Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník | práca na E-shope
ReMar Slovakia, s. r. o.
Miesto práce
Panónska cesta 4, 851 04 Petržalka
Panónska cesta 4, 851 04 Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou
ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiacMzda je stanovená na základe výkonu, skúseností a schopností kandidáta, pričom zohľadňujeme kvalitu odvedenej práce, flexibilitu a efektívnosť v práci.
1 000 - 1 200 EUR/mesiacMzda je stanovená na základe výkonu, skúseností a schopností kandidáta, pričom zohľadňujeme kvalitu odvedenej práce, flexibilitu a efektívnosť v práci.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho showroomu v Bratislave hľadáme milého a šikovného kolegu/kolegyňu.
Cieľom nášho tímu je spokojnosť našich zákazníkov, ktorí sa radi vrátia.
Pozícia zahŕňa administrátorskú prácu - spravovanie e-shopu na dennej báze:
• komunikácia s klientmi nášho e-shopu - telefonicky, mailom alebo osobne
• vybavovanie objednávok pre e-shopových zákazníkov
• vypracovanie cenových ponúk a riešení pre zákazníka
• komunikácia s dodávateľmi
• kontrolu zmlúv, prepravných dokumentov a faktúr (znalosť základných ekonomických
pojmov: faktúra, debet, kredit a pod.)
• samostatná i tímová práca s kolegami v rámci oddelení
• podieľanie sa na priamom aj online predaji našich produktov
• zaistenie kvality zákazníckeho servisu, recenzií
• proaktívny a rýchly spôsob riešenia problémov
• zaučíme ťa aj pre príjem reklamácií a vratiek/neprevzatých zásielok
• v prípade neprítomnosti kolegu riešenie zákazníckych a dodávateľských reklamácií v
stanovených lehotách
• príprava reportov
Cieľom nášho tímu je spokojnosť našich zákazníkov, ktorí sa radi vrátia.
Pozícia zahŕňa administrátorskú prácu - spravovanie e-shopu na dennej báze:
• komunikácia s klientmi nášho e-shopu - telefonicky, mailom alebo osobne
• vybavovanie objednávok pre e-shopových zákazníkov
• vypracovanie cenových ponúk a riešení pre zákazníka
• komunikácia s dodávateľmi
• kontrolu zmlúv, prepravných dokumentov a faktúr (znalosť základných ekonomických
pojmov: faktúra, debet, kredit a pod.)
• samostatná i tímová práca s kolegami v rámci oddelení
• podieľanie sa na priamom aj online predaji našich produktov
• zaistenie kvality zákazníckeho servisu, recenzií
• proaktívny a rýchly spôsob riešenia problémov
• zaučíme ťa aj pre príjem reklamácií a vratiek/neprevzatých zásielok
• v prípade neprítomnosti kolegu riešenie zákazníckych a dodávateľských reklamácií v
stanovených lehotách
• príprava reportov
Zamestnanecké výhody, benefity
✌priateľský a mladý kolektív s ústretovým prístupom
✌stabilná, dlhodobá práca a kompletné zaškolenie
✌príjemné a moderné pracovné prostredie
✌podporu vo všetkých smeroch
✌možnosť sebarealizácie, pracovného a finančného rastu
✌zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu
✌motivujúce finančné ohodnotenie – vieme oceniť Tvoje výsledky
✌stabilná, dlhodobá práca a kompletné zaškolenie
✌príjemné a moderné pracovné prostredie
✌podporu vo všetkých smeroch
✌možnosť sebarealizácie, pracovného a finančného rastu
✌zamestnanecké zľavy pri nákupe z nášho sortimentu
✌motivujúce finančné ohodnotenie – vieme oceniť Tvoje výsledky
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám elektronicky zašlite svoj štruktúrovaný životopis s motivačným listom.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá. V prípade, že sa chcete zúčastniť výberového konania na uvedenú pracovnú pozíciu, uveďte prosím, nižšie uvedený text vo Vašom sprievodnom liste.
"Súhlasím so spracovaním a uchovaním všetkých mojich osobných údajov, ktoré poskytujem spoločnosti ReMar Slovakia s r.o. v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov."
Všetkým záujemcom vopred ďakujeme.
Vyhradzujeme si právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá. V prípade, že sa chcete zúčastniť výberového konania na uvedenú pracovnú pozíciu, uveďte prosím, nižšie uvedený text vo Vašom sprievodnom liste.
"Súhlasím so spracovaním a uchovaním všetkých mojich osobných údajov, ktoré poskytujem spoločnosti ReMar Slovakia s r.o. v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov."
Všetkým záujemcom vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Office - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Office - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
obchodu
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Potešilo by nás ak:
• máš výborné komunikačné schopnosti a profesionálny prístup
• si zodpovedný/á a máš zmysel pre dokončenie začatej práce
• ovládaš grafické programy na pokročilejšej úrovni ako Photoshop, Adobe Ilustrátor
• pracuješ bez problémov v kolektíve, ale nemáš problém pracovať aj samostatne
A najdôležitejšie: komunikácia cez telefón Ti nerobí problém a vieš sa usmievať aj cez telefón :-).
Pošli nám svoj životopis. Tešíme sa na teba!
Výhodou je ak:
• vieš pracovať na iMac-u,
• poznáš význam slova " na dobierku " a " platba kartou online ",
• máš úprimný záujem o zákazníka,
• si samostatný a zaujímaš sa o všetko nové,
• máš nekonfliktný prístup,
• ochotu dotiahnuť každý prípad do úspešného konca,
• organizovanú osobnosť.
• máš výborné komunikačné schopnosti a profesionálny prístup
• si zodpovedný/á a máš zmysel pre dokončenie začatej práce
• ovládaš grafické programy na pokročilejšej úrovni ako Photoshop, Adobe Ilustrátor
• pracuješ bez problémov v kolektíve, ale nemáš problém pracovať aj samostatne
A najdôležitejšie: komunikácia cez telefón Ti nerobí problém a vieš sa usmievať aj cez telefón :-).
Pošli nám svoj životopis. Tešíme sa na teba!
Výhodou je ak:
• vieš pracovať na iMac-u,
• poznáš význam slova " na dobierku " a " platba kartou online ",
• máš úprimný záujem o zákazníka,
• si samostatný a zaujímaš sa o všetko nové,
• máš nekonfliktný prístup,
• ochotu dotiahnuť každý prípad do úspešného konca,
• organizovanú osobnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V oblasti predaja kuchynských drezov patríme k TOP hráčom na trhu. Za posledné roky sa neustále vyvíjame a rozširujeme pôsobnosť ako aj segment predávaných výrobkov. Aj z tohto dôvodu ti vieme ponúknuť perspektívne a stabilné zamestnanie v prosperujúcej spoločnosti. Na našom pracovisku prevláda neformálna, uvoľnená firemná kultúra, mladý kolektív, ktorí si navzájom pomáha a čo je hlavné vychádza spolu aj mimo pracovnej doby. Myslíme si, že občasný teambuilding pre “vyvetranie” hlavy je potrebný a taktiež máš možnosť prejsť školeniami, ktoré ťa zlepšia v pracovnom, ale aj osobnom živote.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4481455
Dátum zverejnenia: 14.8.2023
2023-08-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Administrátor internetového obchodu, Asistent, Odborný predajca, Office manager Spoločnosť: ReMar Slovakia, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac