Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckeho servisu s nemčinou - leasingová spoločnosť
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1250€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, poprednú leasingovú spoločnosť, hľadáme jazykovo vybavených kandidátov. K pozícii nie je potrebná pracovná skúsenosť, hoci môže byť výhodou, ak si pracoval/a na pozícii so zákazníkmi alebo v administratíve.
Na pozícii budeš:
Na pozícii budeš:
- telefonicky a emailom komunikovať so firemnými zákazníkmi v nemecky hovoriacich krajinách (pasívna linka = nebudeš nič predávať)
- poskytovanie podpory a poradenstva pri riešení situácii, ktoré nastanú u klienta (napr. havária vozidla = poradíš klientovi, ako má postupovať)
- zastrešovať kontakt s úradmi, poisťovňou, či servisom v rôznych krajinách v rámci Európy
- manažovať asistenčné služby pre vodičov na strane klienta
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúce ohodnotenie a bonus na základe plnenia osobných KPIs (cieľov)
- príspevky do III. piliera
- príspevok na jazykové kurzy v rámci firmy
- 25 dní dovolenky pre každého
- 4 sick days navyše
- teambuildingy a neformálne prostredie
- špeciálne zľavy na firemné produkty a služby a ďalšie benefity
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- kombinácia nasledujúcich jazykov: Angličtina+Nemčina
- prozákaznícka orientácia, výborná komunikácia
- zorganizovanosť
- bežné administratívne znalosti a MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3804952
Dátum zverejnenia: 7.11.2019
2019-11-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Špecialista pohľadávok, Telefonický operátor Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1250€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)