Customer Support Engineer

S&T Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.7.2021/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacHorná hranica mzdy bude závisieť od reálnych skúsenosti a znalostí uchádzača. Po skončení skúšobnej doby odmeňovanie podľa interných smerníc - nastavená variabilná zložka mzdy.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť hľadá nového kolegu na pozíciu "Customer Support Engineer" na poskytovanie servisu pre našich klientov - veľké nadnárodné a lokálne spoločnosti, v oblasti inštalácie, podpory a údržby infraštruktúry.

Hlavné činnosti a zodpovednosti:
1) Poskytovanie podpory užívateľom pri prevádzke softvérového a hardvérového vybavenia, zber a evidencia požiadaviek na zmeny.
2) Inštalácia, podpora a údržba infraštruktúry v prostredí zákazníka.
3) Riešenie bežných denných problémov užívateľov (zablokované kontá, problémy s tlačiarňami, atď.).
4) Inštalácia a aktualizácia licencovaného softvéru, vedenie dokumentáciu.
5) Spolupráca s kolegami a zahraničnými podpornými centrami zákazníkov.
6) Vedenie dokumentácie a reporting servisných zásahov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť absolvovať viacero technických školení za danú oblasť.
Priateľská pracovná atmosféra, kultúra otvorenej komunikácie.
Stravovacie poukážky, pitný režim.
Oddychová a relaxačná zóna.
Flexibilný pracovný čas.
Kontinuálne vzdelávanie.
Fitness program MultiSport.
Zamestnanecké a športové podujatia.
Notebook a mobilný telefón.
Family Package - zvýhodnené balíky služieb mobilného operátora pre rodinných príslušníkov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.6.2021 (ostáva ešte 16 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Administrácia Windows serverov - základy
Administrácia LAN/WAN - základy
Klient/server administrácia - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

Servisného technika
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Technické a iné požiadavky na uchádzača:
1) Vzdialená alebo ONSITE podpora koncového používateľa (znalosť OS WIN, M365 - výhodou), vytváranie image pre hromadné inštalácie.
2) Správa a administrácia periférií, managed printing SW - SafeQ, Optimidoc, správa a podpora AV riešení a komunikačných platforiem.
3) Administrácia Windows serverov - základy (WIN server 20xx), základy AD, DNS.
4) Administrácia LAN/WAN - základy - preferované CISCO znalosti v oblasti networkingu, WiFi, TCP/IP protokol.
5) Break & FIX skúsenosti s analýzou a riešením HW problémov koncový používateľ, serverové zariadenia.
6) Samostatnosť, zodpovedný prístup.
7) Dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S&T Slovakia is an affiliate of multinational company S&T AG (www.snt.at), headquartered in Linz, which has a presence in 25 countries. S&T Slovakia focuses primarily on the areas of IT and business consulting, implementation and support of SAP solutions and deployment tools for Business Intelligence. The company provides all kinds of services from procurement to the planning and realization of complex network, storage and security solutions, and solutions for virtual data center operations, as well as services in the field of Cloud Computing. More information: www.snt.sk

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

S&T Slovakia s.r.o.
Mlynské nivy 71
821 05 Bratislava
http://www.snt.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Dagmar Birošová
E-mail: poslať životopis
ID: 4094662  Dátum zverejnenia: 2.6.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac