Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.
Junior špecialista likvidácie škôd/Account representative
Miesto práce
Panenská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Panenská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
1.7.2022
1.7.2022
Mzdové podmienky (brutto)
550 EUR/mesiac
550 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponuka práce na polovičný úväzok cca 20 hodín týždenne či spoluprácu na dohodu s možnosťou do budúcnosti prejsť na plný úväzok.
Za čo všetko budete mať zodpovednosť?
• Samostatné riešenie jednoduchých poistných udalostí,
• evidencia poistných udalostí,
• korešpondencia súvisiaca s likvidáciou poistných udalostí,
• zabezpečovanie prehliadok pri menších škodách,
• zodpovednosť za registráciu škôd u poisťovateľov,
• komunikácia s poisťovateľmi,
• zhotovovanie zápisníc z dôležitých rokovaní týkajúcich sa likvidácie poistných udalostí,
• spolupráca pri riešení škôd klientov spoločnosti s kolegami na oddelení likvidácie škôd,
• asistencia pri správe klientov spoločnosti,
• príprava podkladov pre poisťovateľov za účelom spracovania ponuky poistenia,
• príprava poistných zmlúv podľa rozhodnutia klienta,
• evidencia poistných zmlúv a zabezpečenie ďalších údajov pre interné potreby podľa smerníc vrátane práce s informačnými systémami,
• aktualizácia poistných zmlúv klienta.
Za čo všetko budete mať zodpovednosť?
• Samostatné riešenie jednoduchých poistných udalostí,
• evidencia poistných udalostí,
• korešpondencia súvisiaca s likvidáciou poistných udalostí,
• zabezpečovanie prehliadok pri menších škodách,
• zodpovednosť za registráciu škôd u poisťovateľov,
• komunikácia s poisťovateľmi,
• zhotovovanie zápisníc z dôležitých rokovaní týkajúcich sa likvidácie poistných udalostí,
• spolupráca pri riešení škôd klientov spoločnosti s kolegami na oddelení likvidácie škôd,
• asistencia pri správe klientov spoločnosti,
• príprava podkladov pre poisťovateľov za účelom spracovania ponuky poistenia,
• príprava poistných zmlúv podľa rozhodnutia klienta,
• evidencia poistných zmlúv a zabezpečenie ďalších údajov pre interné potreby podľa smerníc vrátane práce s informačnými systémami,
• aktualizácia poistných zmlúv klienta.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Perspektívna práca s profesionálmi, ktorých práca baví.
• Príjemné a moderné pracovné prostredie, mladý priateľský tím.
• Sick days.
• Home office.
• Možnosť odborného rozvoja a karierného rastu.
• Široká škála benefitov (jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka, vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, občerstvenie na pracovisku, karta Multisport ...).
• Mobil a notebook sú samozrejmosť.
• Príjemné a moderné pracovné prostredie, mladý priateľský tím.
• Sick days.
• Home office.
• Možnosť odborného rozvoja a karierného rastu.
• Široká škála benefitov (jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka, vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, občerstvenie na pracovisku, karta Multisport ...).
• Mobil a notebook sú samozrejmosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Komunikatívnosť.
• Organizačné schopnosti.
• Samostatnosť.
• Systematickosť, presnosť, s profesionálnym vystupovaním.
• Ochota učiť sa novým veciam.
• Veľmi dobrú znalosť práce na PC (produkty MS Office).
• Jazykové znalosti: Anglický jazyk – výhoda.
• Prax v obore nie je podmienkou.
• Organizačné schopnosti.
• Samostatnosť.
• Systematickosť, presnosť, s profesionálnym vystupovaním.
• Ochota učiť sa novým veciam.
• Veľmi dobrú znalosť práce na PC (produkty MS Office).
• Jazykové znalosti: Anglický jazyk – výhoda.
• Prax v obore nie je podmienkou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
RENOMIA je jeden z najväčších poisťovacích maklérov na Slovensku pôsobiaci v 13 krajinách. Dynamicky sa rozvíjame najmä v regióne strednej a východnej Európy, služby pre našich klientov zaisťujeme po celom svete. Nájdete u nás unikátnu kultúru, ktorá vzniká prepojením hodnôt a atmosféry rodinnej firmy s medzinárodným know-how minoritného amerického partnera.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4329018
Dátum zverejnenia: 13.5.2022
2022-05-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Poistný likvidátor, Referent správy poistenia, Sekretárka Spoločnosť: RENOMIA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 550 EUR/mesiac