Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový manažér (Stavebníctvo )
ROYALDOM, s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacnástup 1800 brutto + dohoda , závislé od praxe/vzdelania. Viac info pri osobnom pohovore.
1 800 EUR/mesiacnástup 1800 brutto + dohoda , závislé od praxe/vzdelania. Viac info pri osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme človeka s podnikateľským myslením.
Si človek, ktorý rieši veci systémovo? Autorita, ktorá môže riadiť tím ľudí (rozpočtárov, projektantov, stavbyvedúcich, remeselníkov....). Detailista, ktorý dokáže efektívne zlepšovať procesy a výkonnosť ľudí? V stresových situáciách vyhodnocuješ veci racionálne a hľadáš správne postupy a riešenia? Ak ÁNO hľadáme práve teba!
Náplňou práce bude najmä:
- plánovanie, riadenie a koordinovanie činností na zverenej stavbe podľa technickej dokumentácie
- príprava budgetov
- koordinácia tendrových procesov v spolupráci s nákupným oddelením
- výber dodávateľov
- zostavovanie plánov projektov – stanovenie príslušných časových limitov a
harmonogramov, rozpočtov, realizačných postupov
- zodpovednosť za vedenie stavby
- dohliadanie na dodržanie termínov
- kontrola kvality a postupu prác na stavbe
- kontrola realizácií projektov a podľa potreby úprava rozvrhov etáp či plánov
- kontrola kvality vykonávaných prác
- zodpovednosť za odbornú úroveň riešení jednotlivých fáz projektu
- plánovanie, koordinovanie, rozvrhnutie, pridelenie a kontrola výsledkov prác počas realizácie jednotlivých krokov projektu
- sledovanie požiadaviek v rámci projektu -sledovanie stavu jeho plnenie a príslušných nákladov
- spravovanie a rozdeľovanie rozpočtu projektu
- zabezpečovanie dodržiavania BOZP a PO na stavbách
- účasť na kontrolných dňoch a stretnutiach na stavbe
- účasť na pravidelných poradách spoločnosti
Si človek, ktorý rieši veci systémovo? Autorita, ktorá môže riadiť tím ľudí (rozpočtárov, projektantov, stavbyvedúcich, remeselníkov....). Detailista, ktorý dokáže efektívne zlepšovať procesy a výkonnosť ľudí? V stresových situáciách vyhodnocuješ veci racionálne a hľadáš správne postupy a riešenia? Ak ÁNO hľadáme práve teba!
Náplňou práce bude najmä:
- plánovanie, riadenie a koordinovanie činností na zverenej stavbe podľa technickej dokumentácie
- príprava budgetov
- koordinácia tendrových procesov v spolupráci s nákupným oddelením
- výber dodávateľov
- zostavovanie plánov projektov – stanovenie príslušných časových limitov a
harmonogramov, rozpočtov, realizačných postupov
- zodpovednosť za vedenie stavby
- dohliadanie na dodržanie termínov
- kontrola kvality a postupu prác na stavbe
- kontrola realizácií projektov a podľa potreby úprava rozvrhov etáp či plánov
- kontrola kvality vykonávaných prác
- zodpovednosť za odbornú úroveň riešení jednotlivých fáz projektu
- plánovanie, koordinovanie, rozvrhnutie, pridelenie a kontrola výsledkov prác počas realizácie jednotlivých krokov projektu
- sledovanie požiadaviek v rámci projektu -sledovanie stavu jeho plnenie a príslušných nákladov
- spravovanie a rozdeľovanie rozpočtu projektu
- zabezpečovanie dodržiavania BOZP a PO na stavbách
- účasť na kontrolných dňoch a stretnutiach na stavbe
- účasť na pravidelných poradách spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúce finančné ohodnotenie
- prémie na základe projektových výsledkov
- zázemie spoločnosti
- služobné vozidlo
- služobný telefón
- stravné lístky
- možnosť profesionálneho rastu
- možnosť vzdelávať sa v odbore
V rámci našej spoločnosti radi ponúkame priestor a možnosti na kariérny rast ľuďom, ktorí majú záujem profesíjne rásť a napredovať.
Vzdelávanie sa v odbore je u našich zamestnancov pre nás dôležité.
Finančné ohodnotenie je dané prístupom a výsledkami práce každého zamestnanca.
- prémie na základe projektových výsledkov
- zázemie spoločnosti
- služobné vozidlo
- služobný telefón
- stravné lístky
- možnosť profesionálneho rastu
- možnosť vzdelávať sa v odbore
V rámci našej spoločnosti radi ponúkame priestor a možnosti na kariérny rast ľuďom, ktorí majú záujem profesíjne rásť a napredovať.
Vzdelávanie sa v odbore je u našich zamestnancov pre nás dôležité.
Finančné ohodnotenie je dané prístupom a výsledkami práce každého zamestnanca.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Váš záujem, kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Ďakujeme za porozumenie.
Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebné, technické
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
AutoCAD - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
CENKROS - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
CENKROS - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- požadovaná odborná spôsobilosť: stavbyvedúci
- vítané sú skúsenosti v pozícii stavbyvedúci alebo majster na stavbe
- vedomosti o stavebných materiáloch, stavebných postupoch
- časté pracovné cesty – flexibilnosť
- schopnosť pracovať s ľuďmi, komunikačné schopnosti
- pracovitosť a spoľahlivosť, organizačné schopnosti
- poctivosť, lojálnosť a samostatnosť pri práci
- skúsenosť s obsluhou: AutoCAD a balíka MS Office (najmä Excel)
- odolnosť voči stresu
Komunikatívnosť, flexibilita samostatnosť, chuť dokázať čo najviac, profesionálny prístup...
- vítané sú skúsenosti v pozícii stavbyvedúci alebo majster na stavbe
- vedomosti o stavebných materiáloch, stavebných postupoch
- časté pracovné cesty – flexibilnosť
- schopnosť pracovať s ľuďmi, komunikačné schopnosti
- pracovitosť a spoľahlivosť, organizačné schopnosti
- poctivosť, lojálnosť a samostatnosť pri práci
- skúsenosť s obsluhou: AutoCAD a balíka MS Office (najmä Excel)
- odolnosť voči stresu
Komunikatívnosť, flexibilita samostatnosť, chuť dokázať čo najviac, profesionálny prístup...
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ROYALDOM pôsobí na slovenskom trhu od roku 2009. Zaoberá sa predajom stavebného materiálu a poskytovaním služieb s tým spojených a patrí medzi popredných dodávateľov na západnom Slovensku.
Disponujeme vlastnou dopravou.
Naším cieľom je maximálne uspokojenie potrieb zákazníka, a preto sú našimi prioritami spoľahlivosť, kvalita, vysoká odbornosť, ochota, dodržanie termínov dodávky a samozrejme seriózna cena.
V roku 2017 sme založili divíziu Development, ktorá zabezpečuje stavebnú činnosť s ponukou projektov na kľúč.
V roku 2021 sme otvorili ďalšiu predajňu stavebnín a kúpeľňové štúdio v Šamoríne.
Disponujeme vlastnou dopravou.
Naším cieľom je maximálne uspokojenie potrieb zákazníka, a preto sú našimi prioritami spoľahlivosť, kvalita, vysoká odbornosť, ochota, dodržanie termínov dodávky a samozrejme seriózna cena.
V roku 2017 sme založili divíziu Development, ktorá zabezpečuje stavebnú činnosť s ponukou projektov na kľúč.
V roku 2021 sme otvorili ďalšiu predajňu stavebnín a kúpeľňové štúdio v Šamoríne.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3890481
Dátum zverejnenia: 11.3.2020
2020-03-11
lokalita: Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Projektový manažér, Stavbyvedúci, Stavebný majster, Stavebný technik Spoločnosť: ROYALDOM, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac