Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior Transfer Pricing Specialist (ž/m)
Rödl & Partner Tax, k. s.
Miesto práce
Landererova 12, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Landererova 12, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
po dohode
po dohode
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac(základná zložka môže byť vyššia - v závislosti od skúseností a kvalifikácie kandidáta)
Od 1 500 EUR/mesiac(základná zložka môže byť vyššia - v závislosti od skúseností a kvalifikácie kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- posúdenie existujúcich transakcií prebiehajúcich u klientov a identifikácia rizikových transakcií,
- funkčná a riziková analýza,
- výber najvhodnejšej metódy pre stanovenie transferových cien,
- príprava dokumentácie pre klientov k transferovému oceňovaniu transakcií medzi závislými osobami a vykonávanie analýzy porovnateľnosti (benchmarking),
- zastupovanie klientov pri komunikácii s daňovým úradom a pri daňových kontrolách.
Požiadavky na zamestnanca:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania,
- skúsenosti v oblasti transferového oceňovania výhodou,
- aktívna znalosť angličtiny (B2) alebo nemčiny (B2), plynulú slovenčinu,
- pokročilá znalosť MS Excel, Word a Power Point.
- funkčná a riziková analýza,
- výber najvhodnejšej metódy pre stanovenie transferových cien,
- príprava dokumentácie pre klientov k transferovému oceňovaniu transakcií medzi závislými osobami a vykonávanie analýzy porovnateľnosti (benchmarking),
- zastupovanie klientov pri komunikácii s daňovým úradom a pri daňových kontrolách.
Požiadavky na zamestnanca:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania,
- skúsenosti v oblasti transferového oceňovania výhodou,
- aktívna znalosť angličtiny (B2) alebo nemčiny (B2), plynulú slovenčinu,
- pokročilá znalosť MS Excel, Word a Power Point.
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné a moderné pracovné prostredie,
- finančný príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, pri životných a pracovných výročiach,
- možnosť čiastočného home office,
- bonusový systém nad rámec základného platu,
- podpora členstva v SKDP,
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia,
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácie,
- individuálna výučba angličtiny alebo nemčiny v rámci pracovnej doby,
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva,
- príležitosť na rozvoj digitálnych zručností,
- pravidelná spätná väzba a stály mentoring,
- športové a spoločenské aktivity,
- pravidelné teambuildingové aktivity (výlety, lyžovačky, turistika, splav, ...),
- mladý a dynamický kolektív, príjemná pracovná atmosféra.
- finančný príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, pri životných a pracovných výročiach,
- možnosť čiastočného home office,
- bonusový systém nad rámec základného platu,
- podpora členstva v SKDP,
- možnosť sebarealizácie – priestor pre nové nápady a riešenia,
- možnosti vzdelávania, podpora zvyšovania kvalifikácie,
- individuálna výučba angličtiny alebo nemčiny v rámci pracovnej doby,
- kariérny rast a dlhodobá perspektíva,
- príležitosť na rozvoj digitálnych zručností,
- pravidelná spätná väzba a stály mentoring,
- športové a spoločenské aktivity,
- pravidelné teambuildingové aktivity (výlety, lyžovačky, turistika, splav, ...),
- mladý a dynamický kolektív, príjemná pracovná atmosféra.
Informácie o výberovom konaní
Dovoľujeme si kontaktovať len kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky pozície. Za porozumenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
vzdelanie s ekonomickým zameraním
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• logické a analytické myslenie,
• výborné komunikačné schopnosti,
• schopnosť pracovať v tíme,
• schopnosť budovať pevné vzťahy s klientmi a efektívne komunikovať,
• zodpovednosť,
• motivácia na sebavzdelávanie.
• výborné komunikačné schopnosti,
• schopnosť pracovať v tíme,
• schopnosť budovať pevné vzťahy s klientmi a efektívne komunikovať,
• zodpovednosť,
• motivácia na sebavzdelávanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Rödl & Partner je poradenská spoločnosť činná v oblasti auditu, daňového a právneho poradenstva ako aj outsourcingu v 50 krajinách prostredníctvom 107 vlastných pobočiek. Na Slovensku pôsobí Rödl & Partner už 30 rokov a počas tohto obdobia poskytla pestrú paletu služieb v oblasti auditu, vedenia účtovníctva, daňového a právneho poradenstva. V súčasnosti v nej pôsobí viac ako 60 vysoko kvalifikovaných poradcov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4562437
Dátum zverejnenia: 10.8.2023
2023-08-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent daňového poradcu, Daňový poradca, Finančný analytik, Účtovník Spoločnosť: Rödl & Partner Tax, k. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac