Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant
RELIGNUM s.r.o.
Miesto práce
Dopravná 2, Topoľčany
Dopravná 2, Topoľčany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2023
01.09.2023
Mzdové podmienky (brutto)
850 - 1 150 EUR/mesiac- Finálna mzda závisí od skúseností uchádzača - Motivujúce finančné odmeny pri svedomitom plnení pracovných úloh - Odmeny z predaja
850 - 1 150 EUR/mesiac- Finálna mzda závisí od skúseností uchádzača - Motivujúce finančné odmeny pri svedomitom plnení pracovných úloh - Odmeny z predaja
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak chcete pracovať v príjemnom a priateľskom kolektíve, v komunikácii s ľuďmi ste "ako doma" a máte radi kancelársku prácu, potom je táto ponuka presne pre Vás!
Vašou náplňou práce bude:
- Prijímanie a evidencia klientských dopytov
- Telefonická, mailová a osobná komunikácia s klientmi a dodávateľmi
- Vypracovávanie dopytov, objednávok a ich zasielanie dodávateľom
- Vypracovávanie a spracovávanie cenových ponúk a ich zasielanie klientom
- Spracovávanie a vypracovávanie zmluvnej dokumentácie
- Jednoduchá fakturácia a príprava účtovných dokladov externej účtovnej spoločnosti
- Spracovávanie dochádzky zamestnancov
- Plánovanie a organizácia stretnutí, dohľad nad pracovným kalendárom vedenia spoločnosti
- Evidencia, spracovávanie prijatej a odoslanej pošty a jej distribúcia
- Kontrola čerpania rozpočtu úseku a následné vyúčtovanie vedeniu spoločnosti
- Servis pre návštevy kancelárie
- Jednoduchá a bežná komunikácia s úradmi
- Archivácia, skartácia a zakladanie firemných dokumentov
- Starostlivosť o čistotu kancelárie
- Zabezpečovanie a objednávky kancelárskych potrieb, darčekových predmetov pre klientov
- Ďalšie súvisiace činnosti podľa pokynov zamestnávateľa
Vašou náplňou práce bude:
- Prijímanie a evidencia klientských dopytov
- Telefonická, mailová a osobná komunikácia s klientmi a dodávateľmi
- Vypracovávanie dopytov, objednávok a ich zasielanie dodávateľom
- Vypracovávanie a spracovávanie cenových ponúk a ich zasielanie klientom
- Spracovávanie a vypracovávanie zmluvnej dokumentácie
- Jednoduchá fakturácia a príprava účtovných dokladov externej účtovnej spoločnosti
- Spracovávanie dochádzky zamestnancov
- Plánovanie a organizácia stretnutí, dohľad nad pracovným kalendárom vedenia spoločnosti
- Evidencia, spracovávanie prijatej a odoslanej pošty a jej distribúcia
- Kontrola čerpania rozpočtu úseku a následné vyúčtovanie vedeniu spoločnosti
- Servis pre návštevy kancelárie
- Jednoduchá a bežná komunikácia s úradmi
- Archivácia, skartácia a zakladanie firemných dokumentov
- Starostlivosť o čistotu kancelárie
- Zabezpečovanie a objednávky kancelárskych potrieb, darčekových predmetov pre klientov
- Ďalšie súvisiace činnosti podľa pokynov zamestnávateľa
Zamestnanecké výhody, benefity
Budete pracovať v stabilnej spoločnosti a v prijateľnom pracovnom čase, od 8.00 - 16.30.
Po nástupe do práce dostanete maximálny support z vedenia spoločnosti a kompletné zaškolenie do chodu firmy.
Služobný laptop a telefón aj na súkromné účely, po uplynutí "SD", sú ďalším benefitom, ktorý od nás dostanete.
Ďalším dôležitým benefitom sú zaujímavé a motivujúce finančné odmeny pri svedomitom plnení pracovných úloh, bezplatné parkovanie priamo pred budovou našej úplne novej kancelárie a uvoľnená a priateľská pracovná atmosféra, v ktorej sa Vám bude dobre pracovať.
Po nástupe do práce dostanete maximálny support z vedenia spoločnosti a kompletné zaškolenie do chodu firmy.
Služobný laptop a telefón aj na súkromné účely, po uplynutí "SD", sú ďalším benefitom, ktorý od nás dostanete.
Ďalším dôležitým benefitom sú zaujímavé a motivujúce finančné odmeny pri svedomitom plnení pracovných úloh, bezplatné parkovanie priamo pred budovou našej úplne novej kancelárie a uvoľnená a priateľská pracovná atmosféra, v ktorej sa Vám bude dobre pracovať.
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za zaslanie CV!
Svoje CV, spolu s priloženou fotografiou a motivačným listom, prosíme, zasielať aj s uvedením možného termínu nástupu do práce!
Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Svoje CV, spolu s priloženou fotografiou a motivačným listom, prosíme, zasielať aj s uvedením možného termínu nástupu do práce!
Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
postačuje Vám všeobecné zameranie, do ostatných procesov Vás radi zaškolíme
Ostatné znalosti
MS Office - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Mierne pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Výhodou je prax v priamom predaji tovaru a služieb či na pozícii office assistant, prípadne na pozíc
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výborné komunikačné schopnosti
- Zodpovednosť
- Dôslednosť
- Príjemné vystupovanie
- Samostatnosť
- Asertivita
- Zodpovednosť
- Dôslednosť
- Príjemné vystupovanie
- Samostatnosť
- Asertivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť RELIGNUM je mladá, rozvíjajúca sa spoločnosť, ktorá neustále hľadá nové možnosti a príležitosti na stavebnom trhu a poskytuje svojim klientom široké portfólio služieb v oblasti stavebníctva, najmä však komplexné dodanie strešných systémov pre súkromné či inžinierske výstavby
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4510280
Dátum zverejnenia: 14.8.2023
2023-08-14
lokalita: Topoľčany Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: RELIGNUM s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac