Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka riaditeľa
ROYALDOM, s.r.o.
Miesto práce
Častkovce
Častkovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 500 EUR/mesiac+ daľšie odmeny závislé od výkonu / praxe / vzdelania
1 100 - 1 500 EUR/mesiac+ daľšie odmeny závislé od výkonu / praxe / vzdelania
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme Asistenta/tku (uprednostňujeme ukončenie právnické vzdelanie) so zmyslom pre detail, s prirodzeným logickým myslením a s výbornou odolnosťou voči stresu, ktorý/á bude vedieť predvídať, je samostatný a kreatívny. Dôsledne bude zabezpečovať prípravu zmlúv a administratívne činnosti spojené s prevádzkou kancelárie. Zodpovedať sa bude riaditeľovi. Pre spoločnosť bude vykonávať rôznorodé činnosti od prepisovania textov až po zastupovanie riaditeľa v administratívnych otázkach, a v niektorých prípadoch bude poverená vykonávaním odborných aktivít.
Náplň práce :
- Plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád nadriadeného.
- Príprava zmlúv
- Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti a jednotlivé oddelenia
- Príprava firemných školení
- Organizovanie pohovorov na nové pracovné pozície
- Príprava ekonomických podkladov
- Tvorba reportov pre obchodné oddelenie
- Komunikácia s klientmi spoločnosti
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov a zmlúv
- Plnenie operatívnych úloh
- Reprezentatívne vystupovanie a vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- Organizovanie porád, uvádzanie návštev a nákup občerstvenia
- Vedenia a kontrola ľudí podľa stredísk
- Zbieranie a vyhodnocovanie reportov podľa stredísk
- Príprava analýz
Náplň práce :
- Plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád nadriadeného.
- Príprava zmlúv
- Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti a jednotlivé oddelenia
- Príprava firemných školení
- Organizovanie pohovorov na nové pracovné pozície
- Príprava ekonomických podkladov
- Tvorba reportov pre obchodné oddelenie
- Komunikácia s klientmi spoločnosti
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov a zmlúv
- Plnenie operatívnych úloh
- Reprezentatívne vystupovanie a vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a v inštitúciách
- Organizovanie porád, uvádzanie návštev a nákup občerstvenia
- Vedenia a kontrola ľudí podľa stredísk
- Zbieranie a vyhodnocovanie reportov podľa stredísk
- Príprava analýz
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti
- Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj a neustále zvyšovanie kvalifikácie
- Práca so skúsenými odborníkmi
- Príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
- Firemný telefón a notebook
- Možnosť firemného auta aj na súkromné účely
- Koncoročné prémie na základe hospodárskych výsledkov firmy
- Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj a neustále zvyšovanie kvalifikácie
- Práca so skúsenými odborníkmi
- Príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
- Firemný telefón a notebook
- Možnosť firemného auta aj na súkromné účely
- Koncoročné prémie na základe hospodárskych výsledkov firmy
Informácie o výberovom konaní
Prosím o zaslanie vašej platovej predstavy.
Uchádzači s ukončenou právnickou školou budú mať vo výberovom konaní prednosť.
Uchádzači s ukončenou právnickou školou budú mať vo výberovom konaní prednosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právo, Ekonomika, Obchod,
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborný písomný a hovorený prejav
- logické myslenie
- odolnosť voči stresu
- flexibilita
- znalosť práce s PC na pokročilej úrovni
- zodpovedný prístup k práci
- aktívny vodič
- prax na podobnej pozícií výhodou
- komunikatívne vlastnosti
- reprezentatívne, príjemné vystupovanie
- analytické a logické myslenie
- organizačné schopnosti
-organizovanie vlastného času, samostatnosť a zodpovednosť
- kreativita prísť s vlastným nápadom
- logické myslenie
- odolnosť voči stresu
- flexibilita
- znalosť práce s PC na pokročilej úrovni
- zodpovedný prístup k práci
- aktívny vodič
- prax na podobnej pozícií výhodou
- komunikatívne vlastnosti
- reprezentatívne, príjemné vystupovanie
- analytické a logické myslenie
- organizačné schopnosti
-organizovanie vlastného času, samostatnosť a zodpovednosť
- kreativita prísť s vlastným nápadom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ROYALDOM pôsobí na slovenskom trhu od roku 2009. Zaoberá sa predajom stavebného materiálu a poskytovaním služieb s tým spojených a patrí medzi popredných dodávateľov na západnom Slovensku.
Disponujeme vlastnou dopravou.
Naším cieľom je maximálne uspokojenie potrieb zákazníka, a preto sú našimi prioritami spoľahlivosť, kvalita, vysoká odbornosť, ochota, dodržanie termínov dodávky a samozrejme seriózna cena.
V roku 2017 sme založili divíziu Development, ktorá zabezpečuje stavebnú činnosť s ponukou projektov na kľúč.
V roku 2021 sme otvorili ďalšiu predajňu stavebnín a kúpeľňové štúdio v Šamoríne.
Disponujeme vlastnou dopravou.
Naším cieľom je maximálne uspokojenie potrieb zákazníka, a preto sú našimi prioritami spoľahlivosť, kvalita, vysoká odbornosť, ochota, dodržanie termínov dodávky a samozrejme seriózna cena.
V roku 2017 sme založili divíziu Development, ktorá zabezpečuje stavebnú činnosť s ponukou projektov na kľúč.
V roku 2021 sme otvorili ďalšiu predajňu stavebnín a kúpeľňové štúdio v Šamoríne.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3884008
Dátum zverejnenia: 9.5.2022
2022-05-09
lokalita: Častkovce Pozícia: HR asistent, Interný audítor, Office manager, Právnik, Sekretárka Spoločnosť: ROYALDOM, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac