Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník recepcie
Regus Business Centre Bratislava, s.r.o.
Miesto práce
Karadžičova 8/A, Bratislava
Karadžičova 8/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce tímu recepcie je zaistenie hladkého chodu biznis centra a klientskej podpory, predovšetkým:
- profesionálne vítanie a starostlivosť o klientov
- preberanie pošty a telefonických hovorov
- príprava zasadacích miestností
- obsluha admin kútika (práca s tlačiarňou, skenovanie, laminovanie, viazanie dokumentov)
- zásobovanie centra a komunikácia s dodávateľmi
- práca s rezervačným systémom a účtovanie služieb
- komunikácia s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti.
- profesionálne vítanie a starostlivosť o klientov
- preberanie pošty a telefonických hovorov
- príprava zasadacích miestností
- obsluha admin kútika (práca s tlačiarňou, skenovanie, laminovanie, viazanie dokumentov)
- zásobovanie centra a komunikácia s dodávateľmi
- práca s rezervačným systémom a účtovanie služieb
- komunikácia s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Ponúkame zázemie úspešnej mezinárodnej spoločnosti a motivačné platové ohodnotenie s možnosťou rastu.
Napíšte nám, tešíme sa na Vás!
Napíšte nám, tešíme sa na Vás!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné schopnosti (SJ a AJ)
- orientácia na detail a skvelé organizačné schopnosti
- ochotné pristupovanie k požiadavkám klientov
- schopnosť rýchlo sa zorientovať v probléme
- dobrá znalosť práce s PC
- orientácia na detail a skvelé organizačné schopnosti
- ochotné pristupovanie k požiadavkám klientov
- schopnosť rýchlo sa zorientovať v probléme
- dobrá znalosť práce s PC
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
NAŠA SPOLOČNOSŤ SA ROZRASTÁ, TAK SA PRIDAJTE K NÁM!
Regus je jedným z najväčších a najvýznamnejších poskytovateľov flexibilného pracovného prostredia, prevádzkuje viac ako 3000 business centier v 900 mestách a 120 krajinách sveta. Všetky biznis centrá ponúkajú nie len plne vybavené kancelárie a co-working s nepretržitou administratívnou podporou a konferenčnými miestnosťami, ale aj tzv. virtuálne kancelárie. Kvalita a profesionálny prístup, ktorý oceňujú klienti po celom svete, sú kľúčom k úspešnému rozširovaniu sietí biznis centier Regus. Sme hrdí, že medzi našich obchodných partnerov patria významné spoločnosti ako Google, Cisco a BMW.
Regus je jedným z najväčších a najvýznamnejších poskytovateľov flexibilného pracovného prostredia, prevádzkuje viac ako 3000 business centier v 900 mestách a 120 krajinách sveta. Všetky biznis centrá ponúkajú nie len plne vybavené kancelárie a co-working s nepretržitou administratívnou podporou a konferenčnými miestnosťami, ale aj tzv. virtuálne kancelárie. Kvalita a profesionálny prístup, ktorý oceňujú klienti po celom svete, sú kľúčom k úspešnému rozširovaniu sietí biznis centier Regus. Sme hrdí, že medzi našich obchodných partnerov patria významné spoločnosti ako Google, Cisco a BMW.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2179689
Dátum zverejnenia: 3.1.2017
2017-01-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Spoločnosť: Regus Business Centre Bratislava, s.r.o.