Asistent/ka riaditeľa výrobnej spoločnosti (zastúp počas MD)

Sisecam Automotive Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac1200 eur brutto základná zložka mzdy + kvartálne prémie do výšky 600 eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné úlohy:

Vykonáva širokú škálu administratívnych a všeobecne podporných činností vysoko zodpovednej a dôvernej povahy. Je zodpovedná priamo riaditeľovi závodu. Z dôvodu početných interných i externých kontaktov s vysoko postavenými osobami a častého styku s dôvernými údajmi vyžaduje táto pozícia vysoký stupeň taktnosti a čestnosti. Vyžaduje dôkladnú znalosť riaditeľových pracovných povinností a spôsobov práce, na rôznych špeciálnych projektoch pracuje samostatne, iba so všeobecnými inštrukciami.

- vykonáva administratívne a asistentské práce, vybavuje bežnú korešpondenciu, ktorá vyžaduje znalosť prostredia spoločnosti a zabezpečuje následné kroky
- zostavuje materiály, prezentácie a podklady pre rokovania a konferencie
- vyhľadáva a vyberá pre vrcholové vedenie všetky potrebné informácie z uložených dokumentov z udalostí v spoločnosti
- na základe poskytnutých podkladov pripravuje a píše správy, ktoré majú väčšinou predpísanú formu, ale napriek tomu vyžadujú samostatný úsudok
- spracováva informácie a podklady pre riaditeľa
- koordinuje informácie a aktivity vo vzťahu k iným členom vedenia spoločnosti a ich asistentkám
- monitoruje dodržiavanie pravidiel spoločnosti a zavedených postupov
- pomáha riaditeľovi pri organizácii jeho pracovného času, usporiadaní jeho pracovného programu a upozorňuje ho na termíny, pôsobí ako recepčná pre riaditeľa
- vedie agendu riaditeľa, organizuje riaditeľovi schôdzky a cesty
- vykonáva zápisy z rokovaní vedenia spoločnosti a iných pravidelných porád
- vytvára, organizuje a udržuje systém zakladania dokumentov pre riaditeľa či spoločnosť
- vytvára, organizuje a udržuje systém evidencie tak, aby bol efektívny a prehľadný pre nadriadeného aj pre ďalších pracovníkov
- archivuje dokumenty kancelárie riaditeľa a sekretariátu riaditeľa podľa internej smernice
- sprostredkováva styk riaditeľa s pracovníkmi organizácie
- vybavuje formality spojené s pracovnými cestami, obstaráva nocľahy, miestenky, letenky...
- organizuje návštevy, zabezpečuje ubytovanie, stravu a všetko čo súvisí s programom riaditeľa závodu
- eviduje ďalšie vzdelávanie pracovníkov útvaru, podáva žiadosti na ďalšie vzdelávanie
- prijíma, odovzdáva, ukladá, zapožičiava a eviduje organizačné smernice a pracovné postupy a iné predpisy pridelené útvaru
- eviduje a koordinuje požiadavky na používanie spol. zariadení útvaru (zasadacie miestnosti), zodpovedá za ich úpravu a vybavenie
- spolupracuje na pláne a plnení trvalého zlepšovania činnosti oddelenia
- vedie evidenciu a kontroluje čerpanie ročného rozpočtu oddelenia
- aktualizuje organizačnú a funkčnú schému oddelenia a aktualizuje popisy pracovných miest, kvalifikačné požiadavky na pracovné miesto, požiadavky na obsadenie voľného miesta
- aktívne komunikuje a vybavuje korešpondenciu v cudzom jazyku
- operatívne rieši problémy
- zaobstaráva občerstvenie podľa požiadaviek
- prideľovanie, evidencia zapožičania GPS
- na rôznych špeciálnych projektoch pracuje samostatne, iba so všeobecnými inštrukciami.

Informácie o výberovom konaní

Životopis v slovenskom a anglickom jazyku, spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov zašlite na uvedený emailový kontakt.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- príjemné vystupovanie
- vysoký stupeň taktnosti a čestnosti
- komunikatívna, diplomatická osobnosť, organizačné schopnosti, časová flexibilita
- aktívna znalosť anglického jazyka
- VŠ vzdelanie (minimálne 1.stupňa), ekonomického zamerania
- min. 2 roky pracovných skúseností na pozícii asistentky, príp. relevantná pracovná skúsenosť v Office manažmente
- skúsenosť s plánovaním a organizovaním časového kalendára nadriadeného a zahraničných služobných ciest,
- znalosť zákona , jeho noviel a aplikácia v praxi - výhodou,
- znalosť MS Office
-znalosť programov SAP, RON - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Sisecam bola založená v roku 1935 s cieľom založiť turecký sklársky priemysel v súlade s víziou Mustafu Kemala Atatürka, veľkého a celosvetovo uznávaného lídra. Dnes je spoločnosť Sisecam významným globálnym hráčom v oblasti skla a chemikálií. Spoločnosť Sisecam je jediná globálna spoločnosť pôsobiaca vo všetkých kľúčových oblastiach výroby skla – vrátane plochého skla, sklenených výrobkov, sklenených obalov a sklenených vlákien. V súčasnosti sa spoločnosť Sisecam radí medzi dvoch najlepších svetových výrobcov skla a päť najväčších výrobcov sklenených obalov a plochého skla. Spoločnosť Sisecam je jedným z troch najväčších výrobcov uhličitanu sodného na svete a svetovým lídrom vo výrobe chrómových chemikálií.

Spoločnosť Sisecam hrá vedúcu úlohu v oblasti plochého skla, skleneného tovaru, sklenených obalov, chemikálií, automobilového priemyslu, sklených vlákien, baníctva, energetiky a recyklácie. Spoločnosť Sisecam okrem Turecka prevádzkuje výrobné závody v Nemecku, Taliansku, Bulharsku, Rumunsku, na Slovensku, v Maďarsku, Bosne a Hercegovine, Ruskej federácii, Gruzínsku, Ukrajine, Egypte, Indii a USA.

Spoločnosť Sisecam, ktorá uskutočňuje kroky k svojmu cieľu stať sa jedným z 3 najlepších svetových výrobcov vo svojich hlavných oblastiach činnosti, so svojimi kompetentnými ľudskými zdrojmi a inteligentnými technológiami nepretržite pokračuje v transformácii svojej digitálnej infraštruktúry a kultúry zvažovaním budúcich potrieb. Spoločnosť Sisecam má 88 rokov skúseností, viac ako 24 tisíc zamestnancov, výrobné aktivity v 14 krajinách na štyroch kontinentoch a predajnú sieť vo viac ako 150 krajinách, a pokračuje vo svojej ceste rastu v súlade so svojou stratégiou "Globalná excelentnosť" prostredníctvom inkluzívneho prístupu, ktorý podporuje rozvoj celého ekosystému spoločnosti. Spoločnosť Sisecam preberá zodpovednosť za ochranu planéty, posilnenie spoločnosti a transformáciu života so svojou stratégiou CareForNext, ktorá je v súlade s cieľmi trvalo udržateľného rozvoja Organizácie Spojených národov. Spoločnosť Sisecam využíva všetky svoje skúsenosti a kompetencie na podporu trvalo udržateľného rozvoja v každom aspekte.http://www.sisecam.com.tr/

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 1524141  Dátum zverejnenia: 12.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac