Office manažér/ka

S-Line Systems, s.r.o.

Miesto práce
Martina Rázusa, Žilina
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacŠikovný človek zarobí 1200 - 1500 EUR mesačne. Je to práca platená len na základe výkonu pre ambicióznu, kreatívnu, komunikatívnu a analyticky mysliacu osobu, ktorá vie rýchlo nadviazať pozitívny vzťah s ľuďmi a má rada čísla.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme talentovaného Office manažéra, ktorý je majstrom organizácie a dokáže nastaviť poriadok v každej kancelárskej situácii.

Máš schopnosť rýchlo reagovať na nečakané udalosti a nájst rýchlo efektívne riešenia?

Si komunikačný virtuóz, ktorý vie udržať harmonické vzťahy v tíme?

Máš oko pre detail?

Si vysoko motivovaný poskytnúť podporu a riadenie, keď je to potrebné?

Máš skúsenosti s využívaním kancelárskych nástrojov a technológií?

Si kreatívny, inovatívny a pripravený pristupovať k úlohám s nadšením a novými nápadmi?

Si oddaný úspechu tímu a firmy ako celku a si ochotný ísť nad rámec svojich povinností aby si dosiahol spoločné ciele? 

Cítiš sa byť tou správnou osobou pre túto príležitosť?

Ak áno, hľadáme práve Teba!

Tvojou úlohou ako Office manažéra bude zabezpečovať plynulý chod kancelárie a administratívných operácií, to znamená, že budeš zodpovedný za všetky aspekty, ktoré prispievajú k efektívnemu fungovaniu kancelárskeho prostredia a k správnemu chodu administratívnych procesov.

Tvoje výhradné úlohy budú hlavne v oddeleniach financií, obchodu a personalistiky. 

V oddelení financií: fakturácia, práca s pokladňou, pohľadávkami, dotáciami - zelená domácnostiam, administratíva zákaziek, príprava mesačných podkladov pre Ekonóma, práca so štatistikami.

V oddelní obchodu: správa databázy zákazníkov, evidencia dopytov, práca so zmluvami, výpočet provízií, príprava školení, komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi.

V oddelení personalistiky: recepcia, zápisy z porád, plánovanie úloh v CRM systéme, dochádzka, príprava podkladov pre pohovor, štatistiky, správa firemnej dokumentácie, organizovanie firemných teambuildingov.

Pridaj sa k nášmu tímu a nechaj svoje schopnosti zažiariť na ceste k spoločnému úspechu.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zázemie stability fungovania
  • Adekvátne a férové finančné ohodnotenie
  • Dlhodobá spolupráca a záujem o tvoj prínos
  • Spísané pracovné postupy a smernice pre efektívnu prácu
  • Podpora rozvoja schopností a zručností
  • Možnosti kariérneho rastu a interného obsadzovania pozícií
  • Cenné skúsenosti a poznatky od marketingového tímu
  • Podpora a jasné spätné väzby na tvoju prácu
  • Možnosť sebarealizácie a návrhov na zlepšenie procesov a výsledkov
  • Moderné kancelárie a pravidelné teambuildingy
  • Podpora pri zapojení sa do dobrovoľníckych aktivít
  • Rodinná firma s rodinnou kultúrou

Informácie o výberovom konaní

Pošli svoje CV a motivačný list s dôvodom, prečo si sa rozhodol/a reagovať na náš inzerát na [email protected]. Príď sa na nás pozrieť, máme dobrý kolektív, tešíme sa na každé dobré srdce, čo chce pomáhať :) Ozývame sa všetkým uchádzačom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

účtovníctvo, financie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Účtovníctvo - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Zodpovednosť
  • Precíznosť
  • Vysoká miera etiky
  • Samostatnosť
  • Rozhodnosť
  • Orientácia na riešenia
  • Komunikatívnosť
  • Analytické myslenie
  • Víťazný duch

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme slovenská rodinná firma poskytujúca komplexné služby a produkty v oblasti chladenia a kúrenia v rámci celého Slovenska. Špecializujeme sa na rýchlu a spoľahlivú výrobu, návrh, predaj a montáž i servis vykurovacích i chladiacich systémov.

Naša spoločnosť funguje stabilne už viac ako 13 rokov. Vpred nás poháňa vášeň pre technické a energetické riešenia, ktoré zákazníkom šetria čas a náklady na bývanie.

„NÁŠ PRODUKT JE RÝCHLO A SPRÁVNE VYROBENÝ, NAVRHNUTÝ, DODANÝ, NAMONTOVANÝ, SERVISOVANÝ A FUNGUJE BEZ ZÁVAD“​

www.slinesystems.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Eva Mišťúriková
Tel.: +421907106100
E-mail: poslať životopis
ID: 4803274  Dátum zverejnenia: 16.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac