Junior Transfer Pricing Specialist (ž/m)

Rödl & Partner Tax, k. s.

Miesto práce
Landererova 12, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
po dohode
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac(základná zložka môže byť vyššia - v závislosti od skúseností a kvalifikácie kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- posúdenie existujúcich transakcií prebiehajúcich u klientov a identifikácia rizikových transakcií,
- funkčná a riziková analýza,
- výber najvhodnejšej metódy pre stanovenie transferových cien,
- príprava dokumentácie pre klientov k transferovému oceňovaniu transakcií medzi závislými osobami a vykonávanie analýzy porovnateľnosti (benchmarking),
- zastupovanie klientov pri komunikácii s daňovým úradom a pri daňových kontrolách.

Požiadavky na zamestnanca:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania,
- skúsenosti v oblasti transferového oceňovania výhodou,
- aktívna znalosť angličtiny (B2) alebo nemčiny (B2), plynulú slovenčinu,
- pokročilá znalosť MS Excel, Word a Power Point.

Zamestnanecké výhody, benefity

- príjemné a moderné pracovné prostredie,
- finančný príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, pri životných a pracovných výročiach,
- možnosť čiastočného home office,
- bonusový systém nad rámec základného platu,
- podpora členstva v SKDP,
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia,
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácie,
- individuálna výučba angličtiny alebo nemčiny v rámci pracovnej doby,
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva,
- príležitosť na rozvoj digitálnych zručností,
- pravidelná spätná väzba a stály mentoring,
- športové a spoločenské aktivity,
- pravidelné teambuildingové aktivity (výlety, lyžovačky, turistika, splav, ...),
- mladý a dynamický kolektív, príjemná pracovná atmosféra.

Informácie o výberovom konaní

Dovoľujeme si kontaktovať len kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky pozície. Za porozumenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

vzdelanie s ekonomickým zameraním

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• logické a analytické myslenie,
• výborné komunikačné schopnosti,
• schopnosť pracovať v tíme,
• schopnosť budovať pevné vzťahy s klientmi a efektívne komunikovať,
• zodpovednosť,
• motivácia na sebavzdelávanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Rödl & Partner je poradenská spoločnosť činná v oblasti auditu, daňového a právneho poradenstva ako aj outsourcingu v 50 krajinách prostredníctvom 107 vlastných pobočiek. Na Slovensku pôsobí Rödl & Partner už 30 rokov a počas tohto obdobia poskytla pestrú paletu služieb v oblasti auditu, vedenia účtovníctva, daňového a právneho poradenstva. V súčasnosti v nej pôsobí viac ako 60 vysoko kvalifikovaných poradcov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4562437  Dátum zverejnenia: 10.8.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac