Asistent/asistentka

Rödl & Partner Outsourcing s. r. o.

Miesto práce
Landererova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 400 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vaše úlohy:
- administratívna a organizačná podpora spoločnosti
- spravovanie agendy spoločnosti
- telefonická a emailová komunikácia
- evidencia pošty
- vystavovanie, evidencia a úhrada faktúr
- vedenie hotovostnej pokladne
- príprava podkladov pre účtovné oddelenie
- operatívne riešenie pridelených úloh

Váš profil:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- aktívna znalosť nemeckého jazyka je podmienkou, znalosť anglického jazyka je výhodou
- práca s PC – Word, Excel, Outlook
- zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť, schopnosť tímovej práce
- záujem ďalej sa rozvíjať

Vaša perspektíva:
- mzda 1.200 – 1.400 € brutto/mesiac, v závislosti od skúseností kandidáta
- pracovný pomer na plný úväzok
- moderné pracovné prostredie v centre Bratislavy
- možnosť vzdelávania
- finančný príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, pri životných a pracovných výročiach
- teambuildingové aktivity (turistika, lyžovačka, výlety ...)

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť vzdelávania
- finančný príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, pri životných a pracovných výročiach
- teambuildingové aktivity (turistika, lyžovačka, výlety ...)

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené podmienky. Za porozumenie vopred ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovednosť
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- schopnosť tímovej práce
- komunikatívnosť
- záujem ďalej sa rozvíjať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Rödl & Partner je poradenská spoločnosť činná v oblasti auditu, daňového a právneho poradenstva ako aj outsourcingu v 50 krajinách prostredníctvom 110 vlastných pobočiek. Na Slovensku pôsobí Rödl & Partner už 30 rokov a počas tohto obdobia poskytla pestrú paletu služieb v oblasti auditu, vedenia účtovníctva, daňového a právneho poradenstva. V súčasnosti v nej pôsobí viac ako 60 vysoko kvalifikovaných poradcov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Angelika Gál
Tel.: +421257200400
E-mail: poslať životopis
ID: 4797346  Dátum zverejnenia: 2.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac