Najlepší ľudia v najlepšom tíme
Za našou skvelou službou pre klientov stoja zohrané tímy skúsených profesionálov. Aj Vám pomôžu stať sa uznávanými odborníkmi na trhu. Máme široké možnosti vzdelávania a osobného rozvoja v SR aj v zahraničí. Sme rodinná firma s priateľskou atmosférou.

Personálny manažér

Miesto práce
Panenská 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
min. 1700 Eur + variabilná zložka mzdy (finálna suma závisí od skúseností uchádzača)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Poskytovanie poradenstva a konzultácií pre manažérov v rámci celej SR.
  • Podpora rozvoja firemnej kultúry a firemných hodnôt.
  • Selekcia životopisov, práca s pracovnými web portálmi, komunikácia s kandidátmi a personálnymi agentúrami.
  • Samostatná organizácia a vedenie výberových konaní na otvorené pozície.
  • Príprava a evidencia pracovných dokumentov v nadväznosti na personálne zmeny v spoločnosti.
  • Príprava podkladov pre mzdy, komunikácia s externým dodávateľom spracovania miezd.
  • Adaptácia nových kolegov.
  • Príprava a realizácia vzdelávacích aktivít a odborných školení.
  • Zastrešovanie odmeňovania a benefitov.
  • Organizácia a spolupráca pri realizácii eventov pre zamestnancov a ďalších personálnych projektoch.
  • Práca so sociálnymi sieťami, správa kariérnych stránok.
  • Nastavenie plánu a strategie HR oddelenia, plánovanie v oblasti HR.
  • Sledovanie trendov v personalistike na slovenskom trhu.
  • Spolupráca s personálnym tímom v ČR, účasť na poradách.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Perspektívnu prácu s profesionálmi, ktorých práca baví
  • Príjemné a moderné pracovné prostredie, mladý priateľský tím
  • Sick days
  • Home office
  • Možnosť odborného rozvoja v rámci prepracovaného interného systému vzdelávania
  • Široká škála benefitov (jazykové vzdelávanie, bonusová dovolenka, vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, občerstvenie na pracovisku, teambuildingové aktivity, výlety a víkendové akcie aj s rodinami ...)
  • Mobil a laptop sú už samozrejmosť :)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosť v oblasti personalistiky na podobnej pozícii (HR specialist, HR Manager, HR Business Partner).
  • Skúsenosti s vedením výberových pohovorov na asistentské, odborné aj manažérske pozície.
  • Skúsenosti s realizáciou vzdelávacích a training programov.
  • Znalosť pracovno-právnej legislatívy v SR (Zákonník práce a pod.).
  • Ochotu vzdelávať sa a naďalej pracovať na svojom odbornom rozvoji.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

RENOMIA je jeden z najväčších poisťovacích maklérov na Slovensku pôsobiaci v 13 krajinách. Dynamicky sa rozvíjame najmä v regióne strednej a východnej Európy, služby pre našich klientov zaisťujeme po celom svete. Nájdete u nás unikátnu kultúru, ktorá vzniká prepojením hodnôt a atmosféry rodinnej firmy s medzinárodným know-how minoritného amerického partnera.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Helena Horáková
E-mail: poslať životopis
ID: 3270513  Dátum zverejnenia: 25.6.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. 1700 Eur + variabilná zložka mzdy (finálna suma závisí od skúseností uchádzača)