Asistentka riaditeľa so znalosťou anglického jazyka

RECAGENT, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
10.06.2016
Mzdové podmienky (brutto)
max. do 400,00 Eur btto/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta pôsobiaceho v oblasti telekomunikačných služieb obsadzujeme pozíciu asistentky riaditeľa so znalosťou anglického jazyka. Práca vhodná pre študentku vysokej školy.

Úlohy v danom okruhu pracovnej činnosti:
- zodpovednosť za monitorovanie firemných procesov so zameraním na zlepšenie organizovania stretnutí a dodržiavanie ich lehôt
- podpora zákazníkov
- príprava správ
- správa databázy klientov
- podpora marketingu
- starostlivé vedenie záznamov o komunikáciách s klientmi
- sledovanie rozpočtu
- spolupráca s externým účtovníkom

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nám pošlite Váš profesný životopis, vhodných uchádzačov budeme kontaktovať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Renomovaná spoločnosť poskytujúca inovatívne telekomunikačné služby, ktoré integrujú rôzne komunikačné kanály.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborná organizačná a komunikačná schopnosť
- integrita, nápaditosť, kreativita, asertivita, flexibilita
- vynikajúca schopnosť time managementu
- odolnosť voči stresu
Prax z oblasti poskytovania služieb call centra alebo tele-marketingu je výhodou, avšak nie je podmienkou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

RECAGENT, s.r.o. je personálna agentúra s primárnym zameraným na oblasť sprostredkovania zamestnania. Svoju činnosť vykonáva na základe oprávnenia na výkon činnosti SZU, č. OŽP-A/2011/05374-2, č.ŽR: 110-17538.

Spoločnosť bola založená so zámerom realizovania originálneho nápadu, HR & Média projektu „Práca pre teba“, ktorý mal slúžiť všetkým účastníkom trhu práce, ako Integrovaný systém sprostredkovania zamestnania (ISSZ). Projekt ISSZ v roku 2013 získal Ocenenie za účasť v 6. ročníku súťaže o Cenu ministerstva hospodárstva SR „Inovatívny čin roka 2012“ v kategórii „Inovácia služby“. Projekt bol v novom šate v období od 4.8.2014 do 30.6.2015 úspešne otestovaný v Českej republike, na TV RELAX pod názvom "Práce pro tebe" (www.praceprotebe.cz, www.dobryflek.cz).

Svoje aktivity vykonávame v oblasti obsadzovania pracovných miest pre stredný manažment, sprostredkujeme zamestnanie pre odborníkov z oblasti zdravotníctva, administratívy ale aj pre remeselnícke profesie. Naše služby poskytujeme väčšinou pre slovenský, český, maďarský trh, i v niektorých vybraných štátoch EÚ.

Poskytujeme komplexné služby v oblasti personálneho poradenstva, ako pre spoločnosti, tak i pre záujemcov o zamestnanie.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2571618  Dátum zverejnenia: 21.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: max. do 400,00 Eur btto/mesiac