Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckeho servisu s češtinou (rodný jazyk) a nemčinou
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiacod 1250€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, poprednú leasingovú spoločnosť, hľadáme jazykovo vybavených kandidátov. Ak máš češtinu na úrovni rodného jazyka a zároveň hovoríš iným svetovým jazykom, určite nám daj o sebe vedieť. K pozícii nie je potrebná pracovná skúsenosť, hoci môže byť výhodou, ak si pracoval na pozícii so zákazníkmi.
Na pozícii budeš:
Na pozícii budeš:
- telefonicky a emailom komunikovať so firemnými zákazníkmi (pasívna linka = nebudeš nič predávať)
- poskytovanie podpory a poradenstva pri riešení situácii, ktoré nastanú u klienta (napr. havária vozidla = poradíš klientovi, ako má postupovať)
- zastrešovať kontakt s úradmi, poisťovňou, či servisom v ČR a v rôznych krajinách v rámci Európy
- vybavíš "doručenie" nového vozidla ku zodpovednej osobe u klienta
- manažovať asistenčné služby pre vodičov na strane klienta
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej, rastúcej spoločnosti, s dobrým menom na trhu
- homeoffice *
- príspevok do III.piliera, rastúci od počtu rokov v spoločnosti
- jazykové kurzy v rámci firmy
- 25 dní dovolenky pre každého
- teambuildingy
- rôzne zľavy u partnerov firmy, možnosť lacnejšej pôžičky,
- a ďalšie benefity...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna znalosť jazykov: Čeština na úrovni rodného jazyka
- zároveň komunikatívna znalosť angličtiny alebo nemčiny alebo taliančiny alebo francúzštiny, prípadne maďarčiny
- prozákaznícka orientácia
- výborné komunikačné zručnosti, milý prístup, ústretovosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3744035
Dátum zverejnenia: 21.8.2019
2019-08-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 250 EUR/mesiacod 1250€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)