Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.

Account representative - starostlivosť o klientov

Miesto práce
Panenská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
min. 900 Eur + variabilné zložky mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Asistencia pri správe klientov spoločnosti.
  • Príprava podkladov pre poisťovateľov za účelom spracovania ponuky poistenia.
  • Príprava poistných zmlúv podľa rozhodnutia klienta.
  • Evidencia poistných zmlúv a zabezpečenie ďalších údajov pre interné potreby podľa smerníc vrátane práce s informačnými systémami.
  • Aktualizácia poistných zmlúv klienta.
  • Zabezpečenie kompletného servisu v priebehu poistného, zabezpečenie požiadaviek klientov súvisiacich s poistením.
  • V prípade potreby zabezpečenie okamžitého vystavenia písomných predbežných prísľubov poistenia a spracovanie poistnej zmluvy v súlade s predbežným krytím, alebo zabezpečenie zrušenia predbežného poistného krytia.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Partia profesionálov, ktorí vždy poradia, pomôžu, ťahajú za jeden povraz a radi sa vidia nielen za dverami kancelárií :).
  • Príspevok na DDS.
  • Bonusové dni dovolenky po roku.
  • Zamestnanecké akcie a výlety.
  • Budete u nás odborne rásť - vzdelávací systém máme skutočne skvelý.
  • Notebook a mobil sú už automatika.
  • Výborná káva a čaje grátis :).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Prax v oblasti poisťovníctva výhodou.
  • Schopnosť samostatného a zodpovedného jednania s klientami.
  • Time-manažment.
  • Tímový hráč.
  • Komunikatívnosť.
  • Systematickosť, presnosť, s profesionálnym vystupovaním.
  • Ochota učiť sa novým veciam.
  • Znalosť programov MS Office.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

RENOMIA je jeden z najväčších poisťovacích maklérov na Slovensku pôsobiaci v 13 krajinách. Dynamicky sa rozvíjame najmä v regióne strednej a východnej Európy, služby pre našich klientov zaisťujeme po celom svete. Nájdete u nás unikátnu kultúru, ktorá vzniká prepojením hodnôt a atmosféry rodinnej firmy s medzinárodným know-how minoritného amerického partnera.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Helena Horáková
E-mail: poslať životopis
ID: 3615271  Dátum zverejnenia: 6.3.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. 900 Eur + variabilné zložky mzdy