Obchodný zástupca pre stavebniny - okres Senec, Pezinok

ROYALDOM, s.r.o.

Miesto práce
Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
v priemere 1.600,-€ BRUTTO. Ohodnotenie je závislé len od Tvojho záujmu a výsledkov práce. Viac info na pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre okres Senec a Pezinok hľadáme do nášho obchodného tímu samostatného zástupcu so zameraním na stavebný materiál.
Radi Ťa medzi seba privítame, ak máš skúsenosť z oblasti predaja stavebného materiálu alebo iných odvetví tomu blízkych.
Čaká ťa príjemné a dynamické pracovné prostredie, vlastný automobil, mobilný telefón a taktiež plné zaučenie do pozície a množstvo produktových školení nielen u výrobcov.

Staneš sa spojovacím článkom medzi zákazníkom a jednotlivými oddeleniami našej spoločnosti alebo našimi dodávateľmi.
Tvojou úlohou bude poradiť zákazníkovi pri výbere stavebného materiálu. Následne pripravíš cenovú ponuku na vybraný materiál, ktorú už osobne prezentuješ zákazníkovi.
Každý obchodný zástupca v našej spoločnosti má k dispozícii asistenta, ktorý rieši objednávky tovaru s našim oddelením nákupu, v spolupráci s ním komunikuješ dodanie materiálov k zákazníkovi. Nevyhnutná je vzájomná nápomoc a spolupráca so všetkými oddeleniami a najmä s asistentom.

Dohliadneš na to, aby boli dodržané termíny dodania materiálu, ale i splatnosti za dodaný tovar.
Našou prioritou je, aby bol náš zákaznícky servis 100%-tný, a preto sú vzájomná tímová spolupráca kolegov a vlastný time-management pre nás veľmi dôležité.


-efektívna komunikácia a budovanie vzťahov so zákazníkmi i ostatným tímom
-aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a rozvíjanie obchodného potenciálu
-návrh, kalkulácia a príprava ponuky pre zákazníkov
-starostlivosť o existujúcich zákazníkov
-prezentácia produktov a poradenstvo
-plánovanie a reportovanie obchodných aktivít
-zodpovednosť za plnenie plánov
-dosahovanie mesačných, kvartálnych a ročných cieľov
-budovanie vzťahov s klientmi s ohľadom na záujmy firmy a jej stratégiu

Zamestnanecké výhody, benefity

Po zapracovaní prejdeš na systém odmeňovania, ktorý nie je limitovaný hornou hranicou platu. Ohodnotenie je závislé len od Tvojho záujmu a výsledkov práce.
Po splnení plánov získavaš mesačné, ale i kvartálne a ročné odmeny.

Ponúkame Ti priestor a možnosti na kvalitný odborný a osobnostný rozvoj a neustále zvyšovanie kvalifikácie. Pracovať budeš so skúsenými odborníkmi.

Čaká Ťa práca v stabilnej spoločnosti, príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív.
Absolvuješ kompletné zaškolenie do produktového portfólia, prejdeš adaptačným procesom a zoznámiš sa s pracovnými procesmi všetkých oddelení našej spoločnosti.

K dispozícii dostaneš osobný automobil, samozrejmosťou je firemný telefón, laptop a tablet.

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za Váš záujem, kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Ďakujeme za porozumenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2019 (ostáva ešte 22 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Stavebný odbor

Ostatné znalosti

Skladové hospodárstvo - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
POHODA - základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme mladých dynamických a komunikatívnych ľudí s chuťou pracovať, učiť sa nové veci a profesionálne rásť.

-profesionálny a pozitívny prístup, reprezentatívne vystupovanie, samostatnosť, zodpovednosť, ústretovosť
-vysoká flexibilita a nasadenie, orientácia na výsledok
-obchodné a predajné zručnosti
-analýza potrieb klientov a navrhovanie ich riešení
-obchodné (praktické ) skúsenosti výhodou
-organizovať a plánovať vlastný čas
-schopnosť prispôsobiť svoju prácu potrebám spoločnosti
-odolný voči stresu
-podnikateľská vízia
-práca s PC
-poznatky v oblasti stavebného priemyslu sú veľkou výhodou
-stavebné vzdelanie výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Royaldom pôsobí na slovenskom trhu od roku 2009. Firma sa zaoberá predajom stavebného materiálu a poskytovaním služieb s ním spojených. Zabezpečujeme nadštandardné služby zákazníkom a kompletný servis, nielen výber vhodného stavebného materiálu. Patríme medzi popredných dodávateľov na západnom Slovensku.
Zameriavame sa na predaj širokej škály produktov potrebných pri výstavbe či rekonštrukciách. Poskytujeme kompletný sortiment stavebného materiálu a materiálov na dotváranie interiéru aj exteriéru.
Disponujeme vlastnou dopravou s najväčším logistickým zázemím na západnom Slovensku, kde každý deň operuje 30 vozidiel.

V roku 2017 bola založená divízia development, ktorá zabezpečuje stavebnú činnosť s ponukou projektov na kľúč.
V roku 2018 bolo otvorené interiérové štúdio v Bratislave pod názvom Royaldom design, ktoré ako posledný kúsok skladačky zapadlo do uceleného komplexu služieb pod hlavičkou spoločnosti Royaldom.

Hlavnou prioritou našej spoločnosti zostáva maximálne uspokojenie potrieb zákazníka a preto spoľahlivosť, kvalita, vysoká odbornosť, ochota, dodržanie termínov dodávky a samozrejme cena sú našimi základnými piliermi.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ROYALDOM, s.r.o.
428
91627 Častkovce
http://www.royaldom.sk

Kontakt

ID: 3252323  Dátum zverejnenia: 29.11.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v priemere 1.600,-€ BRUTTO. Ohodnotenie je závislé len od Tvojho záujmu a výsledkov práce. Viac info na pohovore.