Sme medzinárodná poradenská firma poskytujúca právne, daňové, audítorské a podnikové poradenské služby, ktorá pôsobí v 49 krajinách sveta a je zastúpená na českom i slovenskom trhu.
Vďaka kvalite poskytovaných služieb a individuálnemu prístupu nielen ku klientom, ale aj k zamestnancom, sme niekoľkonásobným držiteľom titulu Právnická firma roka v odbore daňového práva.
Pre našu kanceláriu v Bratislave hľadáme kandidáta / kandidátku na pozíciu:

Manažér finančného a mzdového oddelenia ž/m

Rödl & Partner

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Popis pozície

V súvislosti s generačnou výmenou v našej kancelárii hľadáme nového kolegu / novú kolegyňu, ktorý/á by prevzal/a vedenie outsourcingu služieb finančného a mzdového účtovníctva so zákazkami na území celej SR.

Vaše kompetencie

  • Riešenie operatívnych úloh pri spracovaní účtovníctva, kontrola realizácie úloh a s nimi súvisiaca fakturácia na klientov;
  • Zodpovednosť za hospodárske výsledky spoločnosti, plnenie termínov všetkých podaní, ktoré zabezpečuje outsourcing;
  • Rozhodovanie pri zavádzaní nových metód práce, pri racionalizácii a automatizácii práce a riešení softwarových otázok;
  • Vyhľadávanie nových partnerov, príprava ponúk, po ich prijatí príprava zmlúv;
  • Vyhľadávanie a výber nových spolupracovníkov na úseku outsourcingu, riešenie otázok odmeňovania spolupracovníkov;
  • Odborná pomoc pri riešení zložitých úloh, sledovanie noviel zákonov a v spolupráci s kolegami z ostatných spoločností Roedl zabezpečenie plnenia potrebných úloh
  • Zastupovanie spoločnosti v rokovaniach s partnermi, prezentovanie hospodárskych výsledkov klientom, ale aj spoločnosti voči majiteľom atď.

Váš profil

  • Vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie
  • Odborná prax v oblasti auditu, účtovníctva a daní
  • Skúsenosti z účtovníctva, tak mzdového, ako aj finančného
  • Prehľad daňovej a účtovnej legislatívy
  • Znalosť slovenčiny na úrovni materinského jazyka
  • Znalosť nemeckého jazyka, ktorá plne umožňuje odbornú prácu, znalosť anglického jazyka výhodou
  • Otvorenosť, komunikatívnosť, schopnosť rokovať s klientom
  • Skúsenosti s akvizičnou činnosťou výhodou
  • Precíznosť, samostatnosť, analytické myslenie
  • Vodičský preukaz, ochota cestovať, flexibilita

Vaša perspektíva

  • Zaujímavá a perspektívna práca v medzinárodnom prostredí
  • Stabilné zázemie renomovanej poradenskej spoločnosti
  • Systematické odborné a jazykové vzdelávanie
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie

Je pre Vás táto pozícia výzvou?

Budeme sa tešiť na Vaše CV, ktoré prosím pošlite priamo do rúk pani Aleny Spilkovej.

Zaslaním Vášho životopisu udeľujete podľa zákona č. 122/2013 Z.z. spoločnosti Rödl & Partner súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov pre účely vyššie uvedeného výberového konania.


Kontakt

Adresa spoločnosti

Platnéřská 2
Praha 1

Kontakt

Kontaktná osoba: Alena Spilková
E-mail: poslať životopis


Odpovědět
ID: 3967188  Dátum zverejnenia: 11.9.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.