Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.

Asistent/ka pobočky

Miesto práce
Panenská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
830 EUR/mesiacmin. 830 Eur + variabilná zložka mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý bude:
• Prijímať všetky telefónne hovory.
• Zapisovať a predávať odkazy zamestnancom pobočky.
• Zabezpečovať príjem, odosielanie a evidenciu pošty.
• Prijímať a uvádzať návštevy a hostí, obsluha klientov pobočky v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Vedenie pokladne pobočky.
• Zaisťovať stravné lístky pre zamestnancov.
• Spracovávať dochádzku zamestnancov.
• Zabezpečovať písanie, kopírovanie a väzbu dokumentov.
• Pomoc s administratívnymi prácami pre ostatných kolegov na pobočke.
• Pravidelná kontrola a údržba zasadacích miestností, copy centier a kuchýň pobočky 1 poschodia v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Referenčné auto – servis a údržba.
• Zaistenie občerstvenia na školenia a porady.
• Zápis z porád pobočky.
• Zaistenie a servis chodu pobočky za backoffice: (zodpovednosť za objednanie a dodávku občerstvenia a prevádzkového materiálu pobočky - Office Depot, Káva, MHA.)
• Príprava a zapojovanie AV techniky na porady a školenia pobočky v rámci zastupiteľnosti aj 2 poschodia.
• Zaistenie pochôdzok pre klientov pobočky a poisťovne.
• Objednávky hotelov, cestovných lístkov, taxi.
• Príprava podkladov T-CARS.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Perspektívna práca s profesionálmi, ktorých práca baví.
• Príjemné a moderné pracovné prostredie, mladý priateľský tím.
• Sick days.
• Možnosť odborného rozvoja a karierného rastu.
• Široká škála benefitov (jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka, vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, občerstvenie na pracovisku, karta Multisport ...).
• Mobil a laptop sú samozrejmosť :).

Informácie o výberovom konaní

Vzhľadom na vysoký počet prijatých žiadostí nie je možné kontaktovať každého kandidáta. Preto si dovoľujeme osloviť len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Komunikatívnosť.
• Organizačné schopnosti.
• Samostatnosť.
• Úsmev na tvári :)
• Systematickosť, presnosť, s profesionálnym vystupovaním.
• VP
• Ochota učiť sa novým veciam.
• Veľmi dobrú znalosť práce na PC (produkty MS Office).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

RENOMIA je jeden z najväčších poisťovacích maklérov na Slovensku pôsobiaci v 13 krajinách. Dynamicky sa rozvíjame najmä v regióne strednej a východnej Európy, služby pre našich klientov zaisťujeme po celom svete. Nájdete u nás unikátnu kultúru, ktorá vzniká prepojením hodnôt a atmosféry rodinnej firmy s medzinárodným know-how minoritného amerického partnera.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Helena Horáková
E-mail: poslať životopis
ID: 4019610  Dátum zverejnenia: 12.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 830 EUR/mesiac