Senior payroll špecialista (mzdár/ka) - samostatnosť, flexibilita, benefity

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
podľa dostupnosti kandidáta
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac(finálna výška mzdy závisí od skúseností a očakávania kandidáta)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme mzdového účtovníka s minimálne 3 rokmi praxe pre slovenskú spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti poskytovania finančných a účtovných služieb na trhu od roku 2000.

Pracovná náplň:
  • kontrola prijatých podkladov pre účely výpočtu miezd
  • mesačné zostavenie a výpočet miezd zamestnancov
  • spracovanie payroll reportingu
  • prihlasovanie, odhlasovanie a nahlasovanie zmien do poisťovní (zamestnávateľ a zamestnanci)
  • vypracovanie mesačných, štvrťročných a ročných výkazov pre potreby inštitúcií sociálneho zabezpečenia, daňových orgánov a DDP
  • vypracovanie ročného zúčtovania pre potrebu daňových úradov a zdravotných poisťovní
  • sledovanie aktuálnej legislatívy /školenia/
  • vypracovanie zápočtových listov a potvrdení o zdaniteľnej mzde

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 13. plat + odmeny
  • flexibilná pracovná doba
  • možnosť home officu
  • príjemné pracovné prostredie v Starom meste
  • interné a externé školenia hradené zamestnávateľom
  • kariérny rast
  • multisport karta

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Spoločnosť pôsobiaca viac ako 20 rokov na slovenskom a českom trhu, poskytujúca komplexný finančný servis viac ako 250 klientom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie s ekonomickým zameraním
  • minimálne 3 ročná skúsenosť v oblasti mzdového účtovníctva (komplexná pozícia)
  • pokročilá znalosť anglického jazyka (komunikácia s anglicky hovoriacimi klientmi)
  • skúsenosti s prácou v systémoch Pohoda výhodou
  • znalosť zákonníka práce a zákona o sociálnom poistení
  • dobrá znalosť nástrojov MS Office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4396040  Dátum zverejnenia: 5.8.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac