Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový manažér v oblasti predaja (m/f/d) oblasť Industry
Reca Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.3.2023
1.3.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacReálna mzda je závislá od odbornej kvalifikácie a skúseností uchádzača a pohyblivej variabilnej zložky viazanej na výkonnosť a produktivitu.
1 800 EUR/mesiacReálna mzda je závislá od odbornej kvalifikácie a skúseností uchádzača a pohyblivej variabilnej zložky viazanej na výkonnosť a produktivitu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Tvoja budúca oblasť zodpovednosti:
⁃ V pridelenom regióne budeš reprezentovať značku Reca, aktívne získavať nových zákazníkov a podporovať zlepšovanie vzťahov s existujúcimi zákazníkmi.
⁃ Prevezmeš projektové riadenie obchodných príležitostí od dopytu až po zavedenie našich zákazníckych riešení v oblasti správy C-dielov a Industry 4.0
⁃ Budeš zodpovedný za identifikáciu potrieb, analýzu a prezentáciu produktov a systémových riešení našim zákazníkom
⁃ Budeš dohliadať na projekty od rokovaní o cene a podmienkach, až po uzatvorenie zmluvy
⁃ Tvojou úlohou bude zdieľať poznatky z trhu a spolupracovať s ostatnými členmi teamu (obchod, administrativa, logistika) na poskytovaní excelentných služieb zákazníkom skupiny Reca.
⁃ V pridelenom regióne budeš reprezentovať značku Reca, aktívne získavať nových zákazníkov a podporovať zlepšovanie vzťahov s existujúcimi zákazníkmi.
⁃ Prevezmeš projektové riadenie obchodných príležitostí od dopytu až po zavedenie našich zákazníckych riešení v oblasti správy C-dielov a Industry 4.0
⁃ Budeš zodpovedný za identifikáciu potrieb, analýzu a prezentáciu produktov a systémových riešení našim zákazníkom
⁃ Budeš dohliadať na projekty od rokovaní o cene a podmienkach, až po uzatvorenie zmluvy
⁃ Tvojou úlohou bude zdieľať poznatky z trhu a spolupracovať s ostatnými členmi teamu (obchod, administrativa, logistika) na poskytovaní excelentných služieb zákazníkom skupiny Reca.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
⁃ Možnosť dlhodobej stabilnej spolupráce v skupine s oceňovanou firemnou kultúrou a viac ako 100 ročnou tradíciou
⁃ Podrobný proces úvodného zaškolenia a ďalšie priebežné vzdelávanie v SR a v zahraničí, kvalitné technické vybavenie, zamestnanecké zľavy a veľa ďalších sociálnych výhod
⁃ Výkonovo orientovaný systém odmeňovania s atraktívnymi bonusmi a neutrálnym služobným autom, ktoré môžeš využívať aj na súkromné účely
⁃ Náročné a pestré úlohy a priestor pre tvoju invenciu a aktívnu spoluúčasť na ich riešení
⁃ Pre túto pozíciu Ti ponúkame mzdu zodpovedajúcu Tvojmu vzdelaniu, kvalifikácii a skúsenostiam, ako aj variabilnú zložku mzdy na základe individuálnych výkonov.
⁃ Možnosť dlhodobej stabilnej spolupráce v skupine s oceňovanou firemnou kultúrou a viac ako 100 ročnou tradíciou
⁃ Podrobný proces úvodného zaškolenia a ďalšie priebežné vzdelávanie v SR a v zahraničí, kvalitné technické vybavenie, zamestnanecké zľavy a veľa ďalších sociálnych výhod
⁃ Výkonovo orientovaný systém odmeňovania s atraktívnymi bonusmi a neutrálnym služobným autom, ktoré môžeš využívať aj na súkromné účely
⁃ Náročné a pestré úlohy a priestor pre tvoju invenciu a aktívnu spoluúčasť na ich riešení
⁃ Pre túto pozíciu Ti ponúkame mzdu zodpovedajúcu Tvojmu vzdelaniu, kvalifikácii a skúsenostiam, ako aj variabilnú zložku mzdy na základe individuálnych výkonov.
Informácie o výberovom konaní
Ak Ťa pozícia zaujala, pošli nám svoj životopis a sprievodný list. Vybraní uchádzači budú zaradení do výberového konania, ktoré pozostáva minimálne z 2 výberových kôl.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technický odbor alebo obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook Express - Mierne pokročilý
E-mail - Mierne pokročilý
Obchodná komunikácia - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook Express - Mierne pokročilý
E-mail - Mierne pokročilý
Obchodná komunikácia - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Profil ideálneho uchádzača:
⁃ Máš min SŠ/VŠ vzdelanie (technický alebo obchodný smer je výhodou)
⁃ Máš výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, reprezentatívne a príjemné vystupovanie.
⁃ Si ochotný učiť sa aj napriek tomu, že si sa už všetko podstatné naučil v MŠ
⁃ Vieš argumentovať a si schopný flexibilne reagovať na vzniknuté obchodné situácie a príležitosti.
⁃ Máš technické a obchodné know-how, ako aj relevantné skúsenosti s predajom
⁃ Rozumieš procesom v priemysle / strojárstve alebo logistike
⁃ Máš aspoň základné skúsenosti s riadením projektov a si skúseným používateľom moderných IT nástrojov
⁃ Vyznačuješ sa nadšením a komunikačnými schopnosťami s kontaktmi na všetkých úrovniach hierarchie klientov
⁃ Tvoja orientácia na zákazníka a služby, ako aj sila implementácie nových projektov Ťa inšpirujú a chceš sa v tom zdokonaľovať
⁃ Máš trvalé bydlisko v pridelenom regióne a si flexibilný v prípade potreby pracovne cestovať aj mimo región v rámci celej SR
⁃ NJ/AJ ovládaš aspoň na základnej komunikačnej úrovni
⁃ Si aktívny vodič sk. B
⁃ Ovládaš prácu s MS Office (Excel – pokročilý používateľ)
⁃ Máš min SŠ/VŠ vzdelanie (technický alebo obchodný smer je výhodou)
⁃ Máš výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, reprezentatívne a príjemné vystupovanie.
⁃ Si ochotný učiť sa aj napriek tomu, že si sa už všetko podstatné naučil v MŠ
⁃ Vieš argumentovať a si schopný flexibilne reagovať na vzniknuté obchodné situácie a príležitosti.
⁃ Máš technické a obchodné know-how, ako aj relevantné skúsenosti s predajom
⁃ Rozumieš procesom v priemysle / strojárstve alebo logistike
⁃ Máš aspoň základné skúsenosti s riadením projektov a si skúseným používateľom moderných IT nástrojov
⁃ Vyznačuješ sa nadšením a komunikačnými schopnosťami s kontaktmi na všetkých úrovniach hierarchie klientov
⁃ Tvoja orientácia na zákazníka a služby, ako aj sila implementácie nových projektov Ťa inšpirujú a chceš sa v tom zdokonaľovať
⁃ Máš trvalé bydlisko v pridelenom regióne a si flexibilný v prípade potreby pracovne cestovať aj mimo región v rámci celej SR
⁃ NJ/AJ ovládaš aspoň na základnej komunikačnej úrovni
⁃ Si aktívny vodič sk. B
⁃ Ovládaš prácu s MS Office (Excel – pokročilý používateľ)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Reca Slovensko je obchodná firma s vyše 7.000 zákazníkmi. Náš sortiment ponúka kvalitné produkty v oblasti spojovacieho materiálu, náradia a normovaných dielov pre odvetvia v stavebníctve, strojárenskom priemysle, automobilovom priemysle, kovovýrobe, drevárenskom priemysle. Sme firma so zahraničnou účasťou, certifikovaná ISO 9001.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4506620
Dátum zverejnenia: 23.1.2023
2023-01-23
lokalita: Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Projektový manažér Spoločnosť: Reca Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac