Service Desk Specialist (ranné a poobedné zmeny)

Miesto práce
Námestie Mateja Korvína, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Service Desk je single point of contact pre riešenie incidentov nášho kartového systému. Tento systém sa používa na spracovanie kartových transakcií pre banky Raiffeisen v strednej a východnej Európe.

Budeš zodpovedný za rôzne úlohy:

- Distribúcia, sledovanie a dokumentácia všetkých incidentov (requestov, incidentov, výpadkov, ...), ktoré boli zaslané alebo zistené Service Deskom.
- Riešenie incidentov, requestov a technická podpora
- Komunikácia a eskalácia na ďalšiu úroveň podpory (podľa potreby)

- Spúšťanie skriptov na spracovanie súborov / pravidelné operácie /
- Kontrola a spracovanie prichádzajúcich súborov / pravidelné operácie /
- Spracovanie výstupných súborov / pravidelné operácie /
- Kontrola automatizovaných procesov a notifikácií
- Komunikácia s Visa / MasterCard a klientmi (RBI Banks)
- Spolupráca s podporou L2 / L3 pri riešení incidentov

Mzdové podmienky (brutto)

1 000 EUR/mesiacminimum 1000 € + fixný príplatok dvakrát do roka + bonus (finálna základná mzda sa odvíja od skúseností kandidáta)

Zamestnanecké výhody, benefity

Rozvíjaj svoj potenciál a naštartuj svoju kariéru v stabilnom zázemí medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe:

Atraktívny systém benefitov:
- Tri sick days
- Dovolenka Plus
- Príspevok na Cafeteriu
- Chutná káva a pravidelné ovocné dni
- Bankové benefity (pôžičky, kreditné karty, účty)
- Príspevok na DDS
- Multisport karta

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
SQL - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Práca na zmeny:
- 7:00 - 15:00
- 9:00 - 17:00
- 13:15 - 20:00 + sobota raz mesačne


- Počítačové zručnosti / nadpriemerný užívateľ , alebo ak je PC tvoje hobby :-)/
- Komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka
- Organizovaný prístup k práci
- Ochota sa učiť
- Dodržiavanie pravidiel a usmernení

- Veľkou výhodou sú skúsenosti s podporou IT; SQL; Základy Unixu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Established in 2000 as a division of Tatra banka, Raiffeisen Processing Centre (RPC) is a shared service centre of Raiffeisen Bank International (RBI).
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Kotrbová
E-mail: poslať životopis
Reagovať na ponuku
ID: 1892803  Dátum zverejnenia: 19.6.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac