Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front Office - Asistentka CEO
ROPA Group s.r.o.
Miesto práce
Apollo Business Centre, Prievozská, Ružinov
Apollo Business Centre, Prievozská, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiac*konečná mzda bude závisieť od skúseností kandidáta
Od 1 200 EUR/mesiac*konečná mzda bude závisieť od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Tvoja práca bude rôznorodá. Okrem toho, že budeš mať na starosť chod kancelárie,
tvoja náplň práce bude obsahovať taktiež mnoho administratívnych aktivít.
Čo to presne znamená? Objednávanie kancelárskeho materiálu, spotrebného materiálu,
stravných kariet, kuriérskych služieb, občerstvenia na pobočku napr. nákup ovocia pre seba a svojich kolegov;
Ak máš rád/a ľudí, určite ťa poteší, že u nás budeš s nimi v dennom kontakte a to so svojimi super kolegami, ale aj ako prvotný kontakt pre návštevy;
Taktiež budeš pomáhať s niektorými HR aktivitami ako je napríklad telefonická komunikácia s kandidátmi;
Pokiaľ v tebe drieme kreatívna duša u nás ju môžeš konečne zobudiť a zapojiť sa do rôznych zaujímavých marketingových aktivít;
Ako náš Front Office Assistant budeš mať prehľad o dochádzke zamestnancov a tak
ju vedieť aj odkontrolovať;
Zároveň budeš zodpovedať za pokladňu recepcie, čistotu a chod kuchynky, evidenciu pošty, majetku, prípadne pripravíš protokol;
Pre nášho CEO budeš ako pravá ruka pri vybavovaní služobných ciest - zabezpečenie
leteniek, ubytovania a spracovanie podkladov k služobnej ceste budeš mať postupne v malíčku;
V neposlednom rade bude tiež tvojou úlohou spoločne s nami udržiavať na pracovisku príjemnú atmosféru, úsmev a pohodu :)
Ak ešte nemáš dostatok skúsenosti nevadí. Stačí, ak máš motiváciu učiť sa a chuť pracovať. Tak neváhaj a pošli nám svoje CV.
tvoja náplň práce bude obsahovať taktiež mnoho administratívnych aktivít.
Čo to presne znamená? Objednávanie kancelárskeho materiálu, spotrebného materiálu,
stravných kariet, kuriérskych služieb, občerstvenia na pobočku napr. nákup ovocia pre seba a svojich kolegov;
Ak máš rád/a ľudí, určite ťa poteší, že u nás budeš s nimi v dennom kontakte a to so svojimi super kolegami, ale aj ako prvotný kontakt pre návštevy;
Taktiež budeš pomáhať s niektorými HR aktivitami ako je napríklad telefonická komunikácia s kandidátmi;
Pokiaľ v tebe drieme kreatívna duša u nás ju môžeš konečne zobudiť a zapojiť sa do rôznych zaujímavých marketingových aktivít;
Ako náš Front Office Assistant budeš mať prehľad o dochádzke zamestnancov a tak
ju vedieť aj odkontrolovať;
Zároveň budeš zodpovedať za pokladňu recepcie, čistotu a chod kuchynky, evidenciu pošty, majetku, prípadne pripravíš protokol;
Pre nášho CEO budeš ako pravá ruka pri vybavovaní služobných ciest - zabezpečenie
leteniek, ubytovania a spracovanie podkladov k služobnej ceste budeš mať postupne v malíčku;
V neposlednom rade bude tiež tvojou úlohou spoločne s nami udržiavať na pracovisku príjemnú atmosféru, úsmev a pohodu :)
Ak ešte nemáš dostatok skúsenosti nevadí. Stačí, ak máš motiváciu učiť sa a chuť pracovať. Tak neváhaj a pošli nám svoje CV.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ako spoľahlivý líder vo svete ochrany ovzdušia a likvidácii druhotných surovín ti vieme ponúknuť stabilný priestor pre dlhodobú spoluprácu a možnosť rastu. Dôkazom je pracovná zmluva, ktorú uzavierame rovno na dobu neurčitú.
Na spokojnosti našich zamestnancov nám záleží a neberieme to iba ako prázdne slová aj preto sa snažíme, aby každý z nich chodil do práce s radosťou.
To, že sme príjemný a pozitívne naladený kolektív dokazujú naše (časté) teambulingy, na ktorých budeš mať možnosť lepšie spoznať svojich kolegov a kolegyne.
U nás máš možnosť jazykového vzdelávania priamo počas pracovnej doby a na výber je anglický a nemecký jazyk.
K dosiahnutiu work-life balance využívame tiež MultiSport kartu, ktorá platí vo viac ako 800 športových a relaxačných zariadeniach na celom Slovensku.
U nás dostaneš príspevok na stravovanie v zákonne maximálnej výške 3,74 EUR a dokonca aj počas neprítomnosti.
Hráčov poteší naša PlayStation na pracovisku :)
A isteže sa staráme aj o pitný režim a občerstvenie - dodržiavame pravidelnú dávku vitamínov a cukru vďaka ovociu a čokoláde každý deň ;)
To najlepšie na záver- benefity u nás môžeš začať využívať hneď po nástupe nemusíš čakať na uplynutie skúšobnej doby.
Na spokojnosti našich zamestnancov nám záleží a neberieme to iba ako prázdne slová aj preto sa snažíme, aby každý z nich chodil do práce s radosťou.
To, že sme príjemný a pozitívne naladený kolektív dokazujú naše (časté) teambulingy, na ktorých budeš mať možnosť lepšie spoznať svojich kolegov a kolegyne.
U nás máš možnosť jazykového vzdelávania priamo počas pracovnej doby a na výber je anglický a nemecký jazyk.
K dosiahnutiu work-life balance využívame tiež MultiSport kartu, ktorá platí vo viac ako 800 športových a relaxačných zariadeniach na celom Slovensku.
U nás dostaneš príspevok na stravovanie v zákonne maximálnej výške 3,74 EUR a dokonca aj počas neprítomnosti.
Hráčov poteší naša PlayStation na pracovisku :)
A isteže sa staráme aj o pitný režim a občerstvenie - dodržiavame pravidelnú dávku vitamínov a cukru vďaka ovociu a čokoláde každý deň ;)
To najlepšie na záver- benefity u nás môžeš začať využívať hneď po nástupe nemusíš čakať na uplynutie skúšobnej doby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozitívny a láskavý prístup ku kolegom a svojmu okoliu;
Reprezentatívne vystupovanie je pre teba prirodzené a úsmev je súčasťou tvojej komunikácie;
Máš vo svojej práci systém a vieš prioritizovať svoje úlohy;
Téma ochrany životného prostredia ti nie je cudzia a zaujímaš sa o budúcnosť spoločnosti ako takej;
Máš rád/a poriadok vo svojej práci a vieš za ňu prevziať zodpovednosť;
Dokážeš pracovať samostatne, ale si otvorený/á aj tímovej spolupráci;
Neodchádzaš od nedokončených úloh a keď si nevieš poradiť nehanbíš sa opýtať;
Reprezentatívne vystupovanie je pre teba prirodzené a úsmev je súčasťou tvojej komunikácie;
Máš vo svojej práci systém a vieš prioritizovať svoje úlohy;
Téma ochrany životného prostredia ti nie je cudzia a zaujímaš sa o budúcnosť spoločnosti ako takej;
Máš rád/a poriadok vo svojej práci a vieš za ňu prevziať zodpovednosť;
Dokážeš pracovať samostatne, ale si otvorený/á aj tímovej spolupráci;
Neodchádzaš od nedokončených úloh a keď si nevieš poradiť nehanbíš sa opýtať;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V ROPA Group sa špecializujeme na znižovanie emisií a efektívne nakladanie s druhotnými surovinami. Naša spoločnosť je zameraná na medzinárodný obchod s chemickými komoditami a druhotnými surovinami, čo výrazne prispieva k redukcii negatívnych dopadov priemyselnej výroby na životné prostredie a klímu.
V rámci ekologizácie využívame synergie aj s našou inžinierskou spoločnosťou ENVIROPA, dodávajúcou efektívne technické riešenia ekologizácie výroby pre významné priemyselné podniky doma aj v zahraničí. Sídlime v Bratislave a ďalšie pobočky máme v Čechách, Nemecku a v Rumunsku.
U nás sa na férovosť a rodinnú atmosféru nehráme, ale naozaj tým žijeme. Dôkazom sú usmiate tváre kolegov na pracovisku, teambuildingy, na ktorých sa vytvárajú spomienky na celý život ako aj samotné pracovné nasadenie a chuť pracovať.
Hľadáme k sebe rovnako pozitívne naladených ľudí s potenciálom a nadšením pre nové znalosti, seba-rozvoj a s chuťou pozitívne vplývať na zdravie a budúcnosť životného prostredia.
V rámci ekologizácie využívame synergie aj s našou inžinierskou spoločnosťou ENVIROPA, dodávajúcou efektívne technické riešenia ekologizácie výroby pre významné priemyselné podniky doma aj v zahraničí. Sídlime v Bratislave a ďalšie pobočky máme v Čechách, Nemecku a v Rumunsku.
U nás sa na férovosť a rodinnú atmosféru nehráme, ale naozaj tým žijeme. Dôkazom sú usmiate tváre kolegov na pracovisku, teambuildingy, na ktorých sa vytvárajú spomienky na celý život ako aj samotné pracovné nasadenie a chuť pracovať.
Hľadáme k sebe rovnako pozitívne naladených ľudí s potenciálom a nadšením pre nové znalosti, seba-rozvoj a s chuťou pozitívne vplývať na zdravie a budúcnosť životného prostredia.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4592258
Dátum zverejnenia: 21.8.2023
2023-08-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: ROPA Group s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac