Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka právneho oddelenia
Rental Real Estate Properties s.r.o., organizačná zložka v SR
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
• Administratívne a organizačné práce
• Všeobecný prehľad a znalosti právnej, obchodno-zmluvnej agendy
• Spracovávanie a rozdelenie došlej a odoslanej pošty
• Komunikácia s pracovníkmi z iných oddelení
• Zaistenie a zúčastnenie sa služobných ciest
• Organizovanie stretnutí, pracovných porád, zápisy z porád, písanie listov, korešpondencia
• Práca s dokumentmi (formátovanie, väzba, archivácia)
• Všeobecná evidencia dokumentov, právnych dokladov, obchodných zmlúv, podnájomných zmlúv, prehlaď a interné evidencie hnuteľného majetku, automobilov, mobilov, počítačov, ich prideľovanie zamestnancom, vyhotovenie preberacích protokolov a podobne
• Vybavovanie a riešenia vecí na úradoch, komunikácia s poisťovňami, dopravnými inšpektorátmi, orgány štátnej správy a samosprávy a podobne
Podmienkou pre zaradenie do výberového konania je zaslanie životopisu (fotografia je nutná).
• Administratívne a organizačné práce
• Všeobecný prehľad a znalosti právnej, obchodno-zmluvnej agendy
• Spracovávanie a rozdelenie došlej a odoslanej pošty
• Komunikácia s pracovníkmi z iných oddelení
• Zaistenie a zúčastnenie sa služobných ciest
• Organizovanie stretnutí, pracovných porád, zápisy z porád, písanie listov, korešpondencia
• Práca s dokumentmi (formátovanie, väzba, archivácia)
• Všeobecná evidencia dokumentov, právnych dokladov, obchodných zmlúv, podnájomných zmlúv, prehlaď a interné evidencie hnuteľného majetku, automobilov, mobilov, počítačov, ich prideľovanie zamestnancom, vyhotovenie preberacích protokolov a podobne
• Vybavovanie a riešenia vecí na úradoch, komunikácia s poisťovňami, dopravnými inšpektorátmi, orgány štátnej správy a samosprávy a podobne
Podmienkou pre zaradenie do výberového konania je zaslanie životopisu (fotografia je nutná).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
• Stredoškolské vzdelanie s maturitou
• Výborná znalosť MS Office
• Aktívna snaha a prístup k práci, vysoké pracovné nasadenie
• Záujem pracovať, učiť sa, riešiť veci aj ich vyriešiť a dokončiť úlohy
• Samostatnosť, komunikatívnosť, vytrvalosť
• Reprezentatívne vystupovanie, kultivované a priateľské jednanie
• časová nezávislosť (flexibilita)
• Vodičský preukaz sk. B - podmienkou
• Stredoškolské vzdelanie s maturitou
• Výborná znalosť MS Office
• Aktívna snaha a prístup k práci, vysoké pracovné nasadenie
• Záujem pracovať, učiť sa, riešiť veci aj ich vyriešiť a dokončiť úlohy
• Samostatnosť, komunikatívnosť, vytrvalosť
• Reprezentatívne vystupovanie, kultivované a priateľské jednanie
• časová nezávislosť (flexibilita)
• Vodičský preukaz sk. B - podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prenájom nehnuteľností spojený s poskytovaním iných než základných služieb spojených s prenájmom.
Správa a údržba bytového a nebytového fondu v rozsahu voľných živností.
Administratívne služby.
Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov.
Správa a údržba bytového a nebytového fondu v rozsahu voľných živností.
Administratívne služby.
Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3916851
Dátum zverejnenia: 24.8.2021
2021-08-24
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Rental Real Estate Properties s.r.o., organizačná zložka v SR
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac