Asistent/ka riaditeľa výrobnej spoločnosti (zastúp počas MD)

RF, spol. s r.o.

Miesto práce
Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac1200 eur brutto základná zložka mzdy + kvartálne prémie do výšky 600 eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné úlohy:

Vykonáva širokú škálu administratívnych a všeobecne podporných činností vysoko zodpovednej a dôvernej povahy. Je zodpovedná priamo riaditeľovi závodu. Z dôvodu početných interných i externých kontaktov s vysoko postavenými osobami a častého styku s dôvernými údajmi vyžaduje táto pozícia vysoký stupeň taktnosti a čestnosti. Vyžaduje dôkladnú znalosť riaditeľových pracovných povinností a spôsobov práce, na rôznych špeciálnych projektoch pracuje samostatne, iba so všeobecnými inštrukciami.

- vykonáva administratívne a asistentské práce, vybavuje bežnú korešpondenciu, ktorá vyžaduje znalosť prostredia spoločnosti a zabezpečuje následné kroky
- zostavuje materiály, prezentácie a podklady pre rokovania a konferencie
- vyhľadáva a vyberá pre vrcholové vedenie všetky potrebné informácie z uložených dokumentov z udalostí v spoločnosti
- na základe poskytnutých podkladov pripravuje a píše správy, ktoré majú väčšinou predpísanú formu, ale napriek tomu vyžadujú samostatný úsudok
- spracováva informácie a podklady pre riaditeľa
- koordinuje informácie a aktivity vo vzťahu k iným členom vedenia spoločnosti a ich asistentkám
- monitoruje dodržiavanie pravidiel spoločnosti a zavedených postupov
- pomáha riaditeľovi pri organizácii jeho pracovného času, usporiadaní jeho pracovného programu a upozorňuje ho na termíny, pôsobí ako recepčná pre riaditeľa
- vedie agendu riaditeľa, organizuje riaditeľovi schôdzky a cesty
- vykonáva zápisy z rokovaní vedenia spoločnosti a iných pravidelných porád
- vytvára, organizuje a udržuje systém zakladania dokumentov pre riaditeľa či spoločnosť
- vytvára, organizuje a udržuje systém evidencie tak, aby bol efektívny a prehľadný pre nadriadeného aj pre ďalších pracovníkov
- archivuje dokumenty kancelárie riaditeľa a sekretariátu riaditeľa podľa internej smernice
- sprostredkováva styk riaditeľa s pracovníkmi organizácie
- vybavuje formality spojené s pracovnými cestami, obstaráva nocľahy, miestenky, letenky...
- organizuje návštevy, zabezpečuje ubytovanie, stravu a všetko čo súvisí s programom riaditeľa závodu
- eviduje ďalšie vzdelávanie pracovníkov útvaru, podáva žiadosti na ďalšie vzdelávanie
- prijíma, odovzdáva, ukladá, zapožičiava a eviduje organizačné smernice a pracovné postupy a iné predpisy pridelené útvaru
- eviduje a koordinuje požiadavky na používanie spol. zariadení útvaru (zasadacie miestnosti), zodpovedá za ich úpravu a vybavenie
- spolupracuje na pláne a plnení trvalého zlepšovania činnosti oddelenia
- vedie evidenciu a kontroluje čerpanie ročného rozpočtu oddelenia
- aktualizuje organizačnú a funkčnú schému oddelenia a aktualizuje popisy pracovných miest, kvalifikačné požiadavky na pracovné miesto, požiadavky na obsadenie voľného miesta
- aktívne komunikuje a vybavuje korešpondenciu v cudzom jazyku
- operatívne rieši problémy
- zaobstaráva občerstvenie podľa požiadaviek
- prideľovanie, evidencia zapožičania GPS
- na rôznych špeciálnych projektoch pracuje samostatne, iba so všeobecnými inštrukciami.

Informácie o výberovom konaní

Životopis v slovenskom a anglickom jazyku, spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov zašlite na uvedený emailový kontakt.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- príjemné vystupovanie
- vysoký stupeň taktnosti a čestnosti
- komunikatívna, diplomatická osobnosť, organizačné schopnosti, časová flexibilita
- aktívna znalosť anglického jazyka
- VŠ vzdelanie (minimálne 1.stupňa), ekonomického zamerania
- min. 2 roky pracovných skúseností na pozícii asistentky, príp. relevantná pracovná skúsenosť v Office manažmente
- skúsenosť s plánovaním a organizovaním časového kalendára nadriadeného a zahraničných služobných ciest,
- znalosť zákona , jeho noviel a aplikácia v praxi - výhodou,
- znalosť MS Office
-znalosť programov SAP, RON - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

RF, spol. s r.o. Malacky je najväčším závodom koncernu Richard Fritz GmBH so sídlom v Besigheime v Nemecku a hľadá vhodných kandidátov na obsadenie voľnej pracovnej pozície. Prosperujúca výrobná spoločnosť, ktorá sa zaoberá spracovávaním komponentov pre automobilový priemysel. Líder v oblasti obstreku skiel v Európe, hlavne vo výrobe tesnenia na bočné, zadné a strešné okná automobilov.
Od roku 2013 je RF súčasťou spoločnosti Şişecam, ktorá vznikla v roku 1935. Skupina Şişecam pôsobí v oblasti výroby plochého skla, skla, sklenených obalov a chemikálií v celkovom počte 42 závodov s viac ako 22 000 zamestnancami.
Viac informácií o nás nájdete na našich webových stránkach http://www.fritz-group.com/sk a http://www.sisecam.com.tr/sk/.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

RF, spol. s r.o.
Továrenská 15
901 04 Malacky
www.fritz-group.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Michaela Gogorová
E-mail: poslať životopis
ID: 1524141  Dátum zverejnenia: 23.2.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac