Referent správy bytových domov
RS technology s.r.o.
Trenčín
plný úväzok
1.5.2024
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do stabilnej spoločnosti Služby pre bývanie a do príjemného kolektívu hľadáme nových kolegov na pozíciu
Samostatný referent, ktorý/á najmä:
- Vypracúva a spravuje agendu evidenčných listov na stanovenie mesačných zálohových platieb za služby spojené s užívaním bytu
- Prehodnocuje výšky mesačných zálohových platieb za jednotlivé služby pri zmenách cien vstupov
- Spracováva mesačný zálohový predpis a mesačnú závierku realizovaných platieb
- Zabezpečuje evidenciu a prehľadné sledovanie mesačných zálohových platieb vlastníkov bytov a nebytových priestorov
- Spracováva a v stanovenom termíne predkladá vlastníkom bytov a NP ročné vyúčtovanie nákladov spojených s užívaním bytu
- Spolupracuje so správkyňami bytových domov pri vypracovávaní správy o činnosti za predchádzajúce obdobie týkajúcej sa bytového domu vo výkone správy
- Vykonáva evidenciu tvorby FPÚaO vlastníkov vo výkone správy
- Vedie evidenciu príjmov a výdavkov na účte domov vo výkone správy
- Realizuje platby prostr. internetbankingu, spracováva bankové výpisy, úverové bankové výpisy, vedie pokladňu
- Zodpovedá za včasné vymáhanie pohľadávok spojených s užívaním bytov jednotlivých vlastníkov bytov a nebytových priestorov, vystavuje upomienky za neuhradené zálohové platby spojených s užívaním bytov a nebytových priestorov
-Pripravuje písomné podklady na vymáhanie pohľadávok a poplatkov
-Vykonáva ďalšie práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej spoločnosti
- príjemný kolektív
- stravné nad rámec zákona
- zábavné teambuildingy
- bonusy za odporučenie kandidáta a iné
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti správy bytových domov vítaná, nie je však podmienkou
- min. 1 rok skúsenosť so spracovaním dát a administratívnymi úkonmi
- MS Office, najmä Excel a Word, Outlook
- zmysel pre detail, spoľahlivosť a precíznosť