Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
L1 IT Support pre Raiffeisen banky
Miesto práce
Námestie Mateja Korvína, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ovládaš základy SQL a UNIX a chceš sa rozvíjať v oblasti IT?
Si človek, ktorý keď veci začne, tak ich aj dokončí a tvoji kolegovia sa na teba vedia vždy spoľahnúť? Tak sa prihlás! Hľadáme kolegov do nášho tímu L1 IT support.
Budeš riešiť IT incidenty nášho kartového systému (Tím nie je call centrum). Tento systém sa používa na spracovanie kartových transakcií pre banky Raiffeisen v strednej a východnej Európe.
Súčasťou tvojej práce bude aj:
- Technická podpora, riešenie incidentov a requestov s tym súvisiaca eskalácia, komunikácia na ďalšiu úroveň podpory (podľa potreby)
- Spúšťanie skriptov na spracovanie súborov, kontrola a monitoring prenosu súborov
- Kontrola automatizovaných procesov, notifikácií, spracovania večerných uzávierok, „daily runov“
- Spolupráca s podporou L2 / L3 pri riešení incidentov
- Správa HW pre interných a externých používateľov RPC (výdaj a príjem HW, prvotná diagnostika problémového HW, atď.)
Ak Ťa zároveň zaujíma práca v sektore bankovníctva, špeciálne v oblasti kariet, ktorá sa posledné roky najviac technologicky vyvíja a chcel/a by si spoznať kartový processing, produkty z pohľadu IT fungovania a s tým súvisiace moderné technológie, RPC je to pravé pre Teba :)
Môžeš u nás rozvíjať alebo naštartovať svoju kariéru v rámci špecifických IT tímov.
Si človek, ktorý keď veci začne, tak ich aj dokončí a tvoji kolegovia sa na teba vedia vždy spoľahnúť? Tak sa prihlás! Hľadáme kolegov do nášho tímu L1 IT support.
Budeš riešiť IT incidenty nášho kartového systému (Tím nie je call centrum). Tento systém sa používa na spracovanie kartových transakcií pre banky Raiffeisen v strednej a východnej Európe.
Súčasťou tvojej práce bude aj:
- Technická podpora, riešenie incidentov a requestov s tym súvisiaca eskalácia, komunikácia na ďalšiu úroveň podpory (podľa potreby)
- Spúšťanie skriptov na spracovanie súborov, kontrola a monitoring prenosu súborov
- Kontrola automatizovaných procesov, notifikácií, spracovania večerných uzávierok, „daily runov“
- Spolupráca s podporou L2 / L3 pri riešení incidentov
- Správa HW pre interných a externých používateľov RPC (výdaj a príjem HW, prvotná diagnostika problémového HW, atď.)
Ak Ťa zároveň zaujíma práca v sektore bankovníctva, špeciálne v oblasti kariet, ktorá sa posledné roky najviac technologicky vyvíja a chcel/a by si spoznať kartový processing, produkty z pohľadu IT fungovania a s tým súvisiace moderné technológie, RPC je to pravé pre Teba :)
Môžeš u nás rozvíjať alebo naštartovať svoju kariéru v rámci špecifických IT tímov.
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiacNástupný plat junior 1150 €+ fixný príplatok dvakrát do roka + bonus /
Zamestnancom na tejto pozícii vyplácame zmenový príplatok každý mesiac vo výške 100€.
Plat môže byť po skúšobnej dobe navýšený.
Zamestnanecké výhody, benefity
Rozvíjaj svoj potenciál a naštartuj svoju kariéru v stabilnom zázemí medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe:
Ponúkame ti:
- možnosť osobné a odborné rastu, prístup k interným a externým školeniam
- home office 50%
- extra dni dovolenky
- sick days
- Multisport kartu, ktorá tu umožní prístup do wellness a fitness zariadení
- cafeteria - volíš si benefity sám/sama, o ktoré máš záujem
- príspevok na DDS (3.pilier)
- chutnú kávu a čaje, ovocie dva krát do týždňa na pracovisku
- miestnosť na bicykle a sprchy na pracovisku
- moderný office s dobrou polohou pri Račianskom Mýte
- firemné eventy a podujatia
- odmeny za lojalitu
Ponúkame ti:
- možnosť osobné a odborné rastu, prístup k interným a externým školeniam
- home office 50%
- extra dni dovolenky
- sick days
- Multisport kartu, ktorá tu umožní prístup do wellness a fitness zariadení
- cafeteria - volíš si benefity sám/sama, o ktoré máš záujem
- príspevok na DDS (3.pilier)
- chutnú kávu a čaje, ovocie dva krát do týždňa na pracovisku
- miestnosť na bicykle a sprchy na pracovisku
- moderný office s dobrou polohou pri Račianskom Mýte
- firemné eventy a podujatia
- odmeny za lojalitu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
SQL - Základy
UNIX/Linux - Základy
SQL - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ochota pracovať na zmeny:
- 7:00 - 15:00
- 13:15 - 20:00
+ jedenkrát za 6 týždňov sobotná zmena
- Počítačové zručnosti / nadpriemerný užívateľ , alebo ak je PC tvoje hobby :-)
- Dôslednosť a zodpovednosť
- Komunikatívnosť a orientácia na zákazníka
- Zmysel pre dodržiavanie pravidiel a usmernení
- Tímový hráč
- Organizovaný prístup k práci
- Ochota učiť sa
- 7:00 - 15:00
- 13:15 - 20:00
+ jedenkrát za 6 týždňov sobotná zmena
- Počítačové zručnosti / nadpriemerný užívateľ , alebo ak je PC tvoje hobby :-)
- Dôslednosť a zodpovednosť
- Komunikatívnosť a orientácia na zákazníka
- Zmysel pre dodržiavanie pravidiel a usmernení
- Tímový hráč
- Organizovaný prístup k práci
- Ochota učiť sa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Established in 2000 as a division of Tatra banka, Raiffeisen Processing Centre (RPC) is a shared service centre of Raiffeisen Bank International (RBI).
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.
ID: 4014715
Dátum zverejnenia: 28.1.2022
2022-01-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Raiffeisen Processing Centre (RPC)
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac