Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka obchodného oddelenia
Rental Real Estate Properties s.r.o., organizačná zložka v SR
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2019
01.09.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac1000
1 000 - 1 200 EUR/mesiac1000
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
• Administratívne a organizačné práce
• Všeobecný prehľad a znalosti ekonomickej, právnej, obchodno-zmluvnej agendy
• Spracovávanie vnútropodnikových výkazov
• Spracovávanie a rozdelenie došlej a odoslanej pošty
• Komunikácia s pracovníkmi z iných oddelení, obchodnými partnermi, dodávateľmi, klientmi
• Zaistenie a zúčastnenie sa služobných ciest
• Organizovanie stretnutí, pracovných porád, zápisy z porád, písanie listov, korešpondencia
• Práca s dokumentmi (formátovanie, väzba, archivácia)
• Všeobecná evidencia dokumentov, právnych dokladov, obchodných zmlúv, podnájomných zmlúv, prehlaď a interné evidencie hnuteľného majetku, automobilov, mobilov, počítačov, ich prideľovanie zamestnancom, vyhotovenie preberacích protokolov a podobne
• Vybavovanie a riešenia vecí na úradoch, komunikácia s poisťovňami, dopravnými inšpektorátmi, orgány štátnej správy a samosprávy a podobne
Podmienkou pre zaradenie do výberového konania je zaslanie životopisu (fotografia je vítaná).
• Administratívne a organizačné práce
• Všeobecný prehľad a znalosti ekonomickej, právnej, obchodno-zmluvnej agendy
• Spracovávanie vnútropodnikových výkazov
• Spracovávanie a rozdelenie došlej a odoslanej pošty
• Komunikácia s pracovníkmi z iných oddelení, obchodnými partnermi, dodávateľmi, klientmi
• Zaistenie a zúčastnenie sa služobných ciest
• Organizovanie stretnutí, pracovných porád, zápisy z porád, písanie listov, korešpondencia
• Práca s dokumentmi (formátovanie, väzba, archivácia)
• Všeobecná evidencia dokumentov, právnych dokladov, obchodných zmlúv, podnájomných zmlúv, prehlaď a interné evidencie hnuteľného majetku, automobilov, mobilov, počítačov, ich prideľovanie zamestnancom, vyhotovenie preberacích protokolov a podobne
• Vybavovanie a riešenia vecí na úradoch, komunikácia s poisťovňami, dopravnými inšpektorátmi, orgány štátnej správy a samosprávy a podobne
Podmienkou pre zaradenie do výberového konania je zaslanie životopisu (fotografia je vítaná).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
• Stredoškolské vzdelanie s maturitou
• Výborná znalosť MS Office, predovšetkým EXCEL - podmienka
• Aktívna snaha a prístup k práci, vysoké pracovné nasadenie
• Záujem pracovať, učiť sa, riešiť veci aj ich vyriešiť a dokončiť úlohy
• Samostatnosť, komunikatívnosť, vytrvalosť
• Reprezentatívne vystupovanie, kultivované a priateľské jednanie
• časová nezávislosť (flexibilita)
• Vodičský preukaz sk. B - podmienkou
• Stredoškolské vzdelanie s maturitou
• Výborná znalosť MS Office, predovšetkým EXCEL - podmienka
• Aktívna snaha a prístup k práci, vysoké pracovné nasadenie
• Záujem pracovať, učiť sa, riešiť veci aj ich vyriešiť a dokončiť úlohy
• Samostatnosť, komunikatívnosť, vytrvalosť
• Reprezentatívne vystupovanie, kultivované a priateľské jednanie
• časová nezávislosť (flexibilita)
• Vodičský preukaz sk. B - podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prenájom nehnuteľností spojený s poskytovaním iných než základných služieb spojených s prenájmom.
Správa a údržba bytového a nebytového fondu v rozsahu voľných živností.
Administratívne služby.
Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov.
Správa a údržba bytového a nebytového fondu v rozsahu voľných živností.
Administratívne služby.
Činnosť podnikateľských, organizačných a ekonomických poradcov.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2418588
Dátum zverejnenia: 30.7.2019
2019-07-30
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Rental Real Estate Properties s.r.o., organizačná zložka v SR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 200 EUR/mesiac1000