IT Support/IT Administrator


Miesto práce
Plynárenská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Zodpovednosť za správu a funkčnosť informačných systémov v spoločnosti - diagnostika, analýza a riešenie SW/HW technických problémov, zálohovanie, správu a zabezpečenie dát
  • Analýza potrieb organizácie v oblasti informačných systémov
  • Návrh a implementácia informačných systémov
  • Poskytovanie metodickej a technickej podpory zamestnancom pri používaní softvérového a hardvérového vybavenia a v oblasti mobilných zariadení rôznych platforiem
  • Inštalácia a konfigurácia (reinštalácia a rekonfigurácia) HW a SW, tlačiarní, operačných systémov a ovládačov osobných počítačov, notebookov, serverov
  • Správa siete LAN/WAN
  • Komunikácia s dodávateľmi informačných systémov, riešenie technických problémov a nových požadovaných funkcionalít
  • Zabezpečovanie a obstarávanie nákupu, servisu a údržby IT v rámci ďalšieho rozvoja IT v organizácii
  • Zodpovednosť za optimalizáciu chodu a výkonnosti systému, využívania SW vrátane spracovania podkladov k obstaraniu HW a SW produktov
  • Vedenie (aktualizácia) evidencie pridelených počítačov zamestnancom
  • Riešenie vonkajšej a vnútornej bezpečnosti IS

Mzdové podmienky (brutto)

1400 eur brutto / mesiac (v závislosti od skúseností kandidáta) + variabilná zložka

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca pre IT spoločnosť roka 2014 a tretiu najziskovejšiu IT spoločnosť 2016, ktorá poskytuje mobilné riešenia zákazníkom, ako sú Heineken, Bridgestone, Danone, Bayer, Husqvarna, KPMG Švajčiarsko a 2500+
  • Príjemné rodinné pracovné prostredie
  • Firemné akcie a teambuildingy
  • Flexibilný pracovný čas
  • Squash, tenis, bedminton, posilovňa a ďalšie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Administrácia LAN/WAN - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Klient/server administrácia - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Minimálne 3 roky skúseností s IT administráciou, administráciu LAN/WAN
  • Dobrá orientácia v oblasti administrácie Microsoft Cloud Servis (Azure AD, Office 365) a Windows platformy
  • Orientácia v oblasti sietí LAN/WAN
  • Analytické a komunikačné schopnosti, komunikatívnosť, proaktívny a pozitívny prístup k riešeniu problémov, samostatnosť, zodpovednosť, schopnosť práce v tíme, flexibilita
  • Analytické a technické myslenie
  • Znalosť administrácie IIS + WordPressu výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V roku 1999 sme založili spoločnosť na vývoj mobilných riešení, v ktorej je každý zamestnanec právoplatným, rešpektovaným a najmä šťastným členom. Dali sme jej názov Resco.
Naším cieľom je prinášať zákazníkom a partnerom to najlepšie zo sveta mobilných technológií. Sme preto nesmierne hrdí, že naša snaha prináša výsledky aj v podobe ocenení ako napríklad “Diamant slovenského biznisu” za rok 2020 udeľovanú spoločnosťou Forbes Slovensko.
V súčasnosti naše mobilné technológie aktívne využíva viac ako 200 000 licencovaných používateľov po celom svete. Naše cross-platformové softvérové riešenia pre optimalizáciu mobilných procesov si získali popularitu u vyše 2 000 firiem a korporácií, ktoré vďaka nim úspešne napredujú.
K našim spokojným zákazníkom patria spoločnosti ako Dräger, Kemp & Lauritzen, Southern States Toyotalift , Hitachi Solutions a mnoho iných.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: HR team Resco
E-mail: poslať životopis
Interested? Send your CV and become a part of the tech family.
ID: 3650188  Dátum zverejnenia: 2.7.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1400 eur brutto / mesiac (v závislosti od skúseností kandidáta) + variabilná zložka