Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.

Account manager

Místo práce
Košice-Juh, Košice, Slovenská republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
1 500 EUR/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

V RENOMIA sme hrdí na poskytovanie kvalitných služieb, pracujeme s modernými technológiami a vysoko odborným know-how. V našej spoločnosti nájdete pestrú a zaujímavú prácu, ako aj skvelých kolegov, ktorí sa navzájom podporujú, vedia sa zasmiať a občas spolu trávia čas aj mimo pracovného prostredia. V RENOMIA zdieľame hodnoty a poslanie, ktoré sú kľúčové pre našu firemnú kultúru a život v spoločnosti.


Hľadáme skúseného a motivovaného kolegu/kolegyňu na pozíciu ACCOUNT MANAGER pre existujúcich klientov RENOMIA. V našej firme sú klienti našou prioritou a vy budete hrať kľúčovú úlohu v ich spokojnosti. Vašou úlohou bude budovať dlhodobé vzťahy s klientmi a poskytovať im vynikajúci servis.

Vaším cieľom bude zabezpečovať profesionálnu starostlivosť o existujúcich klientov a hľadať potenciál pre ďalšiu spoluprácu. Budete mať príležitosť aktívne sa angažovať v celom procese – od analýzy rizík, spracovania poistných programov až po podporu pri likvidácii škôd. Vaša práca bude zahŕňať aj spoluprácu s tímom pri tvorbe a aktualizácii poistných zmlúv, správu dokumentácie a poskytovanie konzultačných služieb klientom.


Pracovné zodpovednosti zahŕňajú:

  • Dôkladné poznanie potrieb klientov v oblasti rizík a poistenia a schopnosť ich jasne vysvetliť.
  • Budovanie silných osobných vzťahov s klientmi na všetkých úrovniach a aktívna starostlivosť o ich potreby prostredníctvom komplexných služieb.
  • Sledovanie odvetvia a priemyslu, v ktorom klienti pôsobia, a reagovanie na zmeny v ich rizikovom profile.
  • Vyjednávanie najlepších poistných podmienok a príprava podkladov pre poisťovateľov.
  • Príprava návrhov poistných zmlúv pre klientov.
  • Evidencia, aktualizácia a správa poistných zmlúv a klientskej databázy.
  • Spolupráca s kolegami a klientmi pri likvidácii poistných udalostí.
  • Administratíva a reporting súvisiaci so starostlivosťou o klientov a správou klientského portfólia.


Požadované skúsenosti:


• VŠ vzdelanie, prípadne SŠ s ekvivalentnými skúsenosťami.
• Skúsenosti z oblasti poisťovníctva sú výhodou, prípadne skúsenosti s korporátnou klientelou v iných oblastiach.
• Preukázateľné obchodné zručnosti – schopnosť vysvetliť nové produkty/služby a vyjednávať v prospech klienta.
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti. Schopnosť tímovej spolupráce.
• Zmysel pre detail, precíznosť, spoľahlivosť. Schopnosť dotiahnuť veci do konca.
• Vysoká chuť rozvíjať sa, vzdelávať a objavovať nové veci.
• Vodičský preukaz sk. B – aktívny vodič.


Čo ponúkame?

Perspektívna práca: Spolupracujte s profesionálmi, ktorých práca baví, a podieľajte sa na zaujímavých projektoch.

Príjemné pracovné prostredie: Moderné kancelárie a mladý priateľský tím Vám vytvoria ideálne podmienky pre prácu.

Dovolenka navyše: Okrem štandardnej 4-týždňovej dovolenky máte k dispozícii ďalších 5 dní navyše.

Family Days: Až 3 dni voľna na oddych alebo čas strávený s rodinou.

Home Office: Možnosť práce z domu, ak to charakter práce umožňuje.

Odborný rozvoj a kariérny rast: Podporujeme vzdelávanie prostredníctvom jazykových kurzov, interných a externých školení na Slovensku aj v zahraničí.

Stravovacie karty: Príspevok na stravovanie alebo stravovacia karta je plne hradený zamestnávateľom.

Vernostné odmeny: Ponúkame vernostné odmeny a príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.

Dobrovoľnícky deň: Zapojte sa do aktivít na podporu komunity.

Výlety a akcie: Organizujeme výlety a firemné akcie pre zamestnancov, ktoré posilňujú tímového ducha a ponúkajú aktívny odpočinok.

Občerstvenie na pracovisku: Na pracovisku máte k dispozícii občerstvenie pre väčší komfort počas pracovného dňa.

Široká škála benefitov: Jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka a mnoho ďalších výhod, ktoré Vám radi predstavíme osobne.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Práce převážně z domova
Provize z prodeje
Stravenky/příspěvek na stravování
Rozjezd zcela nového projektu
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

V RENOMIA, jsme hrdí na poskytování kvalitních služeb, pracujeme s moderními technologiemi a vysoce odborným know-how. V naší společnosti najdete jak pestrou zajímavou práci, tak také skvělé kolegy, kteří se navzájem podporují, umí se zasmát a občas i společně tráví čas mimo pracovní prostředí. V RENOMIA sdílíme hodnoty a poslání, které jsou zásadní pro kulturu a život v naší společnosti.

Vaším cílem bude zajišťovat profesionální péči a rozvoj stávajících klientů. Budete mít příležitost se aktivně angažovat v celém procesu od analýzy rizik, zpracování pojistných programů po podporu při likvidaci škod. Vaše práce bude zahrnovat se spolupráci s týmem také vytváření a aktualizaci pojistných smluv, správu dokumentace a poskytování konzultačních služeb klientům.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Adéla Janouchová
E-mail: poslat životopis
ID: 5060563  Dátum zverejnenia: 22.4.2025  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/měsíc