Team Leader - Finance process (Shared services)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacod 2000 € brutto/ mesiac (navýšenie závisí od skúseností kandidáta)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naším klientom je známa medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti online obchodu, ktorá momentálne hľadá Team Leadera pre Tax Engine Team, ktorý sa zameriava najmä na klasifikáciu VAT produktov pre rôzne krajiny. Pozícia ponúka výbornú príležitosť na ďalší rast a kariérny rozvoj.

Vašou úlohou bude:

  • vedenie tímu daňových analytikov
  • participácia na zlepšovaní a kontrole činností v tíme
  • reporting zameraný na meranie kvality procesov
  • daňová klasifikácia produktov a spolupráca na audite
  • komunikácia s manažmentom vrámci krajín EU
  • údržba produktového katalógu a dopĺňanie dát za účelom správneho zaúčtovania nepriamej dane
  • hľadanie produktov v katalógoch spoločnosti za účelom správneho zdanenia
  • hodnotenie KPIs a navrhovanie možných zlepšení

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v dynamickom medzinárodnom prostredí, pre spoločnosť s dlhou tradíciou a silnou firemnou kultúrou
  • možnosť home office, sick days, životné poistenie, motivačné programy pre zamestnancov
  • zaujímavá odmeňovacia schéma
  • možnosť kariérneho rastu a sebarealizácie v príjemnom kolektíve
  • neformálne pracovné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Náš klient je svetovým lídrom v internetovom obchode a jednou z najsilnejších značiek na trhu. Príďte pracovať pre medzinárodne uznávanú spoločnosť so stabilným zastúpením na Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • 3+ rokov skúseností z finančného sektora (ideálne korporátne prostredie)
  • 1+ skúsenosť s vedením tímu
  • 1. stupeň vysokoškolského vzdelania
  • výborná znalosť anglického jazyka na každodenné použitie
  • predchádzajúca skúsenosť s vedením "service delivery"
  • komunikačné a manažérske zručnosti, time manažment
  • schopnosť pracovať pod stresom a orientácia na detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4106579  Dátum zverejnenia: 18.6.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac