Poradíme Vám?

Asistentka kancelárie generálneho riaditeľa

REMING CONSULT a.s.

Miesto práce
Trnavská cesta 27, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2021, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiacVýška základnej mzdy je závislá od praktických skúseností, táto bude upresnená na osobnom pohovore. V spoločnosti sa ponúkajú odmeny do výšky 35%, 13.plat, mimoriadne odmeny a a množstvo bonusov, ktoré budú prezentované na osobnom pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Organizácia pracovného času kancelárie generálneho riaditeľa , vedenie prehľadu porád, ich miesta a času, zabezpečovanie a organizovanie obchodných stretnutí, vrátane prípravy podkladov na rokovania, tlmočenia, preklady materiálov k rokovaniam. Organizovanie návštev, starostlivosť o priebeh návštev, vrátane uvítania, občerstvenia, a dôstojného ukončenia. Materiálno-technické zabezpečenie kancelárie spoločnosti, vrátane reprezentačných a marketingových materiálov. Aktualizácia WEB stránky spoločnosti a sledovanie jej obsahu, príprava marketingových materiálov spoločnosti. Organizovanie služobných ciest generálneho riaditeľa a zamestnancov kancelárie GR, vrátane zabezpečenia, leteniek, cestovných lístkov, ubytovania, poistenia a pod. Spracovávanie záznamov z porád vedenia spoločnosti a zabezpečenie distribúcie zápisov všetkým zainteresovaným. Sledovanie organizácie zasadaní Predstavenstva spoločnosti a Dozornej rady. Starostlivosť a spisový materiál z uvedených zasadaní. Starostlivosť o príjemnú atmosféru v kancelárii spoločnosti a priľahlých priestoroch. Vybavovanie bežných administratívnych prác, vybavovanie korešpondencie aj v cudzom jazyku, vrátane zabezpečenia pošty (listovej aj elektronickej) a jej distribúcie, telefonovanie, spracovanie telefonických a iných kontaktov zákazníkov a obchodných partnerov. Zabezpečovanie chodu prislúchajúcej kuchynky a objednávanie spotrebného materiálu a repre vybavenia podľa pokynov. Zabezpečovanie spoločenských aktivít podľa pokynov vedenia kancelárie GR. Organizácia stretnutí zamestnancov, rôznych spoločenských aktivít. Dodržiavanie interných predpisov podľa Organizačného poriadku a Integrovaného systému manažérstva kvality. Výhľadovo sa ponúka možnosť výkonu referenta pre kontakt s verejnosťou (mediálny pracovník).

Zamestnanecké výhody, benefity

zodpovedajúce finančné ohodnotenie, osobný a profesijný rast, široké možnosti ďalšieho vzdelávania /odborné, jazykové/, práca v stabilnej spoločnosti, práca v dynamickom kolektíve, zdravotné zabezpečenie, sociálne výhody aj pre rodinných príslušníkov /kultúra, šport, výlety a pod./, príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

kompletný štruktúrovaný životopis s vlastnými referenciami v SJ nám zasielajte na E-mail [email protected] Radi Vás zaradíme do výberového konania. Za prejavený záujem ďakujeme všetkým uchádzačkám. Na osobné pohovory pozveme/telefonicky/ len tie uchádzačky, ktoré budú spĺňať naše požiadavky na uvedenú pozíciu. Pozvanie na 1.kolo výberového konania bude prebiehať od 13.07.2021 do 20.07.2021. Výsledky pohovorov budú oznámené do 15.08.2021. Za pochopenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, právo, obchod, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vítame skúsenosti z predchádzajúceho zamestnania ( aj dlhodobého brigádnického charakteru ) a požadujeme minimálne 1 rok praxe v administratíve. Ak ste zodpovedná, flexibilná, komunikatívna, precízna, dodržiavate termínovú disciplínu, ak ste ochotná spolupracovať v každej situácii, ste odolná voči stresu, máte najvyššie predpoklady na uplatnenie svojich poznatkov a skúseností v našej spoločnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

REMING CONSULT a.s. je projektová, inžinierska, geodetická a konzultačná spoločnosť s celoslovenskou pôsobnosťou. Oblasť v projekcii je zameraná najmä na dopravnú infraštruktúru a s ňou súvisiace stavby, občianske, bytové, administratívne a priemyselné stavby.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

REMING CONSULT a.s.
Trnavská cesta 27
831 04 Bratislava
http://www.reming.sk
ID: 4103758  Dátum zverejnenia: 16.6.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac