Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor-ka administratívnych činností
ROZVOJOVÁ AGENTÚRA Banskobystrického samosprávneho kraja, n. o.
ROZVOJOVÁ AGENTÚRA Banskobystrického samosprávneho kraja, n.o., Námestie SNP, Banská Bystrica, Slove (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
DOHODOU
1 050 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho tímu, ktorý nám pomôže zabezpečiť pre neziskovú organizáciu verejnej správy:
- koordinovanie administratívy bežného chodu organizácie, najmä:
i. oblasť verejného obstarávania (komunikácia s dodávateľmi služieb, najmä Úradom BBSK, zber podnetov na vykonanie VO od zamestnancov, spracovanie ročného plánu, centralizovanie požiadaviek na VO, ich evidencia, kompletizácia a procesovanie na spracovanie, úkony súvisiace s ukončovaním VO),
ii. administratívne spracovávanie zmluvnej agendy, najmä evidencia, zverejňovanie zmlúv v Centrálnom registri zmlúv Úradu vlády,
iii. oblasť interných normatívnych aktov (ich evidencia, pribežné monitorovanie, vyhodnocovanie potreby ich aktualizácie, komunikácia s príslušnými spracovateľmi a i.),
iv. oblasť ochrany osobných údajov (komunikácia so zamestnancami organizácie a dodávateľom služieb, spravovanie príslušného systému od dodávateľa služieb),
v. administratíva pri správe majetku najmä poistenie, škodové udalosti, likvidácia majetku a pod.,
vi. administratívna podpora pre oddelenie administratívno-ekonomickej podpory, príprava podkladov, prehľadov a dokumentov podľa potreby,
- sledovanie zmien v legislatíve,
- ďalšie úlohy podľa pokynu nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas 37,5 h týždenne,
- možná práca v režime home office,
- garantovaný príspevok na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia,
- pracovné voľno s náhradou mzdy nad rámec Zákonníka práce (tzv. sick day) v rozsahu 3 dní,
- dôraz na zvyšovanie a prehlbovanie kvalifikácie, podpora vzdelávania zamestnancov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vhodné pre absolventa,
- právnické vzdelanie výhodou,
- skúsenosti s prácou pre verejnú správu výhodou,
- práca s PC, zručnosti MS Office (Word, Excel, PPT),
- samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita, zodpovednosť.