Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.
Asistent/ka pobočky
Miesto práce
Panenská, Bratislava
Panenská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
830 EUR/mesiacmin. 830 Eur + variabilná zložka mzdy
830 EUR/mesiacmin. 830 Eur + variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý bude:
• Prijímať všetky telefónne hovory.
• Zapisovať a predávať odkazy zamestnancom pobočky.
• Zabezpečovať príjem, odosielanie a evidenciu pošty.
• Prijímať a uvádzať návštevy a hostí, obsluha klientov pobočky v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Vedenie pokladne pobočky.
• Zaisťovať stravné lístky pre zamestnancov.
• Spracovávať dochádzku zamestnancov.
• Zabezpečovať písanie, kopírovanie a väzbu dokumentov.
• Pomoc s administratívnymi prácami pre ostatných kolegov na pobočke.
• Pravidelná kontrola a údržba zasadacích miestností, copy centier a kuchýň pobočky 1 poschodia v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Referenčné auto – servis a údržba.
• Zaistenie občerstvenia na školenia a porady.
• Zápis z porád pobočky.
• Zaistenie a servis chodu pobočky za backoffice: (zodpovednosť za objednanie a dodávku občerstvenia a prevádzkového materiálu pobočky - Office Depot, Káva, MHA.)
• Príprava a zapojovanie AV techniky na porady a školenia pobočky v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Zaistenie pochôdzok pre klientov pobočky a poisťovne.
• Objednávky hotelov, cestovných lístkov, taxi.
• Príprava podkladov T-CARS.
• Prijímať všetky telefónne hovory.
• Zapisovať a predávať odkazy zamestnancom pobočky.
• Zabezpečovať príjem, odosielanie a evidenciu pošty.
• Prijímať a uvádzať návštevy a hostí, obsluha klientov pobočky v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Vedenie pokladne pobočky.
• Zaisťovať stravné lístky pre zamestnancov.
• Spracovávať dochádzku zamestnancov.
• Zabezpečovať písanie, kopírovanie a väzbu dokumentov.
• Pomoc s administratívnymi prácami pre ostatných kolegov na pobočke.
• Pravidelná kontrola a údržba zasadacích miestností, copy centier a kuchýň pobočky 1 poschodia v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Referenčné auto – servis a údržba.
• Zaistenie občerstvenia na školenia a porady.
• Zápis z porád pobočky.
• Zaistenie a servis chodu pobočky za backoffice: (zodpovednosť za objednanie a dodávku občerstvenia a prevádzkového materiálu pobočky - Office Depot, Káva, MHA.)
• Príprava a zapojovanie AV techniky na porady a školenia pobočky v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Zaistenie pochôdzok pre klientov pobočky a poisťovne.
• Objednávky hotelov, cestovných lístkov, taxi.
• Príprava podkladov T-CARS.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Perspektívna práca s profesionálmi, ktorých práca baví.
• Príjemné a moderné pracovné prostredie, mladý priateľský tím.
• Sick days.
• Možnosť odborného rozvoja a karierného rastu.
• Široká škála benefitov (jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka, vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, občerstvenie na pracovisku, karta Multisport ...).
• Mobil a laptop sú samozrejmosť :).
• Príjemné a moderné pracovné prostredie, mladý priateľský tím.
• Sick days.
• Možnosť odborného rozvoja a karierného rastu.
• Široká škála benefitov (jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka, vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, občerstvenie na pracovisku, karta Multisport ...).
• Mobil a laptop sú samozrejmosť :).
Informácie o výberovom konaní
Vzhľadom na vysoký počet prijatých žiadostí nie je možné kontaktovať každého kandidáta. Preto si dovoľujeme osloviť len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Komunikatívnosť.
• Organizačné schopnosti.
• Samostatnosť.
• Úsmev na tvári :)
• Systematickosť, presnosť, s profesionálnym vystupovaním.
• VP
• Ochota učiť sa novým veciam.
• Veľmi dobrú znalosť práce na PC (produkty MS Office).
• Organizačné schopnosti.
• Samostatnosť.
• Úsmev na tvári :)
• Systematickosť, presnosť, s profesionálnym vystupovaním.
• VP
• Ochota učiť sa novým veciam.
• Veľmi dobrú znalosť práce na PC (produkty MS Office).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
RENOMIA je jeden z najväčších poisťovacích maklérov na Slovensku pôsobiaci v 13 krajinách. Dynamicky sa rozvíjame najmä v regióne strednej a východnej Európy, služby pre našich klientov zaisťujeme po celom svete. Nájdete u nás unikátnu kultúru, ktorá vzniká prepojením hodnôt a atmosféry rodinnej firmy s medzinárodným know-how minoritného amerického partnera.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4019610
Dátum zverejnenia: 12.1.2021
2021-01-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: RENOMIA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 830 EUR/mesiac