Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník
RIAL Personnel s.r.o.
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacnástupný plat + individuálne ohodnotenie
1 000 EUR/mesiacnástupný plat + individuálne ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho overeného klienta zaoberajúcim sa výrobou a spracovaním prírodného kameňa hľadáme novú kolegyňu, alebo kolegu so skúsenosťami v administratíve. Ponúkame pracovné miesto spojené s cestovaním medzi prevádzkami zamestnávateľa Machulince – Nitra – Bernolákovo a ďalšie. Hľadáš si prácu kde sa budeš môcť realizovať a ukázať svoj potenciál? Rozumieš si s ľuďmi a si dostatočne počítačovo zručný? Máš zmysel pre poriadok, konštruktívnu prácu a doťahovanie vecí až do konca? Potom neváhaj a pošli nám svoj životopis.
Hlavné činnosti v rámci pracovnej pozície sú:
- príjem a spracovanie zákazníckych objednávok
- komunikácia so zákazníkom
- spracovanie podkladov pre fakturáciu a tvorba faktúr
- spracovanie a riešenie reklamácií
- zhromažďovanie, zaraďovanie, evidencia nákladových dokladov, dodacích listov, párovanie dokladov
- spracovanie podkladov pre učtovníctvo a tvorbu interných štatistík
- práca v skladovom hospodárstve - evidencia, riadenie, inventarizácia, označovanie tovarov, presun tovarov medzi skladmi
- export objednávok ku zákazníkovi, logistika
- tvorba štatistík, reporting dát
- práca s pokladňou, evidencia tržieb
- zastupovanie a suplovanie kolegov na prevádzkach
Hlavné činnosti v rámci pracovnej pozície sú:
- príjem a spracovanie zákazníckych objednávok
- komunikácia so zákazníkom
- spracovanie podkladov pre fakturáciu a tvorba faktúr
- spracovanie a riešenie reklamácií
- zhromažďovanie, zaraďovanie, evidencia nákladových dokladov, dodacích listov, párovanie dokladov
- spracovanie podkladov pre učtovníctvo a tvorbu interných štatistík
- práca v skladovom hospodárstve - evidencia, riadenie, inventarizácia, označovanie tovarov, presun tovarov medzi skladmi
- export objednávok ku zákazníkovi, logistika
- tvorba štatistík, reporting dát
- práca s pokladňou, evidencia tržieb
- zastupovanie a suplovanie kolegov na prevádzkach
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti, kolektíve
- výhodné platové ako aj ostatné pracovné podmienky
- služobný notebook, mobil, auto
- výhodné platové ako aj ostatné pracovné podmienky
- služobný notebook, mobil, auto
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Spoločnosť zaoberajúca sa spracovaním a predajom výrobkov z prírodného kameňa.
Spoločnosť zaoberajúca sa spracovaním a predajom výrobkov z prírodného kameňa.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
E-mail - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
E-mail - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Administratíva
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- orientácia v ekonomickom fungovaní marketingovo orientovanej organizácie s vlastnou výrobou
- schopnosť komunikovať jasne, priamosť, serióznosť
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni
- identifikovať príčinu problému a následne kreatívny prístup pri jeho riešení
- zdatnosť v riešení konfliktov a vypätých situácii
- zvládanie stresu
- proaktívne správanie, nadšenie sa učiť, samo iniciatíva
- silná orientácia na klienta
- kúsenosti s programom POHODA a softv. na evidenciu skladového hospodárstva výhodou
- schopnosť komunikovať jasne, priamosť, serióznosť
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni
- identifikovať príčinu problému a následne kreatívny prístup pri jeho riešení
- zdatnosť v riešení konfliktov a vypätých situácii
- zvládanie stresu
- proaktívne správanie, nadšenie sa učiť, samo iniciatíva
- silná orientácia na klienta
- kúsenosti s programom POHODA a softv. na evidenciu skladového hospodárstva výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť RIAL Personnel s.r.o. poskytuje profesionálne poradenstvo v oblasti vyhľadávania výberu zamestnanca. Poskytujeme komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície. Zaručíme partnerom a žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť. Pomáhame našim partnerom, aby mohli byť úspešní cez najvhodnejších ľudí.
www.rialpersonnel.com
www.rialpersonnel.com
ID: 4073814
Dátum zverejnenia: 4.5.2021
2021-05-04
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Pokladník, Účtovník Spoločnosť: RIAL Personnel s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac