Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonický a elektronický asistent (TPP v modernom zákazníckom centre v Košiciach)
RENOSTER GROUP s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
740 - 1 300 EUR/mesiacPracovná pozícia je na TRVALÝ PRACOVNÝ POMER.
740 - 1 300 EUR/mesiacPracovná pozícia je na TRVALÝ PRACOVNÝ POMER.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V práci budeš aktívne pomáhať našim zákazníkom pri voľbe správnej tarify za energie. Aktivuješ všetky zľavy a benefity, na ktoré má zákazník nárok. Sme odborníci, ktorí zákazníkom vedia poradiť, alebo pomôcť vyriešiť otázku vysokých účtov za elektrinu a plyn. Zákazníci našu starostlivosť očakávajú. Všetky aktivity, ktoré v práci budeš vykonávať, budú cielené a adresné. Práve na základe adresného prístupu, dosahujú naši kolegovia vysokú mieru spokojnosti našich zákazníkov.
ČO U TEBA HĽADÁME:
- Energiu a chuť pracovať hlavou v administratíve
- Chuť mať dlhodobú a prosperujúcu prácu
- Hľadať riešenia, namiesto výhovorky "toto sa nedá...“
ČOMU SA BUDEŠ V PRÁCI VENOVAŤ:
- prostredníctvom zákazníckeho systému budeš verifikovať údaje zákazníka a aktualizovať zákaznícku databázu
- vykonávať kontrolu správnosti zvolenej tarify GAS / ELE
- aktivovať zákazníkom najvýhodnejšiu cenu v akciovom cenníku GAS / ELE
- odpovedať zákazníkom na ich otázky ohľadom našich služieb
- TELEFONICKY a ELEKTRONICKY budeš komunikovať na základe pridelenej databázy zákazníkov
Všetko Ti najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Ťa náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Teba pripravený tréningový plán, s ktorým budeš v obraze a dobre pripravený na prácu so zákazníkmi. U nás, ako autorizovaného partnera spoločností VSE a.s. a innogy Slovensko s.r.o., Ti zabezpečíme vybudovanie kariéry s najlepšími platovými podmienkami v regióne.
ČO U TEBA HĽADÁME:
- Energiu a chuť pracovať hlavou v administratíve
- Chuť mať dlhodobú a prosperujúcu prácu
- Hľadať riešenia, namiesto výhovorky "toto sa nedá...“
ČOMU SA BUDEŠ V PRÁCI VENOVAŤ:
- prostredníctvom zákazníckeho systému budeš verifikovať údaje zákazníka a aktualizovať zákaznícku databázu
- vykonávať kontrolu správnosti zvolenej tarify GAS / ELE
- aktivovať zákazníkom najvýhodnejšiu cenu v akciovom cenníku GAS / ELE
- odpovedať zákazníkom na ich otázky ohľadom našich služieb
- TELEFONICKY a ELEKTRONICKY budeš komunikovať na základe pridelenej databázy zákazníkov
Všetko Ti najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Ťa náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Teba pripravený tréningový plán, s ktorým budeš v obraze a dobre pripravený na prácu so zákazníkmi. U nás, ako autorizovaného partnera spoločností VSE a.s. a innogy Slovensko s.r.o., Ti zabezpečíme vybudovanie kariéry s najlepšími platovými podmienkami v regióne.
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO MÁME PRE TEBA PRIPRAVENÉ:
- Stabilné pracovné miesto v kancelárii v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením, ktorého výšku si vieš sám ovplyvniť;
- Osobný a kariérny rast - prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum;
- Moderné a veľmi pekné pracovné prostredie,
- Školenie PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®
- Stabilné pracovné miesto v kancelárii v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením, ktorého výšku si vieš sám ovplyvniť;
- Osobný a kariérny rast - prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum;
- Moderné a veľmi pekné pracovné prostredie,
- Školenie PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®
Informácie o výberovom konaní
U nás zažiješ presne taký prístup, aký my očakávame od Teba, smerom k našim zákazníkom a k nám. Pošli nám tvoje CV a napíš nám v ML to, čo by si chcel Ty od nás.
AKO TO U NÁS CHODÍ:
1. kolo výberového procesu => osobný pohovor, vedený manažérom Call centra;
2. kolo výberového procesu => teoreticko praktická časť - priblížime Ti detail pracovnej pozície, pri ktorej si otestujeme tvoje predpoklady;
3. kolo výberového procesu => ZAŠKOLENIE DO PRACOVNEJ POZÍCIE
AKO TO U NÁS CHODÍ:
1. kolo výberového procesu => osobný pohovor, vedený manažérom Call centra;
2. kolo výberového procesu => teoreticko praktická časť - priblížime Ti detail pracovnej pozície, pri ktorej si otestujeme tvoje predpoklady;
3. kolo výberového procesu => ZAŠKOLENIE DO PRACOVNEJ POZÍCIE
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
HĽADÁME SYMPATICKÉHO ČLOVEKA, KTORÉMU NECHÝBA:
- pracovná disciplína pracovať 5 dní v týždni - PONDELOK – PIATOK;
- chuť sa rozprávať s našimi zákazníkmi;
- v zdravom tele, obchodný duch :-)
- vytrvalosť, odvaha, tímovosť;
- príjemný hlas;
- chuť na sebe pracovať.
- pracovná disciplína pracovať 5 dní v týždni - PONDELOK – PIATOK;
- chuť sa rozprávať s našimi zákazníkmi;
- v zdravom tele, obchodný duch :-)
- vytrvalosť, odvaha, tímovosť;
- príjemný hlas;
- chuť na sebe pracovať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Profesionálna obchodná agentúra, zameraná na sprostredkovanie a predaj produktov a služieb našich obchodných partnerov.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam, zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel, prostredníctvom unikátneho know-how. Prenajímame profesionálne školených obchodných zástupcov. Tvoríme obchodné stratégie na mieru. Školíme obchodné tímy. Umožňujeme mladým priebojným ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry prakticky kdekoľvek na Slovensku.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam, zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel, prostredníctvom unikátneho know-how. Prenajímame profesionálne školených obchodných zástupcov. Tvoríme obchodné stratégie na mieru. Školíme obchodné tímy. Umožňujeme mladým priebojným ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry prakticky kdekoľvek na Slovensku.
ID: 4243916
Dátum zverejnenia: 21.1.2022
2022-01-21
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Office manager, Recepčná, Telefonický operátor Spoločnosť: RENOSTER GROUP s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 740 EUR/mesiac