Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR and Office asistent
robotec, s.r.o.
Miesto práce
Hlavná 3, 038 52 Sučany - juh, Martin
Hlavná 3, 038 52 Sučany - juh, Martin
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiacVýška mzdy sa odvíja od skúsenosti uchádzača.
Od 900 EUR/mesiacVýška mzdy sa odvíja od skúsenosti uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak ťa baví organizovať celofiremné akcie a zároveň máš dar na dôslednú prácu v administratíve, myslíme si, že táto ponuka je pre teba.
Čo bude v skratke tvojou pracovnou náplňou?
- Zabezpečenie uverejnenia pracovných pozícií na príslušných webových stránkach
- Zastrešenie kompletného výberového procesu
- Zabezpečenie pracovno-právnych úkonov a všetkých interných postupov súvisiacich s nástupom nových zamestnancov
- Evidencia a zabezpečenie agendy nutných oprávnení na výkon práce
- Spolupráca s pracovnou zdravotnou službou, vedenie agendy lekárskych prehliadok (vstupné, preventívne, výstupné),
- Starostlivosť o sociálny program vo firme, organizovanie všetkých firemných akcií
- Zabezpečenie prvého kontaktu s návštevami
- Vybavovanie poštovej, telefonickej a emailovej komunikácie
- objednávanie a rozdeľovanie osobných ochranných prostriedkov
- Komplexná asistencia manažmentu podľa požiadaviek nadriadeného
Čo bude v skratke tvojou pracovnou náplňou?
- Zabezpečenie uverejnenia pracovných pozícií na príslušných webových stránkach
- Zastrešenie kompletného výberového procesu
- Zabezpečenie pracovno-právnych úkonov a všetkých interných postupov súvisiacich s nástupom nových zamestnancov
- Evidencia a zabezpečenie agendy nutných oprávnení na výkon práce
- Spolupráca s pracovnou zdravotnou službou, vedenie agendy lekárskych prehliadok (vstupné, preventívne, výstupné),
- Starostlivosť o sociálny program vo firme, organizovanie všetkých firemných akcií
- Zabezpečenie prvého kontaktu s návštevami
- Vybavovanie poštovej, telefonickej a emailovej komunikácie
- objednávanie a rozdeľovanie osobných ochranných prostriedkov
- Komplexná asistencia manažmentu podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v rýchlo rastúcej spoločnosti
- Odmeny na základe finančných výsledkov firmy
- Stravné lístky
- príspevok na dopravu po splnení stanovených kritérií
- 2 x do roka celofiremné team buildingové akcie
- Mladý a príjemný kolektív
- Príjemné pracovné prostredie
- Finančné príspevky pri jubileách, pri narodení dieťaťa
- Finančná odmena pri odporúčaní kandidáta na obsadenie pracovnej pozície.
- Odmeny na základe finančných výsledkov firmy
- Stravné lístky
- príspevok na dopravu po splnení stanovených kritérií
- 2 x do roka celofiremné team buildingové akcie
- Mladý a príjemný kolektív
- Príjemné pracovné prostredie
- Finančné príspevky pri jubileách, pri narodení dieťaťa
- Finančná odmena pri odporúčaní kandidáta na obsadenie pracovnej pozície.
Informácie o výberovom konaní
Spoločnosť robotec hľadá šikovného, motivovaného a organizovaného človeka na pozíciu HR & Office asistenta. Jedná sa o pozíciu kde časť náplne práce je viazaná na personalistiku - vyhľadávanie nových zamestnancov, starostlivosť o existujúcich zamestnancov a časť je smerovaná na starostlivosť o administratívu vedenia spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Vzdelanie v odbore HR je veľkou výhodou.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Zodpovedný, samostatný a organizovaný typ so zmyslom pre systém a spoľahlivý výkon svojej práce
- Prax v oblasti personálnej agendy je výhodou
- Pokročilá úroveň práce na PC (Word, Excel)
- Prax v oblasti personálnej agendy je výhodou
- Pokročilá úroveň práce na PC (Word, Excel)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť robotec, s.r.o. charakterizuje predovšetkým vášeň pre automatizáciu a robotiku. Realizujeme projekty na ,,kľúč,, v oblasti priemyselnej robotizácie a automatizácie nielen na Slovensku a v Čechách, ale v celej Európe. Ponúkame riešenia robotického zvárania, robotickej manipulácie a robotického brúsenia, ako aj riešenia v oblasti priemyselnej automatizácie. Náš tím tvoria kreatívni, dynamickí ľudia, ktorí sa neboja žiadnej výzvy a každý nový projekt je unikátny a jedinečný. U nás sa jednoducho nikdy nenudíte.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4414814
Dátum zverejnenia: 30.1.2023
2023-01-30
lokalita: Sučany Pozícia: HR asistent, Office manager, Personalista Spoločnosť: robotec, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac