnych cieľov a ich vyhodnocovaní
  • poskytovanie poradenstva manažmentu pri riešení hraničných situácií (nízky výkon, absencia, konflikty,...)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zázemie silné medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou
  • Príležitosť realizovať svoje nápady
  • Možnosť podieľať sa na zaujímavých interných projektoch
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie
  • Zaujímavý cafeteria systém s možnosťou čerpania ročného budgetu podľa svojich preferencií v oblastiach šport (MultiSport Benefit karta či iné), kultúra (divadlá, kiná), zdravie (masáže, nadštandardná zdravotná starostlivosť), rozvoj (jazykové kurzy podľa vlastného výberu, ďalšie vzdelávacie aktivity), paušál stravných lístkov, ovocie a nealko nápoje na pracovisku, teambuildingové akcie
  • Skvelý tím kolegov
  • Flexibilná pracovná doba a možnosť využitia home office

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sme personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí v Českej republike od roku 1994, na Slovensku od roku 1999.

Patríme do francúzskej skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom personálnych služieb v Európe a jej história siaha do roku 1969.

Skupina má v súčasnosti zastúpenie na 4 kontinentoch, v 17 krajinách sveta, so sieťou 750 pobočiek. Synergie má v Českej republike tri pobočky, v Prahe, v Brne a Chebe. Na Slovensku v Bratislave.

Spoločnostiam poskytujeme komplexné služby v oblasti ľudských zdrojov. Divízia S&you sa venuje náboru špecializovaných a manažérskych pozícií naprieč priemyslovými odvetviami. Obsadzujeme pozície na území Česko-Slovenska, ale i v zahraničí.
Divízia Synergie sa venuje náboru na nižšie pozície „blue collars“ a agentúrnemu zamestnávaniu.

Každý deň žijeme našimi hodnotami: dôvera a otvorenosť, partnerstvo, prémiová služba, odhodlanie, neustále zlepšovanie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne 2 roky skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov v korporátnom prostredí nadnárodných firiem
  • Aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
  • Znalosť trhu práce, orientácia v pracovno-právnych vzťahoch
  • Pripravenosť cestovať po našich pobočkách v rámci CZ a SK (primárne Praha-Brno-Bratislava)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4513357  Dátum zverejnenia: 3.2.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac