Obchodný zástupca pre TZB

ROYALDOM, s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacv priemere 1.600,-€ BRUTTO. Ohodnotenie je závislé len od Tvojho záujmu a výsledkov práce. Viac info na pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre región Západného Slovenska hľadáme do nášho obchodného tímu samostatného zástupcu so zameraním na TZB (voda, kúrenie, plyn).
Radi Ťa medzi seba privítame, ak máš skúsenosť z oblasti predaja alebo poradenstva v oblasti vykurovania, rozvodov, vykurovacích telies, solárnych systémov, inštalačných materiálov, riešení domových prípojok vody, plynu a kanalizácie.
Čaká ťa dynamické pracovné prostredie, vlastný automobil, mobilný telefón a taktiež plné zaučenie do pozície a množstvo produktových školení.

Tvojou úlohou bude nielen vyhľadávanie nových obchodných príležitostí, budeš vyberať realizátorov s následným dohľadom nad realizáciou diela.
Tvojim hlavným zameraním bude predaj,zodpovednosť za realizácia ale i poskytovanie poradenstva a služieb v oblasti vodoinštalácie, plynoinštalácie a vykurovania. Výber vhodných produktov a materiálov v súlade s technickými normami.

Dohliadneš nad inštaláciou vnútorných alebo vonkajších rozvodov vodovodu, kanalizácie a plynu, montáž vykurovania a kotlov, elektrických ohrievačov vody, solárnych systémov, sanitárnych zariadení a pod.

Našou prioritou je, aby bol náš zákaznícky servis 100%-tný, a preto sú vzájomná tímová spolupráca kolegov a vlastný time-management pre nás veľmi dôležité.
Očakávame vysoké nasadenie a plnenie spoločne dohodnutých plánov, preto máš u nás šancu, ak chceš niečo dokázať a práca u nás bude tvojím koníčkom.

Z našej strany bude tvoja obchodná aktivita plne podporená viacerými prostriedkami a službami.


Náplň v skratke:
-efektívna komunikácia a budovanie vzťahov so zákazníkmi
-aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a rozvíjanie obchodného potenciálu
-návrhy, kalkulácia a príprava ponúk
-starostlivosť o existujúcich zákazníkov
-prezentácia produktov a poradenstvo
-plánovanie a reportovanie obchodných aktivít
-zodpovednosť za plnenie plánov
-dosahovanie mesačných, kvartálnych a ročných cieľov
-budovanie vzťahov s klientmi s ohľadom na záujmy firmy a jej stratégiu

Zamestnanecké výhody, benefity

Po zapracovaní prejdeš na systém odmeňovania, ktorý nie je limitovaný hornou hranicou platu. Ohodnotenie je závislé len od Tvojho záujmu a výsledkov práce.
Po splnení plánov získavaš mesačné, ale i kvartálne a ročné odmeny.

Ponúkame Ti priestor a možnosti na kvalitný odborný a osobnostný rozvoj a neustále zvyšovanie kvalifikácie. Pracovať budeš so skúsenými odborníkmi.

Čaká Ťa práca v stabilnej spoločnosti, príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív.
Absolvuješ kompletné zaškolenie do produktového portfólia, prejdeš adaptačným procesom a zoznámiš sa s pracovnými procesmi všetkých oddelení našej spoločnosti.

K dispozícii dostaneš osobný automobil, samozrejmosťou je firemný telefón, laptop a tablet.

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za Váš záujem, kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchod, TZB, kúrenie, plyn, voda

Ostatné znalosti

Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme mladých dynamických a komunikatívnych ľudí s chuťou pracovať, učiť sa nové veci a profesionálne rásť.

- skúsenosti s predajom a realizáciou TZB
-profesionálny a pozitívny prístup, reprezentatívne vystupovanie, samostatnosť, zodpovednosť, ústretovosť
-vysoká flexibilita a nasadenie, orientácia na výsledok
-obchodné a predajné zručnosti
-analýza potrieb klientov a navrhovanie ich riešení
-obchodné (praktické ) skúsenosti výhodou
-organizovať a plánovať vlastný čas
-schopnosť prispôsobiť svoju prácu potrebám spoločnosti
-odolný voči stresu
-podnikateľská vízia
-práca s PC

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť ROYALDOM pôsobí na slovenskom trhu od roku 2009. Zaoberá sa predajom stavebného materiálu a poskytovaním služieb s tým spojených a patrí medzi popredných dodávateľov na západnom Slovensku.
Disponujeme vlastnou dopravou.
Naším cieľom je maximálne uspokojenie potrieb zákazníka, a preto sú našimi prioritami spoľahlivosť, kvalita, vysoká odbornosť, ochota, dodržanie termínov dodávky a samozrejme seriózna cena.
V roku 2017 sme založili divíziu Development, ktorá zabezpečuje stavebnú činnosť s ponukou projektov na kľúč.
V roku 2021 sme otvorili ďalšiu predajňu stavebnín a kúpeľňové štúdio v Šamoríne.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3651429  Dátum zverejnenia: 19.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac