Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckeho servisu
Robertshaw a.s.
Miesto práce
Chovateľská 8, 917 01 Trnava, okres Trnava
Chovateľská 8, 917 01 Trnava, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
*Zabezpečuje kompletné spracovanie zákazníckych objednávok a výhľadov na výrobný a predajný sortiment spoločnosti – prijatie a zadanie objednávok do systému, potvrdenie objednávok, expedíciu hotových výrobkov
*Jedná so zákazníkmi, potvrdzuje objednávky, termíny dodávok, jedná o akýchkoľvek korekciách a zmenách v plnení dodávok vrátane zmien dodacích termínov
*Vyhodnocuje odchýlky medzi objednávkami a pôvodnými výhľadmi plánovaných objednávok od zákazníkov
*Spolupracuje s príslušnými „key account“ manažérmi pri riešení problémov so zákazníkmi
*Odovzdáva informácie o objednávkach a požadovaných dodacích termínoch pracovníkovi plánovania výroby
*Zabezpečuje odovzdanie všetkých požiadaviek zákazníkov na zmeny oproti pôvodným požiadavkám na dodávky pracovníkovi plánovania výroby a plánovačom materiálu
*Spolupracuje s útvarom inžinieringu a projektovými manažérmi ohľadom nových výrobkov
*Sleduje plnenie potvrdených termínov dodávok s súlade s požiadavkami zákazníka
*Podľa potreby spolupracuje pri vybavovaní dobropisov a ťarchopisov
*Spoluprácuje s logistom pri plánovaní vývozov hotových výrobkov
*Podľa potreby kontroluje správnosť systémových transakcií týkajúcich sa hotových výrobkov (expedícia, fakturácia)
*Spracováva požadované reporty pre zákazníkov a pre nadriadených
*Zodpovedá za správne nastavenie parametrov týkajúcich sa polotovarov a hotových výrobkov v ERP systéme
*Podieľa sa na riadení kvality procesu ako aj na príprave príslušnej dokumentácie
*Podieľa sa na procese zlepšovania práce zákazníckeho servisu
*Jedná so zákazníkmi, potvrdzuje objednávky, termíny dodávok, jedná o akýchkoľvek korekciách a zmenách v plnení dodávok vrátane zmien dodacích termínov
*Vyhodnocuje odchýlky medzi objednávkami a pôvodnými výhľadmi plánovaných objednávok od zákazníkov
*Spolupracuje s príslušnými „key account“ manažérmi pri riešení problémov so zákazníkmi
*Odovzdáva informácie o objednávkach a požadovaných dodacích termínoch pracovníkovi plánovania výroby
*Zabezpečuje odovzdanie všetkých požiadaviek zákazníkov na zmeny oproti pôvodným požiadavkám na dodávky pracovníkovi plánovania výroby a plánovačom materiálu
*Spolupracuje s útvarom inžinieringu a projektovými manažérmi ohľadom nových výrobkov
*Sleduje plnenie potvrdených termínov dodávok s súlade s požiadavkami zákazníka
*Podľa potreby spolupracuje pri vybavovaní dobropisov a ťarchopisov
*Spoluprácuje s logistom pri plánovaní vývozov hotových výrobkov
*Podľa potreby kontroluje správnosť systémových transakcií týkajúcich sa hotových výrobkov (expedícia, fakturácia)
*Spracováva požadované reporty pre zákazníkov a pre nadriadených
*Zodpovedá za správne nastavenie parametrov týkajúcich sa polotovarov a hotových výrobkov v ERP systéme
*Podieľa sa na riadení kvality procesu ako aj na príprave príslušnej dokumentácie
*Podieľa sa na procese zlepšovania práce zákazníckeho servisu
Zamestnanecké výhody, benefity
DDS III.pilier
flexibilná pracovná doba
firemné vzdelávanie
jazykové kurzy
eventy pre zamestnancov
flexibilná pracovná doba
firemné vzdelávanie
jazykové kurzy
eventy pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Životopisy prosíme posielať v AJ, ďakujeme.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Robertshaw Trnava je členom skupiny Robertshaw a bola založená v roku 2 000. Hlavnou oblasťou pôsobenia spoločnosti je elektrotechnicka a elektrotechnický priemysel - vyrábame dosky plošných spojov pre bielu techniku (napríklad práčky, sušičky, umývačky riadu a podobne). Našimi zákazníkmi sú napríklad spoločnosti Candy, Arcelik, Gorenie, Atlant, Bosch a iné.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1326626
Dátum zverejnenia: 19.3.2018
2018-03-19
lokalita: okres Trnava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Robertshaw a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou