Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.
Špecialista správy poistenia - medzinárodne oddelenie
Miesto práce
Panenská 7, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Panenská 7, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacMzda od 1 300 Eur, podľa skúseností a seniority kandidáta.
1 300 EUR/mesiacMzda od 1 300 Eur, podľa skúseností a seniority kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V spoločnosti RENOMIA sme hrdí na to, že poskytujeme kvalitné služby, pracujeme s modernými technológiami a vysoko profesionálnym know-how. V našej spoločnosti nájdete pestrú zaujímavú prácu aj skvelých kolegov, ktorí sa navzájom podporujú, vedia sa zasmiať a občas spolu trávia čas aj mimo pracovného prostredia. V spoločnosti RENOMIA zdieľame hodnoty a poslanie, ktoré sú základom jej kultúry a života.
Ako Špecialista správy poistenia budete pomáhať skúseným kolegom starať sa o existujúce portfólio klientov a zároveň riešiť ich aktuálne požiadavky. Budete vykonávať fakturáciu, pripravovať, zaznamenávať, spracovávať alebo aktualizovať všetky informácie týkajúce sa zmlúv a podmienok klientov, kontrolovať a overovať platnosť poistných zmlúv alebo výšky poistného. Pracujete tiež s internou databázou, skenujete a ukladáte dokumenty.
Po zvládnutí uvedených činností sa pod vedením skúseného mentora "pustíte do práce" a budete spracovávať návrhy poisťovní a vyhodnocovať ponuky pre našich menších klientov.
Výsledkom vašej práce bude správne a včasné spracovanie bežných dokumentov a ad hoc požiadaviek klientov a vašich kolegov.
Za čo všetko budete mať zodpovednosť?
• Asistencia pri správe klientov spoločnosti.
• Evidencia poistných zmlúv v informačnom systéme o práca s informačným systémom, zabezpečenie jeho aktuálnosti, o vytváranie prehľadov.
• Fakturácia: vystavovanie a zasielanie faktúr na základe vyúčtovaní poisťovateľov, sledovanie platieb poistného, ich naliehavosti a zabezpečovanie predlžovania lehôt splatnosti.
• Zabezpečenie vinkulácie a deinkulácie s poisťovateľmi.
• Administratívna podpora tímu medzinárodného oddelenia.
• Asistencia pri všetkých servisných úkonoch počas procesu poistenia, zabezpečovanie požiadaviek klientov súvisiacich s poistením.
• Dalšie činnosti a úlohy podľa pokynu nadriadeného pracovníka.
Ako Špecialista správy poistenia budete pomáhať skúseným kolegom starať sa o existujúce portfólio klientov a zároveň riešiť ich aktuálne požiadavky. Budete vykonávať fakturáciu, pripravovať, zaznamenávať, spracovávať alebo aktualizovať všetky informácie týkajúce sa zmlúv a podmienok klientov, kontrolovať a overovať platnosť poistných zmlúv alebo výšky poistného. Pracujete tiež s internou databázou, skenujete a ukladáte dokumenty.
Po zvládnutí uvedených činností sa pod vedením skúseného mentora "pustíte do práce" a budete spracovávať návrhy poisťovní a vyhodnocovať ponuky pre našich menších klientov.
Výsledkom vašej práce bude správne a včasné spracovanie bežných dokumentov a ad hoc požiadaviek klientov a vašich kolegov.
Za čo všetko budete mať zodpovednosť?
• Asistencia pri správe klientov spoločnosti.
• Evidencia poistných zmlúv v informačnom systéme o práca s informačným systémom, zabezpečenie jeho aktuálnosti, o vytváranie prehľadov.
• Fakturácia: vystavovanie a zasielanie faktúr na základe vyúčtovaní poisťovateľov, sledovanie platieb poistného, ich naliehavosti a zabezpečovanie predlžovania lehôt splatnosti.
• Zabezpečenie vinkulácie a deinkulácie s poisťovateľmi.
• Administratívna podpora tímu medzinárodného oddelenia.
• Asistencia pri všetkých servisných úkonoch počas procesu poistenia, zabezpečovanie požiadaviek klientov súvisiacich s poistením.
• Dalšie činnosti a úlohy podľa pokynu nadriadeného pracovníka.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo vám ponúkame:
• Možnosť rastu.
• Aktívna podpora: Potrebné vedomosti získate od profesionálov v odbore a budete mať prístup k odborným školeniam.
• Flexibilný pracovný čas.
• Príjemné pracovné prostredie.
• Ľudský prístup a otvorená komunikácia v rámci tímu a celej spoločnosti.
• Vynikajúci dlhodobý vzdelávací program. Dlhodobá podpora odborného a osobného rozvoja vrátane odborných skúšok a certifikátov.
• 3 dni zdravotného voľna.
• Mobilný telefón a notebook.
• Doplnkové dôchodkové sporenie + jazykové vzdelávanie.
• Vernostný bonus za odpracované roky v spoločnosti.
• Zamestnanecké podujatia.
• Možnosť rastu.
• Aktívna podpora: Potrebné vedomosti získate od profesionálov v odbore a budete mať prístup k odborným školeniam.
• Flexibilný pracovný čas.
• Príjemné pracovné prostredie.
• Ľudský prístup a otvorená komunikácia v rámci tímu a celej spoločnosti.
• Vynikajúci dlhodobý vzdelávací program. Dlhodobá podpora odborného a osobného rozvoja vrátane odborných skúšok a certifikátov.
• 3 dni zdravotného voľna.
• Mobilný telefón a notebook.
• Doplnkové dôchodkové sporenie + jazykové vzdelávanie.
• Vernostný bonus za odpracované roky v spoločnosti.
• Zamestnanecké podujatia.
Informácie o výberovom konaní
Ďalšie informácie Vám veľmi radi poskytneme v prípade Vášho záujmu.
Zaujali sme Vás? Zašlite nám prosím svoj životopis spolu s niekoľkými vetami o Vás.
Tešíme sa na Vaše reakcie.
HR tím RENOMIA
Zaujali sme Vás? Zašlite nám prosím svoj životopis spolu s niekoľkými vetami o Vás.
Tešíme sa na Vaše reakcie.
HR tím RENOMIA
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax v oblasti poisťovníctva
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka s vynikajúcimi skúsenosťami v oblasti administratívy. Podstatný je proklientský prístup, na ktorý sme hrdí, a starostlivosť, ktorú vkladáme do všetkých našich činností. Na začiatku sa budete veľa učiť, aby ste mohli absolvovať skúšku odbornej spôsobilosti, ktorú potrebujete na vykonávanie tejto práce.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
RENOMIA je jeden z najväčších poisťovacích maklérov na Slovensku pôsobiaci v 13 krajinách. Dynamicky sa rozvíjame najmä v regióne strednej a východnej Európy, služby pre našich klientov zaisťujeme po celom svete. Nájdete u nás unikátnu kultúru, ktorá vzniká prepojením hodnôt a atmosféry rodinnej firmy s medzinárodným know-how minoritného amerického partnera.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4734265
Dátum zverejnenia: 17.4.2024
2024-04-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Poisťovací poradca, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv, Underwriter/upisovateľ poistného rizika Spoločnosť: RENOMIA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac